Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
41 thoughts on “Samodzielna wymiana tulei wahacza na twardsze! #101_Napraw”
5:40 po co to kłamstwo to nie jest tuleja z zestawu tylko kluz nasadowy większego rozmiaru
Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic… Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?
Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.
Panie za 300 zł to sam zrobię. Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd
Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.
Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej
Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.
Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .
5:40 po co to kłamstwo to nie jest tuleja z zestawu tylko kluz nasadowy większego rozmiaru
a nie można wypchać tulejke na prasie
wie ktoś gdzie dorwać taki zestaw ??
Mmm precyzja prowadzenia
Autonomiczne skręcanie kiedy zardzewiały wachacz się rozerwie
Wymienilem wahacze i sworznie wahaczy, oraz gumy stabilizatora i łączniki plus amorki przod…nie ruszalem drazkow kierowniczych , auto jedzie dalej prosto jak jechalo i nigdzie nie sciaga nic…
Czy trzeba ustawiac zbieznosc profilaktycznie czy to mit a golfie 4 ?
Miałem takie tuleje w E46 coupe, prowadzenie jak w gokarcie, każdy najmniejszy ruch kierą powodował natychmiastową zmianę kierunku, ale niestety w koleinach wyrywało ją z rąk… a tych w naszym kraju nie mało… Wróciłem więc do oryginału. Jednak komfort na naszych drogach jest ważniejszy.
Nienawidzę tuleji wachacza
Golf 4 jest po wymianie tuleji wachacza . Różnica jest OGROMNA nic nie stuka jedzie się sztywno fajnie
Poliuretany nie zużywają się szybciej. Pod warunkiem, że wszystkie gumy zostaną wymienione na poliuretan. Co do piszczenia także się nie zgodzę.
Prościej jest na prasie
To jest mądry pomysł i łeb ci odpadnie po polskich dziurach
Zmieniłem i jest super polecam
Ta tuleja z zestawu tylko z którego? Bo to zwykły klucz nasadowy
Mi to w corsie c wytrzymalo krotko bo trzeba usztywnic i obnizyc zawieszenie
Bez tego tuleja ma za duzy zakres pracy
Prostsza metoda wybicia młotek o młotek i dzida 😉😆
Młotkiem wbić jak vazup robi hehe
Ok.
Jest prostsza metoda, założyć opony w rozmiarze zalecanym przez producenta
Jak nie ma tańszego sposobu? To ty chyba wazzupa nie oglądałeś
Prostsza metoda to dać do Pana Zbysia, który jest na emeryturze i lubi się bawić z samochodami hehe
Wymiana tulei w VW 4 zajęło mi godzinę 🤭🤭🤭🤭🤭
Uwielbiam tego gościa i myślę że TVN turbo powinno dać mu więcej luzu np z promowaniem produktu nie ilość tylko jakość : 🙂
Panie za 300 zł to sam zrobię.
Przyjeżdżasz do mechanika i mechanik mówi przyjedź pan za 2 tygodnie no i jeszcze trzeba zapłacić krocie a samochód potrzebny na teraz xd
5:51 zależy jakie
Wporzo wsjo ok ale co mnie śmieszy w takich poradnikach różnych kanałów, że Pan wykonujący ubrany jest jak na deptak niedzielny. Naprawdę trzeba się wstydzić ogrodniczek czy innych łachów garażowch za stówę? To jak rolnik miałby się traktora albo gumiaków wstydzić. To normalna rzecz chodzić w garażu a szczególnie kanale, uwalonym po pachy. A za te parę dych więcej kupić okulary bo pod autem to się sypie w oczy że uprzyksza poważnie prace.
Taki warsztat i nie ma prasy? To już lepiej założyć poliuretan ! Ile tuleje wytrzymają max 20 tyś km .
Klientowi byś wmówił że tylko oryginał 😎
Pan mechanik odkręcił śruby mocujące swozen wahacza ,teraz trzeba jechać na zbierznosc . Lepiej jest odkręcić że swozniem.
Bardzo fajnie
Jak wy godzine chcecie sie z demontażem wahacza bawić to powodzenia
czerwone sa podobne do ori a wytrzymalosc 3 krotna a zolte tujeje to na tor
Z tymi tulejami poliuretanowym i to żeś trochę pojechał bo tylko dekiel zakłada że jest jeden typ tulei a tymczasem można kupić różnej twardości jeżeli Do twojego modelu nie ma wersji sportowej
4:55 co to za piosenka?
Jeśli wszystko w zawieszeniu jest nowe , a auto się nie prowadzi to może oznaczać tylko jedno . Jedziesz Tarpanem heh 😉 .
A co jeśli dany samochód nie ma mocniejszej wersji? Takie poliuretany, poprostu sztywniejszy zamiennik?
Co za głupoty. Poliuretany nie skrzypią. Mam sam zamontowane od 4 lat i nic się nie dzieje (strongflex). Trzeba dobrać odpowiednią twardość 80/90 Sha w zależności co chcemy osiągnąć (u jednego producenta 80 Sha będą czerwone, a u drugiego żółte). Czasami poliuretany są tańsze, niż tulejki gumowo-metalowe. Dodatkowo w komplecie mamy smar (którego nie możemy oszczędzać). Znaki z ciebie znawca motoryzacji, że mógłbyś reklamować szampony do włosów.
Pełne tuleje dobrego producenta ładuję do każdego auta od ponad 10 lat .Nawet zdarza się od innego auta byle wymiar pasował .Na warsztacie gdzie robią tylko zawieszenia widziałem nawet przerabiane (skracane) tuleje byle założyć pełną .
A najsilniejsza to nie RS3 ?
co to jest sinenblok? jak już to silentblock, a najlepiej po polsku, czyli do cholery tuleja wahacza 😉
Polecałbym kupić szpilkę o twardości 10.9, gdyż normalne szpilki dostępne w sklepach, czyli 5.8, przy zapieczonej tulei momentalnie się zrywa.
Te same tuleje co montował pasują do Golfa IV 😀 Dość popularne rozwiązanie, gdyż są naprawdę wytrzymałe.