Oglądaj „101 Napraw” w niedziele o 15:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S09E07,154137
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda na przykładzie Dodge’a Challengera pokaże jak pozbyć się z auta starych emblematów i jak nakleić nowe, doradzi jak samodzielnie uszczelnić i napełnić układ klimatyzacji Citroena Xsary, za pomocą testerów zbada jakość olejów i zainstaluje moduł elektrycznie składanego dachu, który pozwoli otwierać go z kluczyka.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
36 thoughts on “Prosty sposób na uszczelnienie układu klimatyzacji! #101_Napraw”
Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.
Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.
Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.
Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?
Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.
Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫
Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:) Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)
Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)
Jako uszczelniacz do układu klimatyzacji polecam piankę montażową. Tańsza jest i uszczelnia wszystko. Na koniec, pod kapturki złącz klimy nie żałować silikonu.
Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀
Naprawa nielegalna żeby coś robić przy klimatyzacji trzeba mieć uprawnienia na F gazy film mi się podoba dzięki niemu będę miał jeszcze więcej klientów
Ostatni krok to zapłata kilkunastu tysięcy złotych za zniszczoną maszynę do obsługi klimy, jak taki delikwent po dodaniu uszczelniacza przyjedzie do serwisu ( bo i tak przyjedzie, a kasa na to badziewie wywalona w błoto)
Takim g@#$em to tylko uszkodzić można sobie klimatyzacje i maszynę na serwisie. Jak sprężarka na zaworze to nie dodawać badziewia bo może uszkodzić ale dyszy rozprężnej, zaworze i czujnikach ciśnienia to co im nie zaszkodzi? Jak dziurawa klima to naprawić. W drugiej minucie butelka do góry nogami?? czyś ty oszalał człowieku?? Po stronie LP czyli na ssanie tam gdzie podłączyłeś nie może być cieczy tylko i wyłącznie GAZ!! Nalej se wody do silnika to zobaczysz co się stanie z tłokami. Ludzie nie oglądajcie tego. W każdej sekundzie podstawowe błędy są popełniane. Wiesz po co ten manometr jest czy tylko patrzysz aby wskazówka była na zielonym polu? Wiesz ile czynnika ma być w układzie? Ja będzie mało to lipa nie zadziała, jak będzie za dużo to jeszcze gorzej.
Żeby wbić takie coś do układu klimatyzacji trzeba nie miec pojęcia jak działa klimatyzacja, zaklejony parownik, skraplacz, zawór rozprężny utrudniony przeływ czynnika po jakimś czasie zatarty kompresor. Koszty po takim czymś bardzo wyskoie. Niewiem czy da się wyczyścić układ z czegoś takiego. Niewiem jak się ma sprawa gdy uszkodzimy w serwisie maszyne do klimatyzacji przez takie coś serwis jak podłącza nie wie co tam jest wbite i nie da się tego sprawdzić powinien być tak czynnik zalecany przez producenta. Taki klient chyba płaci za uszkodzenie maszyny i jej serwis który może wynieść kilka tyśięcy.
Ja rozumiem, że ktoś to musi reklamować ! Ale żeby firmować coś takiego swoim nazwiskiem to wstyd. czy zastanawia się Pan co się wydarzy jeśli auto z tym gównem trafi potem do serwisu klimatyzacji i zostanie podpięte do stacji obsługowej ? Z każdym dniem tracę szacunek do ludzi których można kupić.
Fajnie tylko co to za czynnik. Czasem nie jest to R600a lub R290 czyli isobutan lub propan. Bo one są palne ,ba nawet wybuchowe. A i można się narazić na spore koszty jak się pojedzie na normalny serwis klimatyzacji.
Do Audi nie pasuje
Panie Duda czy daje Pan gwarancję swoim portfelem że po zastosowaniu tego specyfiku potem nie będzie trzeba pół elementów klimy naprawiać/wymieniać bo ten specyfik nie tylko "uszczelni" ale i też "pozatyka" przepustowość otworów klimy?
Walczę z klima 2 rok. W końcu serwis oznajmił że winowajcą na 80% jest przedni parownik. Auto to mazda cx9. 2 Drugi parownik jest w tunelu środkowy. Podejżewam ze to jakiś oring na parowniku i bede demontowł deske w celu wymiany. Teraz pytanie. Czy mikro ubytki na parowniku jeżeli takie beda warto spróbować uszczelnić tym środkiem? Czy to bez sensu?.prosze o jakieś sugestie.
Klimatyzację się napełnia. ,,Nabija" to się klienta w butelke.
Wyczuwam najazd "testerów" specyfiku na zakłady naprawy klimatyzacji samochodowej. Brak wykonania próżni skutkuje bardzo dużym ciśnieniem w instalacji, wykonaniem próżni pozbywamy się wilgoci z układu, każdy układ posiada inną pojemność więc może być różnie albo się przeładuje albo będzie za mało i jedno i drugie ma zły wpływ na poprawne działanie układu klimatyzacji a dodawanie czegokolwiek oprócz właściwego czynnika albo właściwego oleju to proszenie się o duży wydatek na naprawę układu klimatyzacji powodzenia życzę wszystkim którzy się dali zrobić na cudowny środek czyszczący kieszeń 🤫
jezeli to dziala to napewno ci co nabijaja klimy i nas, beda tu straszyc uszkodzeniami bo jak kazdy zacznie sam nabijac klime to interes padnie
1:18 to nie zawsze , nie zawsze, trzeba się douczyć…
co za idiotyzmy, szukanie naiwnych i napędzanie klientów serwisom
Nabijasz układ uszczelniaczem i robi się majonez tak. Prędzej czy później bedziesz musiał zamiast naprawić oring naprawić cała instalacje 😀
Będzie to do Peugeot 407 ?
Panie Duda to teraz jak moja maszyna odzyskala z tego auta czynnik z uszczelniaczem.. po czym sie poprostu przytkala.. proponuje pokrycie kosztow naprawy maszyny wartej bez mala 30tys.. na pana reke:)
Uszczelniacze, nabijacze.. fachowcy:)
Lancia dedra 2.0 ie lx limitowana wersja wyszło 15 sztuk
Monte Carlo 1993 produkcji rok Klimatyzacja nie kompresor tylko sprężarka działa i chodzi lepiej jak w nowych samochodów dziękuje za Firmie Easy Klima uratowała taką perełkę teraz dają 5 ja daje 10 z + za zestaw zapłaciłem kolo 300 zl a chcieli 2500 zl dziękuje pozdrawiam wymieniaczy >)
Co tak krótko?
Jaki jest kompresor w bmw f10 3.0d
Jako uszczelniacz do układu klimatyzacji polecam piankę montażową. Tańsza jest i uszczelnia wszystko. Na koniec, pod kapturki złącz klimy nie żałować silikonu.
Omijać takie bajery z daleka układ podziała 3 miesiące, a potem gruntowny remont układu klimatyzacji i płacz będzie ze trzeba wszystko wymienić
Ostatnio użyłem podobny zestaw z allegro typu 'a/c to go', niby jakiś odpowiednik r134 dodatkiem syntetycznego oleju smarującego. Producent oferuje też jakiś uszczelniacz aplikowany strzykawką, którego w sumie nie kupiłem. Układ miał jakieś znikome ciśnienie, napełniony bez tworzenia próżni i od tygodnia już ciśnienie trzyma i nieźle chłodzi. Cały zestaw z przewodami ~150zł, a sama puszka ~90zł, satysfakcja bezcenna 😀
A czy ten środek nie uszkodzi potem maszyny do nabijania klimatyzacji ?
Robimy to na pusty układ i następnie dobijamy klimę?
Takie pudrowanie trypla 🤭
A czy układ klimatyzacji musi być zupełnie pusty żeby go uszczelnić tym preparatem???
Na handel tak, dla siebie nie 😂
Naprawa nielegalna żeby coś robić przy klimatyzacji trzeba mieć uprawnienia na F gazy film mi się podoba dzięki niemu będę miał jeszcze więcej klientów
ja robie podobnie tyle ze z butlą propan butan (znaczy sie R290) za 8zł klima chłodzi ze hej hahaha
Myślę że to takie czary mary na chwilę, jeden sezon, a potem będzie płacz jak trzeba będzie wymienić wszystko łącznie z pompą
Fajnie, a coś więcej na temat dlaczego uszkodzi kompresor z zaworem i czy są uszczelniacze do tego typów kompresorów?
Szkoda, że nie dodałeś do jakiego układu wprowadzamy uszczelniacz, pełnego czy pustego?
A skąd wiadomo ktorym zaworem napełniają fachowcy jak oni nigdy na rece patrzeć nie dają😅
To taki trik handlarzy?
Możesz polecić jaki uszczelniacz zastosować, nazwa i jakiej firmy?
u mnie takim czyms bylo uszczelniane i wytrzymalo to jedne lato , teraz musze szukac nieszczelnosci i ja uszczelnic…
Ostatni krok to zapłata kilkunastu tysięcy złotych za zniszczoną maszynę do obsługi klimy, jak taki delikwent po dodaniu uszczelniacza przyjedzie do serwisu ( bo i tak przyjedzie, a kasa na to badziewie wywalona w błoto)
Takim g@#$em to tylko uszkodzić można sobie klimatyzacje i maszynę na serwisie. Jak sprężarka na zaworze to nie dodawać badziewia bo może uszkodzić ale dyszy rozprężnej, zaworze i czujnikach ciśnienia to co im nie zaszkodzi? Jak dziurawa klima to naprawić. W drugiej minucie butelka do góry nogami?? czyś ty oszalał człowieku?? Po stronie LP czyli na ssanie tam gdzie podłączyłeś nie może być cieczy tylko i wyłącznie GAZ!! Nalej se wody do silnika to zobaczysz co się stanie z tłokami. Ludzie nie oglądajcie tego. W każdej sekundzie podstawowe błędy są popełniane. Wiesz po co ten manometr jest czy tylko patrzysz aby wskazówka była na zielonym polu? Wiesz ile czynnika ma być w układzie? Ja będzie mało to lipa nie zadziała, jak będzie za dużo to jeszcze gorzej.