Montowanie instalacji LPG do silników jest bardzo powszechne ze względu na niższe koszty utrzymania samochodu. Nie wszystkie silniki lubią jednak LPG. Oto TOP 9 motorów, które nie boją się gazu.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
39 thoughts on “TOP 9: Najlepsze silniki pod LPG”
Z tym 1.6 mpi to odlecieliście. Większość tych silników to zjeżdżone trupy. Może on i był dobry ale 15 lat temu. W audi ich montaż zakończył się w 2007 roku na rzecz fsi i tfsi . W Oktawii i passacie to straszny muł. Osobiście nie polecam jego bezawaryjność też jest przereklamowana.
Witam, ja polecam silnik VW/ audi 1.8t ze starszej serii np AEB. Mam taki założyłem gaz 200 000km temu i do tej pory tylko obsługa wchodziła w grę, silnik dzięki temu że ma szerokie kanały olejowe i "wodne" dobrze reaguje na ciepło generowane przez LPG spalanie po mieście w granicach 8-12l. Dzięki temu że ma turbo bardzo szybko łapie temperaturę przy -7°C praktycznie 3min jedziemy na PB. Polecam
Polecam 1.6 od VW BCB. Różnice w porównaniu z wersją 8v to droższy rozrząd (dodatkowy pasek i rolka). Poza tym same zalety. Brak przewodów WN co przy LPG ma duże znaczenie. Wada tych silników jest konsumpcja oleju. Po 280 tys km praktycznie nagle zaczyna brać olej w dużych ilościach. Uwaga….rozebrałem silnik i był w stanie idealnym. Pobór oleju nie jest wynikiem zapieczonych pierścieni. Te zapiekana się przez to że właściciele przechodzą na olej półsyntetyczny typu 10w40/50. Pełny remont silnika.czyli wymiana wszystkiego poza tłokami to 1500 złotych na częściach z najwyższej półki. Oczywiście remont wersji 8v będzie tańszy. Tak czy inaczej obie wersje mają problem z siorpaniem oleju i każdy z was powinien brać to pod uwagę. Od nowości latałem na oleju Lyquid Molly i mimo tego ojej zaczął brać. Co ciekawe zrobiłem że 40 tys z dużym poborem oleju….do tego stopnia że wtopiłem katalizator. Zawory i gniazda zaworowe przetrzymały ta próbę idealnie. Tak…..ten silnik idealnie znosi gaz….
Polecam 1.0L MPI od VW ja wiem że trzeba kręcić żeby jechać ale za to spalanie 6-7L na 100km w wersji 75KM, a ja już przejechałem prawie 250 000km i ponad 150 000km na LPG i nic się nie dzieje. Nie wykazuje żadnego zużycia a na trasie przy 140km/h spala 8L, polecam.
A co myślicie o silniku n52b30 z bmw tylko jeszcze na pośrednim wtrysku, kupiłem z instalacja gazowa ale rozważam demontaż. Z czym niemiłym mogę się liczyć w przypadku użytkowania na gazie w dalszym ciągu
Toyota, ale silnik VVti 1.6 124 KM, założona instalacja z dotryskiem benzyny, gdyż ma jedną wadę, bardzo cienkie zawory. Na zbiornik gazu 43 litry idzie przy spokojnej jeździe 1 litr. Jak narazie bez zastrzeżeń. Spalanie 7 Pb, 8 LPG, mierzone pod kurek
Mój stary miał Audi 80 B3 1.8 90km który w ogóle nie chodził na benzynie. Lato, zima – palił z gazu i chuj 😀 W dniu sprzedaży miał na budziku pół miliona km i chodził jak zegarek a przy tym miał zdrowe blachy. To się nazywa ekologia 😉
Małych silników do LPG jest mnóstwo. Toyoty także 1.0 oraz 1.33 jak również 1.6 dual. Śmieszne Dacie z motorem 1.0 wychodzą fabrycznie zagazowane, bo regulacja zaworów hydrauliczna a wtrysk pośredni. Świetnie znosi gaz większość amerykanów, a idealne są tu jednostki jeepa 2.4, 3.2, 3.6 jak również wszystkie hemi, choć te ostatnie spalą 18 albo i więcej litrów gazu. Zapomniał Pan też o świetnym koreańskim silniku Hyundai/KIA 1.6 122KM (elantra, venga itd.). Jest tego trochę, ale coraz mniej 🙁
Scenic 1,6. Nieco ponad 100KM, ale poniżej prędkości autostradowych wystarczy. W przeliczeniu na benzynę, to poniżej 4 litrów. Oczywiście nie w mieście. Ale i tu da się dojść do niskiego spalania.
Haha. 6,2 gazu mi pali moja kochana cudowna megane z 2001 z 1.4 16v LPG kupione za 1600pln. Do tego jezdze codziennie do pracy i z powrotem 150km i nic sie nie dzieje. Najlepsze auto jakie mialem i nigdy nie sprzedam. Lepszy Power Gamoniu
Z tym 1.6 mpi to odlecieliście. Większość tych silników to zjeżdżone trupy. Może on i był dobry ale 15 lat temu. W audi ich montaż zakończył się w 2007 roku na rzecz fsi i tfsi . W Oktawii i passacie to straszny muł. Osobiście nie polecam jego bezawaryjność też jest przereklamowana.
Kurde myślałem że jakieś poważne auta a nie kapcie same
Peugeot 307 1.6 silnik KFU 300 tysięcy na gazie. Zero problemów. Instalacja Stag 4 Eco
Witam, ja polecam silnik VW/ audi 1.8t ze starszej serii np AEB.
Mam taki założyłem gaz 200 000km temu i do tej pory tylko obsługa wchodziła w grę, silnik dzięki temu że ma szerokie kanały olejowe i "wodne" dobrze reaguje na ciepło generowane przez LPG spalanie po mieście w granicach 8-12l. Dzięki temu że ma turbo bardzo szybko łapie temperaturę przy -7°C praktycznie 3min jedziemy na PB.
Polecam
1,6 MPI jest wystarczająco dynamiczny.
Chcę kupić Forda Galaxy Mk 3 po 2006 roku silnik duratec2,0 145 km czy bez obaw można zamontować gaz pozdrawiam
A gdzie doskonałe motory PSA 1.6 16 V
Ls 3 od chevroleta
Polecam 1.6 od VW BCB. Różnice w porównaniu z wersją 8v to droższy rozrząd (dodatkowy pasek i rolka). Poza tym same zalety. Brak przewodów WN co przy LPG ma duże znaczenie. Wada tych silników jest konsumpcja oleju. Po 280 tys km praktycznie nagle zaczyna brać olej w dużych ilościach. Uwaga….rozebrałem silnik i był w stanie idealnym. Pobór oleju nie jest wynikiem zapieczonych pierścieni. Te zapiekana się przez to że właściciele przechodzą na olej półsyntetyczny typu 10w40/50. Pełny remont silnika.czyli wymiana wszystkiego poza tłokami to 1500 złotych na częściach z najwyższej półki. Oczywiście remont wersji 8v będzie tańszy. Tak czy inaczej obie wersje mają problem z siorpaniem oleju i każdy z was powinien brać to pod uwagę. Od nowości latałem na oleju Lyquid Molly i mimo tego ojej zaczął brać. Co ciekawe zrobiłem że 40 tys z dużym poborem oleju….do tego stopnia że wtopiłem katalizator. Zawory i gniazda zaworowe przetrzymały ta próbę idealnie. Tak…..ten silnik idealnie znosi gaz….
A do kia sportage 3 2.0 163km też się nadaję?
Mazda 626 gf 2.0 spalanie na trasie 6.8 l lpg.Instalacja do nowej mazdy 6 z 9tysi i przerobiona pompa?
1zr-fe na Aurisie nadaje sie do lpg?
A silnik 1.6 SR 8V seat toledo , VW , audi?
saab 9-3 2.0T 0d 150 km do ponad 200km
Polecam 1.0L MPI od VW ja wiem że trzeba kręcić żeby jechać ale za to spalanie 6-7L na 100km w wersji 75KM, a ja już przejechałem prawie 250 000km i ponad 150 000km na LPG i nic się nie dzieje. Nie wykazuje żadnego zużycia a na trasie przy 140km/h spala 8L, polecam.
Ja mam 3.0 ASN w A4 i na razie spisuje się bez zarzutu.
a jak to sie ma w przypadku 2.0 alt ze stajni vw ?
Warto jeszcze wspomnieć o fiatowskich silnikach 1.2 8V i 1.2 16V które również słyną z wzorowej pracy na LPG.
Kia Sportage II rok 2009 2.0 nadaje się ?
A co myślicie o silniku n52b30 z bmw tylko jeszcze na pośrednim wtrysku, kupiłem z instalacja gazowa ale rozważam demontaż. Z czym niemiłym mogę się liczyć w przypadku użytkowania na gazie w dalszym ciągu
1.4 MPI od Kii? Jakieś opinie?
Toyota, ale silnik VVti 1.6 124 KM, założona instalacja z dotryskiem benzyny, gdyż ma jedną wadę, bardzo cienkie zawory. Na zbiornik gazu 43 litry idzie przy spokojnej jeździe 1 litr. Jak narazie bez zastrzeżeń. Spalanie 7 Pb, 8 LPG, mierzone pod kurek
Mój stary miał Audi 80 B3 1.8 90km który w ogóle nie chodził na benzynie. Lato, zima – palił z gazu i chuj 😀 W dniu sprzedaży miał na budziku pół miliona km i chodził jak zegarek a przy tym miał zdrowe blachy. To się nazywa ekologia 😉
Honda crv nienadaje się do gazu posiadam te autko same problemy z silnikiem po zamontowaniu instalacji gazowej
Jakie nowe auto zaproponujecie pod LPG.Budzet 100k.
Co za bzdury gadasz chłopie że silnik Mazdy pali dużo 🤦♂️🤣
Brakuje 1.0 MPI koncernu VW
1.6 Sr nie polecam kupa złomu. Hahaha i na 1 miejscu😂😂😂😂
Suv do 50/60 tys pod LPG ?
Nie mogę znaleźć informacji, jaka jest częstotliwość i koszt regulacji luzów zaworowych w silnikach Mazdy Skyactiv… Wie ktoś?
Małych silników do LPG jest mnóstwo. Toyoty także 1.0 oraz 1.33 jak również 1.6 dual. Śmieszne Dacie z motorem 1.0 wychodzą fabrycznie zagazowane, bo regulacja zaworów hydrauliczna a wtrysk pośredni. Świetnie znosi gaz większość amerykanów, a idealne są tu jednostki jeepa 2.4, 3.2, 3.6 jak również wszystkie hemi, choć te ostatnie spalą 18 albo i więcej litrów gazu. Zapomniał Pan też o świetnym koreańskim silniku Hyundai/KIA 1.6 122KM (elantra, venga itd.). Jest tego trochę, ale coraz mniej 🙁
Ja mam civic vii 1.6 z insralacją stag założoną przy 200 tys. Żałuję tylko, że tyle pieniędzy spaliłem na benzynę i tak późno założyłem lpg.
Opel Omega B 2.0 16V lepiej jezdzi na gazie niz na pb idioto otporny silnik
Scenic 1,6. Nieco ponad 100KM, ale poniżej prędkości autostradowych wystarczy. W przeliczeniu na benzynę, to poniżej 4 litrów. Oczywiście nie w mieście. Ale i tu da się dojść do niskiego spalania.
Haha. 6,2 gazu mi pali moja kochana cudowna megane z 2001 z 1.4 16v LPG kupione za 1600pln. Do tego jezdze codziennie do pracy i z powrotem 150km i nic sie nie dzieje. Najlepsze auto jakie mialem i nigdy nie sprzedam. Lepszy Power Gamoniu
na 1 miejscu powinien być 1.8 adr/1.8t
A gdzie Passat b5 1.8 1.6 😎
Suzuki Kizashi 2.4 4×4 automat pilne
v8 hemi