Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
24 thoughts on “Pogadanki o najlepszej generacji Toyoty Hilux”
Miałem nowego 2009 manualna skrzynia 120koni fajny ciepły mało palił 8,5 ale nie bez awarii na gwarancji maglownica pociekła ,sprzęgło piski łożysk, alternator padł uszkadzając 2akumulatory , symeringi na półosiach co 30-35tys wymiana ,czujnik wody w filtrze paliwa serwis blokuje od nowości i po 9 latach rudy dopadł .
Tuleje, wahacze się sypią, łożyska się sypią, alternator i rozrusznik specjalnej troski, maglownica jak z zabaweczki. Legendarna niezawodność po byku. Maniacy marki nic poza tym.
Witam, od jakiegoś czasu użytkuje hiluxa i mam amatorskie pytanie. Czemu na zimnym silniku lub po postoju wydaje on z siebie taki fajny masywny dźwięk przy ruszaniu, jakby wentylatora przez parę sekund i później to zanika i nastaje zwykły klekot?
No goście dobre. Nic lepszego nie wyszło w ogóle na rynku nigdy. Ogólnie spoko samochod, ale bym nie traktował go jak miłości na całe życie i mowiacy o nim w że jest "niezawodny" bo niezawodny nie jest, ma mnóstwo plastików użytych wszędzie które się nie sprawdzają, a mówienie o tym, że w Afryce jest na nie popyt to tak mocno średnio, bo jeździ tam na prawie prostej drodze i najwyzej się z deczka przykurzy. Prawdziwy "fan" motorsportu czy terenu czy chu…. Wie czego powinien lubić wszystko, bo wszystko jest od siebie inne. Ja teraz jeżdżę Audi, a lubilem kiedyś bmw. Patrola szanuję i Toyotę land Cruiser, to ma chodzić i dawac radość. A przechwalanie się czego ja zajebiste go to ja nie mam to w chu. słabe. Pozdrawiam wszystkich zdroworozsadkowych.
Właściciele jarisów potrafią z jeszcze większym entuzjazmem opowiadać o swoich niesamowitych samochodach i wiecie co – zajadą nimi znacznie dalej niż te kloce. Dlaczego, bo: – jadąc do Turcji nie muszą siedzieć w wyjącej, niezbyt wygodnej budzie przez 2,5 tys km na autostradach i innych głównych drogach – na szutrowej drodze nie muszą zjeżdżać na pobocze, żeby sprawdzić czy kałuża sięga do snoorkela – gdy na drodze zobaczą kamień nie muszą sprawdzać wykrzyżu, tylko zwyczajnie go omijają – nie muszą spać w namiocie (bo oczywiście w hiluxie miejsca na to nie ma..), ale za 1/3 kasy zaoszczędzonej na paliwie kupują nocleg w najlpszym hotelu w okolicy, dzięki temu póżniej schodzi im podróżnicza para – nie mają problemu jakie części zamienne do niezawodnego …hiluxa.. zabrać ze sobą
i nie chodzi o to, że to auto nie ma sensu: MA, na pustyni w afryce, na "czerwonych" drogach australii czy mongolskich stepach, ale tachanie takiego kloca po europejskich drogach – nie ma najmniejszego sensu.
Mamy w firmie Hiluxy tej generacji z początku produkcji. Przebiegi 500-800 tys., 30% w terenie jezdziły. We wszystkich częstą usterką były luzy na krzyżachach wałów napędowych. Wszystkie w silniku 2.5 102 i 125 KM. Trwałość samego silnika i osprzętu ponadprzeciętna, większość aut z seryjnym osprzętem nadal jezdzi. Osobiście jeździłem 102 KM, muł okropny, zawieszenie sztywne i twarde przez to dobrze sie jeździło po aschalcie w terenie niekoniecznie. Niestety stare hiluxy z takim przebiegiem to studnie bez dna, co chwile coś trzeba robić w nich. Z ulgą przesiadłem sie do Dustera 😆
Najlepsza i tak jest II generacja rav4 😀
Miałem nowego 2009 manualna skrzynia 120koni fajny ciepły mało palił 8,5 ale nie bez awarii na gwarancji maglownica pociekła ,sprzęgło piski łożysk, alternator padł uszkadzając 2akumulatory , symeringi na półosiach co 30-35tys wymiana ,czujnik wody w filtrze paliwa serwis blokuje od nowości i po 9 latach rudy dopadł .
Tuleje, wahacze się sypią, łożyska się sypią, alternator i rozrusznik specjalnej troski, maglownica jak z zabaweczki. Legendarna niezawodność po byku. Maniacy marki nic poza tym.
Moj ma ok. 300 tys 12 rok prod i bez wymiany/regeneracji rozrusznika czy alternatora…
144km na takie bydle? 🤣 Ależ to musi nie jechać i mówi się hajlaks a nie hiluks
Szukam auta do ciągnięcia przyczepy ze zmota myslicie ze 3.0 hilux to najlepszy wybor?
Witam, od jakiegoś czasu użytkuje hiluxa i mam amatorskie pytanie. Czemu na zimnym silniku lub po postoju wydaje on z siebie taki fajny masywny dźwięk przy ruszaniu, jakby wentylatora przez parę sekund i później to zanika i nastaje zwykły klekot?
0:51 ciekawe czy pozniej znalazł tą tablice XD
To jest Hilux a nie 'Hajlaks' Guys please.
moja Hela z 2019 wersja dakar , zamarzają szyby przez złe zaprojektowany wylot powietrza, czy ktos tez mial taki przypadek prosze dac znac
A co z zamiennikami tuningowymi, które z założenia mają być bardziej wytrzymałe od oryginału?
To już lepiej nowe Isuzu kupić a nie trupy zajechane i zardzewiałe… Bo perły to zostają i tak w domu
l200 i tak ma lepszy napęd …
No goście dobre. Nic lepszego nie wyszło w ogóle na rynku nigdy. Ogólnie spoko samochod, ale bym nie traktował go jak miłości na całe życie i mowiacy o nim w że jest "niezawodny" bo niezawodny nie jest, ma mnóstwo plastików użytych wszędzie które się nie sprawdzają, a mówienie o tym, że w Afryce jest na nie popyt to tak mocno średnio, bo jeździ tam na prawie prostej drodze i najwyzej się z deczka przykurzy. Prawdziwy "fan" motorsportu czy terenu czy chu…. Wie czego powinien lubić wszystko, bo wszystko jest od siebie inne. Ja teraz jeżdżę Audi, a lubilem kiedyś bmw. Patrola szanuję i Toyotę land Cruiser, to ma chodzić i dawac radość. A przechwalanie się czego ja zajebiste go to ja nie mam to w chu. słabe. Pozdrawiam wszystkich zdroworozsadkowych.
Właściciele jarisów potrafią z jeszcze większym entuzjazmem opowiadać o swoich niesamowitych samochodach i wiecie co – zajadą nimi znacznie dalej niż te kloce. Dlaczego, bo:
– jadąc do Turcji nie muszą siedzieć w wyjącej, niezbyt wygodnej budzie przez 2,5 tys km na autostradach i innych głównych drogach
– na szutrowej drodze nie muszą zjeżdżać na pobocze, żeby sprawdzić czy kałuża sięga do snoorkela
– gdy na drodze zobaczą kamień nie muszą sprawdzać wykrzyżu, tylko zwyczajnie go omijają
– nie muszą spać w namiocie (bo oczywiście w hiluxie miejsca na to nie ma..), ale za 1/3 kasy zaoszczędzonej na paliwie kupują nocleg w najlpszym hotelu w okolicy, dzięki temu póżniej schodzi im podróżnicza para
– nie mają problemu jakie części zamienne do niezawodnego …hiluxa.. zabrać ze sobą
i nie chodzi o to, że to auto nie ma sensu: MA, na pustyni w afryce, na "czerwonych" drogach australii czy mongolskich stepach, ale tachanie takiego kloca po europejskich drogach – nie ma najmniejszego sensu.
Rejestracja się zweryfikowała 🙂 i to na samym początku.
Ten odcinek potwierdził moje zdanie, że pickupy są beż sensu…ale są PRZEPIĘKNE !!!!
Hiluxy w akcji 😉 Fajne auta
Jest jakiś zderzak offroadowy z homologacją do tych samochodów ? 🙂 Do nowych jest… ale nowego nie mam 😀
Mamy w firmie Hiluxy tej generacji z początku produkcji. Przebiegi 500-800 tys., 30% w terenie jezdziły. We wszystkich częstą usterką były luzy na krzyżachach wałów napędowych. Wszystkie w silniku 2.5 102 i 125 KM. Trwałość samego silnika i osprzętu ponadprzeciętna, większość aut z seryjnym osprzętem nadal jezdzi. Osobiście jeździłem 102 KM, muł okropny, zawieszenie sztywne i twarde przez to dobrze sie jeździło po aschalcie w terenie niekoniecznie. Niestety stare hiluxy z takim przebiegiem to studnie bez dna, co chwile coś trzeba robić w nich. Z ulgą przesiadłem sie do Dustera 😆
Kochani. Potrzebuję fachowca do Toyoty HILUX. Muszę zakonserwować ramę i podwozie. Okolica Warszawy. Ktoś coś?
Najlepszy to jest L200 👍
Całe życie myślałem, że mówi Hilux
Spoko odcinek. W firmie mamy hiluxy VIII dobre solidne auta do ciężkiej pracy.