Grzegorz Duda pokaże jak wykręcić urwaną świecę żarową w wysłużonym dieslu w Citroenie Xsara, naprawi zardzewiały i cieknący szyberdach Hondy Accord oraz odnowi wytarte plastiki konsoli centralnej w Audi S3.
Zamiast oddać auto w niepewne ręce, wolisz sam się o nie zatroszczyć? Ten program jest stworzony dla Ciebie! Prowadzący program Grzegorz Duda – kierowca wyścigowy i rajdowy, a przede wszystkim mechanik z wykształcenia i zamiłowania, wytłumaczy, na czym polega usterka, skąd się bierze i doradzi, jak tanio i sprawnie samemu wyeliminować problem, żeby nie przepłacać w warsztatach samochodowych. Pokażemy, jak samodzielnie wykonać podstawowe naprawy w samochodzie bez używania specjalistycznych narzędzi, jak nauczyć się rozpoznawać usterki, jak je naprawić i jak postępować po naprawie, żeby dany element działał jak najdłużej. Poruszymy też zagadnienia, takie jak samodzielne czyszczenie układu klimatyzacji, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana świec, polerowanie kloszy lamp, naprawa zniszczonej tapicerki, montaż czujników parkowania, kamery cofania, czy systemu antykradzieżowego. Pojawią się także proste naprawy blacharsko-lakiernicze: usuwanie wgnieceń na karoserii, zaprawki lakiernicze, zabezpieczenie antykorozyjne. Wszystko to pokazane krok po kroku w łatwy i przystępny sposób.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
31 thoughts on “Sposób na wyciąganie urwanej świecy z głowicy! #101_Napraw”
Idzie jeszcze coś z tym zrobić w przypadku d4d toyoty z 2001 roku? Mechanik właśnie zostawił mi takie zagadnienie, zresztą ładnie mnie skasował ze zniszczenie 2 z czterech świec do tego zmarnował cały tydzień
przerąbane. To takie cuda jak się staną to lepiej zatkać dziurę i zostawić to w cholere może się uda że w zimie złąpie na3cylindry to czwarty się rozchodzi.
Tak , to prawda. Trzeba mieć szczęście , wyczucie i opanowanie . Jednak przede wszystkim … polską GŁOWE! Nie nawidzę stwierdzenia : You need a new cylinder head. I'm sorry about that…. Ja zaś odpowiadam mu : kiss my ass! (skoro pracowałeś pół swojego życia w piekarni produkując ….chleb ! ) It is clear to you ? PS.Pozdrawiam wszystkich ktorzy używają w swym życiu głowy do myślenia ,a nie do noszenia czapki lub kapelusza .
Tak banalny sposób dla fachowca ,ten sposób pokazał mi mój tata 35 lat temu gdy naprawiał solidne autka Ziły i Krazy jak to mówią w mechanice nic nie ginie!
Brawo!!! Chciałbym zobaczyć jak wyciągasz taki żarnik lub urwaną świecę zaraz przy gwincie w 2.0 16V HDI, mam nadzieję że to nie są jakieś wielkie wymagania? 😁😁😁😁😁
Pięknie to wygląda przy silniku gdzie świece są z przodu. A co byś zrobił gdy świece są z drugiej strony? Obecnie borykam się z tym problemem i wcale mi się nie uśmiecha zdejmowanie głowicy. Spróbuję metody mojego dziadka. Jeśli się powiedzie zdradzę tajemnicę. Pozdrawiam Edit: upierdolona świeca wyjęta bez żadnych specjalistycznych sprzętów, wiercenia itd. Auto to Citroën Berlingo z 2007 roku silnik 1,6HDI 90 kuni, świece z "tył silika". Historia: 1,3,4 wykręcone pięknie. 2 upierdolona. Naprawa: w gniazdo świecy doprowadzony wężyk, którym systematycznie ( co dziennie) podawałem dawkę nafty i oczywiście auto użytkowałem ( zwykła nafta świetlna). Sam wyżygał urwany element. Dziękuję. Najprostsze sposoby są najlepsze. Mam jeszcze kilka ciekawych "dziadkowych" patentów, jeśli ten komuś pomógł niech da znać. Pozdrawiam
Izolator to zazwyczaj ceramika wobec czego odpowiedzcie sobie jaka jest szansa wiercenia zwykłym wiertłem w porcelanie? Jak najbardziej łapka w dół albowiem można sobie narobić biedy większej niż ta ukręcona świeca.
Mistrzu! Dzięki temu zestawowi wyciągnąłem urwane żarniki w 1.6 HDi Citroen C4. Co niektórzy w komentarzach negują możliwość takiej operacji. Otóż da się, jest to możliwe i wykonalne. Przydała się przystawka kątowa do wkrętarki a poza tym żadnej innej trudności nie zauważyłem. Tylko w moim zestawie (niby taki sam jak na filmie) nie ma prowadnicy do gwintownika. Oba gwintowniki mają średnicę 4 mm a prowadnice mają 3 mm otwór. Także musiałem gwintować z ręki. Poza tym zestaw się sprawdził. Uwielbiam takie filmy.
Niby "profesjonalista", ale zapomniał o zabezpieczeniu układu paliwowego. A to już będzie chyba tematem następnego filmu o zanieczyszczonych układach paliwowych.
Widać idiota to robił przed… zaryzykował życie silnika i jakieś 3 tys zł zamiast pozyczyć/kupić klucz dynamometryczny za 60-100zł i wykrecić to jak zwykłą śrubkę. Sam zmieniałem świece w jaki 50-60 autach, 95% świec ma wytrzymałość 22nM nigdy nie używałem na kluczu więcej niż 12nM bo w instrukcji większość ma dokręcanie 8-10nM, wszystko wychodziło gładko jak masełko. Nigdy nie używajcie do tego zwykłej grzechotki, chyba że chcecie dac mi zarobic 🙂
Oglądaj "101 Napraw" w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-7,S08E07,130239
super sprawa jak jest dodre podejscie do swiec , a nie jak w moim -citroen c5 x7 .2.0 hdi 16 v
Idzie jeszcze coś z tym zrobić w przypadku d4d toyoty z 2001 roku? Mechanik właśnie zostawił mi takie zagadnienie, zresztą ładnie mnie skasował ze zniszczenie 2 z czterech świec do tego zmarnował cały tydzień
Wykręcenie takiej świecy dramat, dramat.
A jeśli wpadła do środka?
Nie znasz auta? To powiem ci jakie. Bmw e32 (jakaś mała pojemność) na spokojnie jest dużo miejsca na kręcenie tym uchwytem do gwintownika
Rozwiercenie gdzie przyjeżdża osoba z specjalnym sprzętem i rozwieca na miejscu
Kosztuje1200zł
Niby fajne ale z napełnianiem klimy to ściema była. Nic jej nie uszczelni.
przerąbane. To takie cuda jak się staną to lepiej zatkać dziurę i zostawić to w cholere może się uda że w zimie złąpie na3cylindry to czwarty się rozchodzi.
A czemu żarnik jest ciasno do głowicy dopasowany? Przecież w ten sposób przekazuje ciepło do owej głowicy a nie na komorę spalania.
Co to za nuta 5:05?
Dzisiaj wyjmowałem 2 urwane świece🕯 poprzez przykrycie starymi dywanikami gumowymi na odpalonym silniku 2 min na wolnych Obrotach samo wyszło
Bardzo dobra robota
Tak , to prawda. Trzeba mieć szczęście , wyczucie i opanowanie . Jednak przede wszystkim … polską GŁOWE! Nie nawidzę stwierdzenia : You need a new cylinder head. I'm sorry about that…. Ja zaś odpowiadam mu : kiss my ass! (skoro pracowałeś pół swojego życia w piekarni produkując ….chleb ! ) It is clear to you ? PS.Pozdrawiam wszystkich ktorzy używają w swym życiu głowy do myślenia ,a nie do noszenia czapki lub kapelusza .
Tak banalny sposób dla fachowca ,ten sposób pokazał mi mój tata 35 lat temu gdy naprawiał solidne autka Ziły i Krazy jak to mówią w mechanice nic nie ginie!
Brawo!!! Chciałbym zobaczyć jak wyciągasz taki żarnik lub urwaną świecę zaraz przy gwincie w 2.0 16V HDI, mam nadzieję że to nie są jakieś wielkie wymagania? 😁😁😁😁😁
Panie specjalisto, pokaż jak to robisz na głowicy Zafira b
Czyszczenie gniazda przed montażem nowej ??? Mianowicie pytam o nagar w środku, nagar dotykając nowej świecy, żarnika skróci jego żywotność
Nigdy nie można się poddać ,przed ściągnięciem głowicy wbijamy całość do cylindra i wyciągamy
chwasta przez otwór wtryskiwacza👍
kiedyś usuwałem taka urwana świece pod Warszawą, koło Legionowa… za 300 albo 500zl nie pamiętam…
Cześć. Mam pytanie: Czy może ten żarnik urwany wessać do środka na tłok na przykład, do komory spalania?
Operacja jak na otwartym sercu!
We wspaniałym silniku 1,6crd od koreancow świece są za silnikiem !! Genialne rozwiązanie.
Pięknie to wygląda przy silniku gdzie świece są z przodu. A co byś zrobił gdy świece są z drugiej strony? Obecnie borykam się z tym problemem i wcale mi się nie uśmiecha zdejmowanie głowicy. Spróbuję metody mojego dziadka. Jeśli się powiedzie zdradzę tajemnicę. Pozdrawiam
Edit: upierdolona świeca wyjęta bez żadnych specjalistycznych sprzętów, wiercenia itd. Auto to Citroën Berlingo z 2007 roku silnik 1,6HDI 90 kuni, świece z "tył silika". Historia: 1,3,4 wykręcone pięknie. 2 upierdolona. Naprawa: w gniazdo świecy doprowadzony wężyk, którym systematycznie ( co dziennie) podawałem dawkę nafty i oczywiście auto użytkowałem ( zwykła nafta świetlna). Sam wyżygał urwany element. Dziękuję. Najprostsze sposoby są najlepsze.
Mam jeszcze kilka ciekawych "dziadkowych" patentów, jeśli ten komuś pomógł niech da znać. Pozdrawiam
👍👍👍👍👍
Skuteczne w 1 przypadku na 1000.
Izolator to zazwyczaj ceramika wobec czego odpowiedzcie sobie jaka jest szansa wiercenia zwykłym wiertłem w porcelanie?
Jak najbardziej łapka w dół albowiem można sobie narobić biedy większej niż ta ukręcona świeca.
Mistrzu! Dzięki temu zestawowi wyciągnąłem urwane żarniki w 1.6 HDi Citroen C4. Co niektórzy w komentarzach negują możliwość takiej operacji. Otóż da się, jest to możliwe i wykonalne. Przydała się przystawka kątowa do wkrętarki a poza tym żadnej innej trudności nie zauważyłem. Tylko w moim zestawie (niby taki sam jak na filmie) nie ma prowadnicy do gwintownika. Oba gwintowniki mają średnicę 4 mm a prowadnice mają 3 mm otwór. Także musiałem gwintować z ręki. Poza tym zestaw się sprawdził.
Uwielbiam takie filmy.
Niby "profesjonalista", ale zapomniał o zabezpieczeniu układu paliwowego. A to już będzie chyba tematem następnego filmu o zanieczyszczonych układach paliwowych.
Widać idiota to robił przed… zaryzykował życie silnika i jakieś 3 tys zł zamiast pozyczyć/kupić klucz dynamometryczny za 60-100zł i wykrecić to jak zwykłą śrubkę. Sam zmieniałem świece w jaki 50-60 autach, 95% świec ma wytrzymałość 22nM nigdy nie używałem na kluczu więcej niż 12nM bo w instrukcji większość ma dokręcanie 8-10nM, wszystko wychodziło gładko jak masełko. Nigdy nie używajcie do tego zwykłej grzechotki, chyba że chcecie dac mi zarobic 🙂
Świece żarowe najlepiej wymieniać przy ciepłym silniku. wielokrotnie sprawdzone i jak do tej pory żadnych problemów z urwanymi żarnikami.
Lejesz naftę i za godzinę zakręcasz rozrusznikiem. Zestaw to nafta i szmata żeby żarnik nie zbił lampy