Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl: …
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Dwie ważne rzeczy. Po pierwsze, tym „swiderkiem” nie wkręcamy do opony a ruszamy od siebie-do siebie, żeby ja faktycznie powiększyć. Po drugie te dwie wystające końcówki odcinamy ponieważ moga zostać wyrwane podczas jazdy
Kupiłem ten sznurek, ale i spray. Jeszcze nie musiałem ich próbować. Jednakże w razie "kapcia" skłaniam się ku sznurkowi, ponieważ spray jest kłopotliwy do wyczyszczenia i nie każdy gumiarz chce się z tym bawić.
Super film, (ale jest to zawsze ale) szybko, łatwo, owocnie i na przednie koło. Zazwyczaj kiedy łapiemy gwóźdź czy blachowkręt to na tylne koło, bo przednie najczęściej podrzuca nam pod tył. No i właśnie z tyłem już tak szybko naprawa koła nam nie przebiegnie co nie znaczy, że sposób naprawy jest kiepski – przeciwnie wręcz w drodze przydatny, by dojechać do fachowego wulkanizatora.👍
A teraz poproszę taki sam film, ale naprawa tylnego koła. Tym bardziej, że w praktyce to właśnie tylne częściej ulega przebiciu. Bardzo jestem ciekaw jak dostać się tym świderkiem i szydełkiem do koła, które nie jest skrętne. Co, lewarek i ściągamy???
Do tego koło musi być namopmowane tak żeby przy wprowadzaniu sznurka nie ugina ładnie się opona tak jest moim zdaniem wygodniej oraz działa siła wyporu na sznurek dzięki czemu mamy większą pewność że będzie lepiej trzymało
To szydełko jest naciete Panie Duda po to żeby kolek wyszedł w otwór ,a kółek wkłada się przy ciśnieniu min 1,5bara.Pozdrawia Wulkanizator z 12letnim stażem
Nie kupujcie zestawów z plastikową rękojeścią. Potrafią wygiąć się przy samej rączce, jeśli akurat macie dziurę tam gdzie bieżnik jest wysoki i wciskacie dość mocno sznur. Drugi zestaw kupiłem już z metalową.
….ciekawe czy przy wyższych prędkościach nic się nie stanie…gdy temperatura i cisnienie wzrośnie?….a gamoń o mało palucha sobie nie uebał ahahaha😁…ale naprawił🏆
Wprowadzanie szydła jest bardzo łatwe tylko trzeba wkręcać a nie wpychać. Może i to nie powinno być docelowe rozwiązanie ale nawet kapciarze używają sznura jeśli trzeba załatać przebicie na szybko.
Kieydś byłem u wulkanizatora na wiosce to mi gość w ten sposób naprawiał dziurę w kole 🙂 wsadził szydło, zakleił i jeź do domu 😛 dopiero drugi wulkanizator zrobił to solidnie (zdjął, załatał)
wszystko dobrze tylko sprzet jest nanic plastikowe raczki potrawia peknac co moze byc przyczyna powaznego urazu reki jak kupywac to tylko metalowe raczki mie sie juz dwie raczki oblamaly na szczescie nic sie nie stalo
Jak już wpychamy sznurek, to warto dopompować oponę. W twardą łatwiej wchodzi i tak nie sprężynuje.
Ten to jest cyrulik pewnie auto mamy na takich łysalach
Dwie ważne rzeczy. Po pierwsze, tym „swiderkiem” nie wkręcamy do opony a ruszamy od siebie-do siebie, żeby ja faktycznie powiększyć. Po drugie te dwie wystające końcówki odcinamy ponieważ moga zostać wyrwane podczas jazdy
Nie wydaje mi się ze tym kompresorkiem napompujesz bezdętkowe koło jak powietrze zejdzie do zera . Nie ma uderzenia żeby rozepchać oponę
Kupiłem ten sznurek, ale i spray. Jeszcze nie musiałem ich próbować. Jednakże w razie "kapcia" skłaniam się ku sznurkowi, ponieważ spray jest kłopotliwy do wyczyszczenia i nie każdy gumiarz chce się z tym bawić.
Super film, (ale jest to zawsze ale) szybko, łatwo, owocnie i na przednie koło. Zazwyczaj kiedy łapiemy gwóźdź czy blachowkręt to na tylne koło, bo przednie najczęściej podrzuca nam pod tył.
No i właśnie z tyłem już tak szybko naprawa koła nam nie przebiegnie co nie znaczy, że sposób naprawy jest kiepski – przeciwnie wręcz w drodze przydatny, by dojechać do fachowego wulkanizatora.👍
A teraz poproszę taki sam film, ale naprawa tylnego koła. Tym bardziej, że w praktyce to właśnie tylne częściej ulega przebiciu. Bardzo jestem ciekaw jak dostać się tym świderkiem i szydełkiem do
koła, które nie jest skrętne. Co, lewarek i ściągamy???
Myślałam że to kabanosy
Do tego koło musi być namopmowane tak żeby przy wprowadzaniu sznurka nie ugina ładnie się opona tak jest moim zdaniem wygodniej oraz działa siła wyporu na sznurek dzięki czemu mamy większą pewność że będzie lepiej trzymało
"A to jest sznurek do łatania opon. Zawsze go noszę przy sobie…"
I opona na śmietnik.
Klej na raz ino eeeeee
A po drugie po zestawie naprawczym nie używa się sznura,tak więc albo robimy coś dobrze albo w ogóle
To szydełko jest naciete Panie Duda po to żeby kolek wyszedł w otwór ,a kółek wkłada się przy ciśnieniu min 1,5bara.Pozdrawia Wulkanizator z 12letnim stażem
Ja po takiej naprawie zrobiłem anglia-polska 2x. Opony 255/35/19.
REWELACJA!!!!
Stosuje takie samo rozwiązanie w moim rowerze MTB, gdzie opona jest zalana "mlekiem;. Nigdy więcej dętek.
Nie kupujcie zestawów z plastikową rękojeścią. Potrafią wygiąć się przy samej rączce, jeśli akurat macie dziurę tam gdzie bieżnik jest wysoki i wciskacie dość mocno sznur. Drugi zestaw kupiłem już z metalową.
Przyda się gdy złapiemy gumę jadąc na zapasówce do wulkanizatora 😀
jakam naprawa dorazna , tak sie naprawia na zawsze, . znawcy od siedmiu bolesci
….ciekawe czy przy wyższych prędkościach nic się nie stanie…gdy temperatura i cisnienie wzrośnie?….a gamoń o mało palucha sobie nie uebał ahahaha😁…ale naprawił🏆
A czy ten patent sprawdzi cię przy oponie ciężarowej?
Po takim "szydełkowaniu" żaden wulkanizator już tego nie poprawi opona do wymiany.
Oprócz tego że zrobił to nie do końca poprawnie to patent jest dobry
Wprowadzanie szydła jest bardzo łatwe tylko trzeba wkręcać a nie wpychać. Może i to nie powinno być docelowe rozwiązanie ale nawet kapciarze używają sznura jeśli trzeba załatać przebicie na szybko.
A kiedy bedze hiundai Tucson
ten sznurek wygląda jak kabanos
Ja to kolarze mtb uzywaja non stop jedno z lepszych awaryjnych rozwiazan
Kieydś byłem u wulkanizatora na wiosce to mi gość w ten sposób naprawiał dziurę w kole 🙂 wsadził szydło, zakleił i jeź do domu 😛 dopiero drugi wulkanizator zrobił to solidnie (zdjął, załatał)
Bardzo pomocny film, pozdrawiam😀
Stary system. Nie zapominajcie ze to tylko tymczasowa naprawa. 😉
wszystko dobrze tylko sprzet jest nanic plastikowe raczki potrawia peknac co moze byc przyczyna powaznego urazu reki jak kupywac to tylko metalowe raczki mie sie juz dwie raczki oblamaly na szczescie nic sie nie stalo
Nie trza jechać do wulkanizatora
Sznur nie ma możliwości wypaść czy wyjść
Od 8 lat niezawodny sposób ratowania dupy na drodze
mi tak rok temu w wulkanizacji w quadzie naprawili oponę i do dziś tak jeżdżę
Od 86r nie złapałem kapcia . Tfu , tfu , tfu.
A ten kompresorek był już na kanale? Wygląda na fajną zabawkę ✌️
Zamiast obcinac nozykiem lepiej podpalic zapalniczka I nadmiar sie ladnie stopi.
Sznurek to dobra opcja już wiele razy się przydał ale ja smaruje klejem sznurek lepiej uszczelnia.