Oglądaj „Samochód Marzeń Adama Klimka” w niedziele o 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/samochod-marzen-adama-klimka-odcinki,27464/odcinek-8,S01E08,185456 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Adam Klimek jest znany z zamiłowania do samochodów z duszą, produkowanych w niewielkich seriach i posiadających ciekawa historię. Dając drugie życie wybranym modelom, spełnia swoje marzenia. Teraz postawił sobie nowy cel – chce wyremontować samochód, który osiągnie cenę miliona złotych i będzie nie lada gratką dla kolekcjonerów. W swoim nowym programie Adam postanowi znaleźć kultowe auto, które samodzielnie sprowadzi zza granicy, odnowi i spróbuje sprzedać z jak największym zyskiem.
#tvn #tvnturbo #samochódmarzeń
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
21 thoughts on “Zobacz jak namierzyć uszkodzoną sondę lambda! #Samochód_Marzeń_Klimka”
Wszędzie jest mowa o napięciu sondy sprawdzającej do 0.9v. mam autko opel Meriva 1.6 , jeździ dobrze a z ciekawości sprawdziłem jakie sondy mają wykresy i o ile pierwsza sonda pokazuje piękna sinusoidę do wartości 0.9v to sonda sprawdzająca jest w górnym zakresie ale na poziomie 1.2v
No, przecież to są drugie sondy, za katalizatorami. One nie sterują silnikiem. Zazwyczaj są wąskopasmowe, są tanie i służą jedynie do kontroli katalizatora i do generowania błędów.
Pomysl z odpieciem wiazki zeby sie nie pomylic ktora nr. 1 a ktora nr. 2 dobry (sam go czesto stosuje) ale zmierzyl bym jescze opornosc (rezystancje) grzalki sondy bo co jesli by sie okazalo ze wiazka w aucie jest przerwana a nowa sonda juz kupiona XD – blad obwodu grzalki by nadal wyskakiwal pomimo wymiany sondy na nowa.
jpdl dawno nie było takiej głupoty. rzędy za katalizatorem oznaczają układy wydechowe cylindrow. kolektory wydechowe z katami są dwa i dlatego jest rząd 1 i rząd 2. po h* rozpinać czujniki jak komputer pokazuje rząd 2 nwm. lubię oglądać te odcinki ale takie głupoty to juz przesada
Tu raczej katalizator umarł.
Czy nie można sprawdzić rezystancji sondy tak jak świecy żarowej?
Fachowiec
Nie wąskopasmowa tylko dwustanowa😀
To faktyczniej taniej wyszlo swiece itp I dopiero sonda.
A co ma druga za Katem do swiec.
Hmmm… A mi się też zaświecił czek i się okazało że to nie żadna sonda a katalizator.
Już myślałem że ktoś był przed nim XD
Z doświadczenia wiem że najlepiej wymienić od razu 4 i spokój
Faktycznie wydac te 2 kola na sondy przy furze tej wartości to majatek…
taki komputer do diagnostyki by mi się przydał
Wszędzie jest mowa o napięciu sondy sprawdzającej do 0.9v. mam autko opel Meriva 1.6 , jeździ dobrze a z ciekawości sprawdziłem jakie sondy mają wykresy i o ile pierwsza sonda pokazuje piękna sinusoidę do wartości 0.9v to sonda sprawdzająca jest w górnym zakresie ale na poziomie 1.2v
A co jesli pokazuje mi błąd sondy lambda a check engine sie nie swieci? Wyskoczył błąd P0134. Problemem są falujące obroty – astra j 1.7cdti
kto te auto zarejestrował po ingerencji w ścianę grodziową ??? lewizna
Kupil auto za 50k a narzeka na potwornie drogie sondy lambda. Po 200zl. Aha to polak
No, przecież to są drugie sondy, za katalizatorami. One nie sterują silnikiem. Zazwyczaj są wąskopasmowe, są tanie i służą jedynie do kontroli katalizatora i do generowania błędów.
Pomysl z odpieciem wiazki zeby sie nie pomylic ktora nr. 1 a ktora nr. 2 dobry (sam go czesto stosuje) ale zmierzyl bym jescze opornosc (rezystancje) grzalki sondy bo co jesli by sie okazalo ze wiazka w aucie jest przerwana a nowa sonda juz kupiona XD – blad obwodu grzalki by nadal wyskakiwal pomimo wymiany sondy na nowa.
Dlatego zrobil remont za 5 koła niż sondę za 500 zł
Jezu ja na czek engine od 2 lat
Wie kto co to za muza na pocztaku
Powiem ci ze jak check ci się swiecil to odrazu myślałem że to sonda lambda
jpdl dawno nie było takiej głupoty. rzędy za katalizatorem oznaczają układy wydechowe cylindrow. kolektory wydechowe z katami są dwa i dlatego jest rząd 1 i rząd 2. po h* rozpinać czujniki jak komputer pokazuje rząd 2 nwm. lubię oglądać te odcinki ale takie głupoty to juz przesada