Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Toyota Auris Hybrid po 65000 km – awarie, naprawy, koszty serwisu 😎



W tym filmie zobaczysz co wydarzyło się w Toyota Auris Hybrid przez 65 tys. km. Jakie były koszty serwisu, co uległo awarii jakie …

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

33 thoughts on “Toyota Auris Hybrid po 65000 km – awarie, naprawy, koszty serwisu 😎

  1. Toyota Auris Hybrid posiadam od roku, 13 tys km. Spalanie w normalnej jeździe 4-4.5 miasto, dynamicznie max 6 l/100 km. Polecam, świetny samochód. Dodam też że przerabiam na gaz by cieszyć się prawie darmową jazdą

  2. Dlatego zamówiłem teraz corolle. W BMW za duży przegląd dałem 4800 (świece, olej, filtr powietrza, oleju i kabinowy)… Zwykła wymiana oleju 900zł, a za wymiane klocków z przodu dałem 1500. Wolę Toyote.

  3. Ja osobiście olałem przeglądy ASO po 2 przeglądach. Stwierdziłem, że nie po to mam nowe auto, żeby wydawać tyle hajsu. Wszystko śmiga już 4 rok.

  4. Posiadam toyote corolle e10, 30 letnie auto z przebiegiem dokładnie 63607, pykło w to lato po podróży do Włoch. Stan podwozia idealny, blacharka również, jedynie kilka odprysków na zderzaku przednim, przegląd w aso krakowskim również w okolicach 900zł. Samochód ma dalej fabryczne tarcze, nic sie w nim nie zepsuło od nowości, wymieniane miał jedynie wycieraczki, jak się dba to się ma.

  5. Witam, mam pytanie do użytkowników Aurisa Hybryd. Czy po zatrzymaniu i przed wyłączeniem silnika należy wcisnąć przycisk P (parking)? Czy można wyłączyć jak mamy nogę na hamulcu i jest bieg D.

  6. Po zakupie na własną rękę przez internet części i płynów oryginalnych części z tymi samymi indeksami jak na fakturze z przeglądu dla 60 tyś km wyszło ok 100 zł taniej, przy czym płynu hamulcowego mam 1 litr i oleju 5litrow w mniejszych pieniądzach oraz dodatkowo filtr kabinowy.

  7. Siemka, powiedz mi co sądzisz o montażu LPG do tego auta w hybrydzie? Od dłuższego czasu się zastanawiam by się przesiąść do czegoś nowszego i ekonomicznego.

  8. No i udało się Panu, teraz chce kupić hybrydę. 😅
    Czekam na film w którym pokaże Pan jak bardzo można naładować baterie, a następnie ile na niej przejechać i jak głęboko ją w tej sposób rozładować. Myślę, że to byłby ciekawy eksperyment.

  9. Mój hybrydowy AURIS z połowy 2016 roku ma już blisko 300.000 km przebiegu.
    Z baterią kompletnie nic się nie dzieje Jedynie co jakiś czas zwłaszcza w lecie Pojawia się komunikat o konieczności wykonania serwisu układu chłodzenia baterii.
    Ja to robię sam w bardzo prosty sposób przedmuchując wentylator umieszczony z tyłu z lewej strony z tyłu pod kanapą pasażera.
    To samo robi serwis i bierze za to spore pieniążki
    Tak więc przez ten czas nic kompletnie się nie działo.
    Nie robię żadnych przeglądów w serwisach ze względu na wysokie koszty, a wymiany oleju i filtrów robię we własnym zakresie bo wygląda to tak jak w każdym samochodzie, więc bez przesady, bo samochód jest przeze mnie eksploatowany bardzo intensywnie.
    Mogę dodać że mam założoną instalację gazową która bardzo szybko się zwróciła co pozwala mi na bardzo tanie przemieszczanie.
    Silnik idealnie współpracuje z LPG dzięki hydraulicznej samoregulacji luzów zaworowych. Srednie spalanie gazu to w zależności od pory roku: 5-6,5 ltr
    Reasumując samochód jest niezawodny kompletnie bezawaryjny, nie ma jakiejkolwiek potrzeby korzystania z serwisów gdyż wiele rzeczy można zrobić we własnym zakresie i w normalnych zaufanych warsztatach, np. wymiana oleju czy klocków.
    Widziałem już takie ciut starsze Aurysy z przebiegiem nawet 600.000 km których użytkownicy postępują identycznie jak ja i a propos baterii nie wykazują żadnego zużycia czy pogorszenia swoich właściwości..
    Do zakupu tego samochodu zainspirowały mnie oględziny Toyoty Prius z 2012roku, z podobnym układem napędowym, która miała oryginalny przebieg… 960,000 km.!!!

  10. Toyota Auris rok prod. 2017. Przegląd po 60 tys. zrobiłem przy stanie licznika 58 431 km.
    Akurat zbiegł się z terminem rocznego przeglądu.
    Dane kosztowe z mojej faktury, odpowiednio:
    1. 680,81
    2. 247,32
    3. 6,13
    4. 45,28
    5. 132,46
    6. Płyn hamulcowy 0,5 l: 32,28
    7. Filtr klimatyzacji (na moje życzenie: 94,49)
    razem brutto: 1 238,75
    Serwis przy Legnickiej we Wrocławiu
    Poprosiłem o wymianę filtru klimatyzacji, bowiem w ciepłe, głównie letnie dni z mojej klimy jedzie stęchlizną. A jeżdżę ciągle na obiegu otwartym, poza tym przez pierwsze kilkaset metrów zawsze przy otwartych szybach. Kiedyś serwis wstrzyknął do niej jakiś pachnący środek, przez jakiś działało, później klops. W ubiegłym roku we wrześniu w aucie rozkodował się układ elektroniczny, nie mogłem uruchomić auta. Nie miałem pojęcia, że coś takiego może się zdarzyć, telefonicznie serwis powiadomili mnie gdzie tego nieszczęsnego kodu szukać. Okazało się, że jest on wpisany na takiej sobie małej luźnej tekturce, a ta leżała sobie swobodnie z prawej strony w schowku na wysokości pasażera. Ponoć była schowana do książki gwarancyjnej (instrukcji). Musiała z niej wypaść, na moje szczęście, że nie zewnątrz. Później miałem problem z jego (kodu) wprowadzeniem. Niby to proste ale wprowadzanych cyfr kodu nie widzimy na ekranie, trzeba robić to na wyczucie. W rezultacie auto na lawecie pojechało do serwisu, tam sobie poradzili. Może to dla innych jest jasne, a jeżeli nie to zwracam na to uwagę. Zapiszcie sobie ten kod na czym się tylko da, by go zawsze mieć pod ręką.
    Życzę wszystkim "toyociarzom" bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!