Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-3,S07E03,115194
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Nawet na filmie widac ze swiatla po "ustawieniu" swieca wyzej niz wysokosc reflektorow. No rzeczywiscie mozna bezpiecznie dojechac… Mozna bylo chociaz powiedziec ze linia odciecia powinna sie obnizac jak sie oddalamy od sciany.
W moim aucie nie działa poziomowanie, światła przeszły w tryb najkrótszego zasięgu, podniosłem je ręcznie. Serwis pogrzebał i stwierdził, że to czujnik położenia tylnej osi- nie było od niego sygnałów. Wymienili czujnik, ale poziomowanie dalej nie działa, wyskakuje błąd kalibracji. Moje pytanie brzmi: czy światła trzeba położyć ręcznie na sam dół żeby kalibracja zadziałała?
C4 Picasso na skrętnych xenonach z roku 2011. Niestety świecą za blisko i na identycznej wysokości. Mam możliwość zwykłej regulacji czy bez Lexii ani rusz?
A jeśli czujnik poziomowania się zespół to mogę ustawić je raz i wtedy zawsze będą świecić tak jak je ustawiłem ? Bo nie rozumiem fenomenu tych czujników tak szczerze ?
Na stacji diagnostycznej co ty mówisz …. chyba MICHU musi tu kogoś nauczyć coś … diagności nie umieją ustawić xenonów mają złe urządzenia do tego ustawią tak że światła świecą prawie w samą ziemie….
Kurde a juz myslalem ze sie czegos dowiem z tego filmu, a nawet nie wspomniane jak ma vyc regulacja na boki ani czy te "spady" maja byc na tej samej wysokosci czy jeden na drugi wchodzic?
Z Pewnych względów – radzę Panu rezygnację z jedzenia wieprzowiny oraz suplementację (idealnie chelatem albion lub cytrynianem) magnezem i witaminą C. Serio to z sympatii za świetny program.
Bardzo dobry opis, przynajmniej jeden co nie twierdzi, że musimy podłączać VCDS by to zrobić. Od zawsze tak robię i nie słucham tych teorii od filozofów co to wciskają kit, że bez komputera tego się nie zrobi.
Nie dość, że połowa samochodów świeci po oczach, bo ma nienormatywne żarówki lub lampy od anglików, to teraz zaczną jeszcze grzebać w ustawieniu wysokości. Oślepianie na drodze jest mega niebezpieczne.
Żeby ustawić światła w tym aucie to najpierw trzeba zrobić tryb serwisowy programem np vcds czy vas itp żeby sterownik od świateł wiedział żeby podczas regulacji świateł jest przeprowadzone to manualnie A nie przez pozomowanie
Mam uwalony regulator w przedniej lampie, ale ten od korekcji lewo – prawo. Prawy reflektor
świeci po rowie i drzewach.
Nawet na filmie widac ze swiatla po "ustawieniu" swieca wyzej niz wysokosc reflektorow. No rzeczywiscie mozna bezpiecznie dojechac… Mozna bylo chociaz powiedziec ze linia odciecia powinna sie obnizac jak sie oddalamy od sciany.
To chyba trzeba na przyrządach ustawiać a nie na białej ścianie z cegły xd
W moim aucie nie działa poziomowanie, światła przeszły w tryb najkrótszego zasięgu, podniosłem je ręcznie. Serwis pogrzebał i stwierdził, że to czujnik położenia tylnej osi- nie było od niego sygnałów. Wymienili czujnik, ale poziomowanie dalej nie działa, wyskakuje błąd kalibracji.
Moje pytanie brzmi: czy światła trzeba położyć ręcznie na sam dół żeby kalibracja zadziałała?
C4 Picasso na skrętnych xenonach z roku 2011. Niestety świecą za blisko i na identycznej wysokości. Mam możliwość zwykłej regulacji czy bez Lexii ani rusz?
A jeśli czujnik poziomowania się zespół to mogę ustawić je raz i wtedy zawsze będą świecić tak jak je ustawiłem ? Bo nie rozumiem fenomenu tych czujników tak szczerze ?
Na stacji diagnostycznej co ty mówisz …. chyba MICHU musi tu kogoś nauczyć coś … diagności nie umieją ustawić xenonów mają złe urządzenia do tego ustawią tak że światła świecą prawie w samą ziemie….
Kurde a juz myslalem ze sie czegos dowiem z tego filmu, a nawet nie wspomniane jak ma vyc regulacja na boki ani czy te "spady" maja byc na tej samej wysokosci czy jeden na drugi wchodzic?
A jak kręcę i nic się nie dźwiga?!
a jaka ma być wysokość na ścianie ??
Tak nie reguluje się reflektorów z układem autopozimowania!!
A prawa nie powinna byc troszke wyżej?
Wspaniała rada, Pycha !!!!!
Bmw x6??
Witam, a czy można przestawić reflektory bi xenon kiedy jest to anglik a chcę jeżdzić po prawej stronie nie wymieniając całych lamp?
Z Pewnych względów – radzę Panu rezygnację z jedzenia wieprzowiny oraz suplementację (idealnie chelatem albion lub cytrynianem) magnezem i witaminą C. Serio to z sympatii za świetny program.
Grzesiu dolej plynu chlodzacego
To poco czepia się ich policja
Bardzo dobry opis, przynajmniej jeden co nie twierdzi, że musimy podłączać VCDS by to zrobić. Od zawsze tak robię i nie słucham tych teorii od filozofów co to wciskają kit, że bez komputera tego się nie zrobi.
Nie dość, że połowa samochodów świeci po oczach, bo ma nienormatywne żarówki lub lampy od anglików, to teraz zaczną jeszcze grzebać w ustawieniu wysokości. Oślepianie na drodze jest mega niebezpieczne.
Żeby ustawić światła w tym aucie to najpierw trzeba zrobić tryb serwisowy programem np vcds czy vas itp żeby sterownik od świateł wiedział żeby podczas regulacji świateł jest przeprowadzone to manualnie A nie przez pozomowanie