Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Proste rozwiązanie na gwiżdżące uszczelki w samochodzie! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w niedzielę o 10:00 na TVN Turbo oraz w Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-1,S09E01,150618
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Prowadzący program Grzegorz Duda – kierowca wyścigowy i rajdowy, a przede wszystkim mechanik z wykształcenia i zamiłowania, wytłumaczy, na czym polega usterka, skąd się bierze i doradzi, jak tanio i sprawnie samemu wyeliminować problem, żeby nie przepłacać w warsztatach samochodowych. Pokażemy, jak samodzielnie wykonać podstawowe naprawy w samochodzie bez używania specjalistycznych narzędzi, jak nauczyć się rozpoznawać usterki, jak je naprawić i jak postępować po naprawie, żeby dany element działał jak najdłużej.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

33 thoughts on “Proste rozwiązanie na gwiżdżące uszczelki w samochodzie! #101_Napraw

  1. Wiele uszczelek nie mają końca w sesie są w jednym kawałku. w jakim miejscu najlepiej przeciąć uszczelkę aby np woda się nie przedostawała a co za tym idzie nie pojawiała się korozja? Serdecznie pozdrawiam 🙂

  2. Przed zdjęciem uszczelki warto sobie zrobić kilka znaczników względem jej położenia na karoserii. Bo z doświadczenia wiem, że jak zakładasz ponownie to zawsze jej za dużo jest tej uszczelki😉

  3. Uszczelki są niedostępne, w ogóle do starszych aut są często zużywające się elementy, których nigdzie nie idzie dostać, niezależnie od popularności modelu. Blokują dostęp do części, żeby tylko kupować nowe, plastikowe badziewie, które pojeździ max 100k km.

  4. a sylikon w sprayu lub normalny sylikon w płynie może być bo na opakowaniu jest napisane że jest też do gum z tego co wiem przed zimą powinno się też psikać takie uszczelki sylikonem w sprayu

  5. A co w przypadku kiedy uszczelka nie jest dzielona tak jak w Megane 3? Nie można jej przeciąć ponieważ konstrukcja samochodu nie pozwala na nawet lekkie zadarcie bo zaraz woda leje się strumieniami do auta. Jest na poprawę jakiś inny sposób?

  6. Bardzo lubię oglądać filmiki tego autora, ponieważ pokazuje swoją wiedzę uzyskaną z wieloletniej praktyki , a nie tylko wiedzy teoretycznej. Jestem amatorem ale od kilkudziesięcu lat zajmując się swoimi samochodami ( nawet poważne remonty) oraz kiedyś restauracjami starych motocykli ( przedwojennych i takich sprzed 1950 r) zauważyłem że czasami autor nie stosuje się do zalecanych procedur i zaleceń producentów. I ma rację bo bywa że niejednokrotnie trzeba " poprawić fabrykę " Czasami tak jest że praktyka obnaża słabości teorii nad praktyką. Inaczej naprawia się stare, a inaczej w miarę młode sprzęty. W komentarzu do tego sposobu reanimacji uszczelek mógłbym podpowiedzieć że nawet mydło choć powoduje poślizg to również na takiej długości powoduje pewien opór, wprowadza wilgoć, a po odparowaniu potrafi skleić. Kiedyś robiąc wiązki elektryczne i nie tylko przy takich pracach stosuję talk. Poślizg o wiele lepszy niż na mydle, sucho i nie skleja.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!