W tym filmie zobaczysz co wydarzyło się w Toyota Auris Hybrid przez 65 tys. km. Jakie były koszty serwisu, co uległo awarii jakie …
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Toyota Auris Hybrid posiadam od roku, 13 tys km. Spalanie w normalnej jeździe 4-4.5 miasto, dynamicznie max 6 l/100 km. Polecam, świetny samochód. Dodam też że przerabiam na gaz by cieszyć się prawie darmową jazdą
Fajny jestes, to fakt, ale chcialbym bys dokladnie pokazal technike prawidlowego kozysztania z tak Hybrydy jak i przy okazji skrzyni automatycznej… sprobujesz?
Odnośnie oleju w skrzyni biegów cvt czy jakoś tak to był nawet filmik i Profesora Chrisa na kanale. A co do oleju silnikowego nie lepiej zalać 0W30 Np?
Dlatego zamówiłem teraz corolle. W BMW za duży przegląd dałem 4800 (świece, olej, filtr powietrza, oleju i kabinowy)… Zwykła wymiana oleju 900zł, a za wymiane klocków z przodu dałem 1500. Wolę Toyote.
Cześć, mam pytanie czy masz czasem delikatne wibracje przy stałej prędkości , trzymając obroty na silniku benzynowym delikatnie nad napisem eco na obrotomierzu ? Pozdrawiam.
Posiadam toyote corolle e10, 30 letnie auto z przebiegiem dokładnie 63607, pykło w to lato po podróży do Włoch. Stan podwozia idealny, blacharka również, jedynie kilka odprysków na zderzaku przednim, przegląd w aso krakowskim również w okolicach 900zł. Samochód ma dalej fabryczne tarcze, nic sie w nim nie zepsuło od nowości, wymieniane miał jedynie wycieraczki, jak się dba to się ma.
Witam, mam pytanie do użytkowników Aurisa Hybryd. Czy po zatrzymaniu i przed wyłączeniem silnika należy wcisnąć przycisk P (parking)? Czy można wyłączyć jak mamy nogę na hamulcu i jest bieg D.
Panowie jak wygląda trwałość silnika spalinowego w hybrydzie, częste zapalanie i gaszenie szczególnie przy tzw kick-downie nie niszczy szybko silnika?.
Po zakupie na własną rękę przez internet części i płynów oryginalnych części z tymi samymi indeksami jak na fakturze z przeglądu dla 60 tyś km wyszło ok 100 zł taniej, przy czym płynu hamulcowego mam 1 litr i oleju 5litrow w mniejszych pieniądzach oraz dodatkowo filtr kabinowy.
Siemka, powiedz mi co sądzisz o montażu LPG do tego auta w hybrydzie? Od dłuższego czasu się zastanawiam by się przesiąść do czegoś nowszego i ekonomicznego.
Co do wymiany płynu w skrzyni w Irlandii w serwisie nie wymieniają ponieważ jest dożywotni tak mi powiedzieli a na forach co innego piszą więc jak to jest naprawdę wymieniać czy lepiej nie dotykać
No i udało się Panu, teraz chce kupić hybrydę. 😅 Czekam na film w którym pokaże Pan jak bardzo można naładować baterie, a następnie ile na niej przejechać i jak głęboko ją w tej sposób rozładować. Myślę, że to byłby ciekawy eksperyment.
Mój hybrydowy AURIS z połowy 2016 roku ma już blisko 300.000 km przebiegu. Z baterią kompletnie nic się nie dzieje Jedynie co jakiś czas zwłaszcza w lecie Pojawia się komunikat o konieczności wykonania serwisu układu chłodzenia baterii. Ja to robię sam w bardzo prosty sposób przedmuchując wentylator umieszczony z tyłu z lewej strony z tyłu pod kanapą pasażera. To samo robi serwis i bierze za to spore pieniążki Tak więc przez ten czas nic kompletnie się nie działo. Nie robię żadnych przeglądów w serwisach ze względu na wysokie koszty, a wymiany oleju i filtrów robię we własnym zakresie bo wygląda to tak jak w każdym samochodzie, więc bez przesady, bo samochód jest przeze mnie eksploatowany bardzo intensywnie. Mogę dodać że mam założoną instalację gazową która bardzo szybko się zwróciła co pozwala mi na bardzo tanie przemieszczanie. Silnik idealnie współpracuje z LPG dzięki hydraulicznej samoregulacji luzów zaworowych. Srednie spalanie gazu to w zależności od pory roku: 5-6,5 ltr Reasumując samochód jest niezawodny kompletnie bezawaryjny, nie ma jakiejkolwiek potrzeby korzystania z serwisów gdyż wiele rzeczy można zrobić we własnym zakresie i w normalnych zaufanych warsztatach, np. wymiana oleju czy klocków. Widziałem już takie ciut starsze Aurysy z przebiegiem nawet 600.000 km których użytkownicy postępują identycznie jak ja i a propos baterii nie wykazują żadnego zużycia czy pogorszenia swoich właściwości.. Do zakupu tego samochodu zainspirowały mnie oględziny Toyoty Prius z 2012roku, z podobnym układem napędowym, która miała oryginalny przebieg… 960,000 km.!!!
Toyota Auris rok prod. 2017. Przegląd po 60 tys. zrobiłem przy stanie licznika 58 431 km. Akurat zbiegł się z terminem rocznego przeglądu. Dane kosztowe z mojej faktury, odpowiednio: 1. 680,81 2. 247,32 3. 6,13 4. 45,28 5. 132,46 6. Płyn hamulcowy 0,5 l: 32,28 7. Filtr klimatyzacji (na moje życzenie: 94,49) razem brutto: 1 238,75 Serwis przy Legnickiej we Wrocławiu Poprosiłem o wymianę filtru klimatyzacji, bowiem w ciepłe, głównie letnie dni z mojej klimy jedzie stęchlizną. A jeżdżę ciągle na obiegu otwartym, poza tym przez pierwsze kilkaset metrów zawsze przy otwartych szybach. Kiedyś serwis wstrzyknął do niej jakiś pachnący środek, przez jakiś działało, później klops. W ubiegłym roku we wrześniu w aucie rozkodował się układ elektroniczny, nie mogłem uruchomić auta. Nie miałem pojęcia, że coś takiego może się zdarzyć, telefonicznie serwis powiadomili mnie gdzie tego nieszczęsnego kodu szukać. Okazało się, że jest on wpisany na takiej sobie małej luźnej tekturce, a ta leżała sobie swobodnie z prawej strony w schowku na wysokości pasażera. Ponoć była schowana do książki gwarancyjnej (instrukcji). Musiała z niej wypaść, na moje szczęście, że nie zewnątrz. Później miałem problem z jego (kodu) wprowadzeniem. Niby to proste ale wprowadzanych cyfr kodu nie widzimy na ekranie, trzeba robić to na wyczucie. W rezultacie auto na lawecie pojechało do serwisu, tam sobie poradzili. Może to dla innych jest jasne, a jeżeli nie to zwracam na to uwagę. Zapiszcie sobie ten kod na czym się tylko da, by go zawsze mieć pod ręką. Życzę wszystkim "toyociarzom" bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy.
Walić przeglądy serwisowe po 1000 zł to jest chore
Nie ma miejsca na nic a naglosnienie jest tragiczne ale kocham to auto.
Toyota Auris Hybrid posiadam od roku, 13 tys km. Spalanie w normalnej jeździe 4-4.5 miasto, dynamicznie max 6 l/100 km. Polecam, świetny samochód. Dodam też że przerabiam na gaz by cieszyć się prawie darmową jazdą
Fajny jestes, to fakt, ale chcialbym bys dokladnie pokazal technike prawidlowego kozysztania z tak Hybrydy jak i przy okazji skrzyni automatycznej… sprobujesz?
Tez.mam i jestem bardzo zadowolony 😊
O co chodzi z tymi bateriami w kluczykach? W każdym nowym aucie wyładowują się co roku, a w moim starym polo jedna bateria trzymała 15 lat.
Odnośnie oleju w skrzyni biegów cvt czy jakoś tak to był nawet filmik i Profesora Chrisa na kanale. A co do oleju silnikowego nie lepiej zalać 0W30 Np?
Dlatego zamówiłem teraz corolle. W BMW za duży przegląd dałem 4800 (świece, olej, filtr powietrza, oleju i kabinowy)… Zwykła wymiana oleju 900zł, a za wymiane klocków z przodu dałem 1500. Wolę Toyote.
Cześć, mam pytanie czy masz czasem delikatne wibracje przy stałej prędkości , trzymając obroty na silniku benzynowym delikatnie nad napisem eco na obrotomierzu ? Pozdrawiam.
Ja osobiście olałem przeglądy ASO po 2 przeglądach. Stwierdziłem, że nie po to mam nowe auto, żeby wydawać tyle hajsu. Wszystko śmiga już 4 rok.
gratuluję, wymiana oleju za 1k
Posiadam toyote corolle e10, 30 letnie auto z przebiegiem dokładnie 63607, pykło w to lato po podróży do Włoch. Stan podwozia idealny, blacharka również, jedynie kilka odprysków na zderzaku przednim, przegląd w aso krakowskim również w okolicach 900zł. Samochód ma dalej fabryczne tarcze, nic sie w nim nie zepsuło od nowości, wymieniane miał jedynie wycieraczki, jak się dba to się ma.
Jak wyglada trwałość zespołu hybrydowego z silnikiem 2.0 dynamic force?
Dobre samochody
Żarówki tablicy zmienić na porządne ledy i święty spokój
oleju nie wymieniaja? tylko sam filtr ?
Witam, mam pytanie do użytkowników Aurisa Hybryd. Czy po zatrzymaniu i przed wyłączeniem silnika należy wcisnąć przycisk P (parking)? Czy można wyłączyć jak mamy nogę na hamulcu i jest bieg D.
Panowie jak wygląda trwałość silnika spalinowego w hybrydzie, częste zapalanie i gaszenie szczególnie przy tzw kick-downie nie niszczy szybko silnika?.
Po zakupie na własną rękę przez internet części i płynów oryginalnych części z tymi samymi indeksami jak na fakturze z przeglądu dla 60 tyś km wyszło ok 100 zł taniej, przy czym płynu hamulcowego mam 1 litr i oleju 5litrow w mniejszych pieniądzach oraz dodatkowo filtr kabinowy.
Tanie koszty jak ktoś dba to ma…😀👍🏻
Auta debiloodporne, nie ma co się zepsuć
Siemka, powiedz mi co sądzisz o montażu LPG do tego auta w hybrydzie? Od dłuższego czasu się zastanawiam by się przesiąść do czegoś nowszego i ekonomicznego.
Co do wymiany płynu w skrzyni w Irlandii w serwisie nie wymieniają ponieważ jest dożywotni tak mi powiedzieli a na forach co innego piszą więc jak to jest naprawdę wymieniać czy lepiej nie dotykać
Witam mam pytanie jakich żarówek używasz ledowych czy oryginały
Witam.Jaki jest stan podwozia czy robił Pan konserwację. Dużo na forach piszą o fatalnym zabezpieczeniu antykorozyjnym.
bateria wytrzymuje podobno okolo 200 tys km
No i udało się Panu, teraz chce kupić hybrydę. 😅
Czekam na film w którym pokaże Pan jak bardzo można naładować baterie, a następnie ile na niej przejechać i jak głęboko ją w tej sposób rozładować. Myślę, że to byłby ciekawy eksperyment.
Za przegląd w nowym aucie po 1tys za nic ? szok , jak ktoś śpi na kasie i ma firmę to ok , bo zwykły Kowalski na etacie bankrut
A jak to np ze skrzynia automatyczna bezstopniową ? Podobno od 150k mogą pojawić się jakieś problemy?
Mój hybrydowy AURIS z połowy 2016 roku ma już blisko 300.000 km przebiegu.
Z baterią kompletnie nic się nie dzieje Jedynie co jakiś czas zwłaszcza w lecie Pojawia się komunikat o konieczności wykonania serwisu układu chłodzenia baterii.
Ja to robię sam w bardzo prosty sposób przedmuchując wentylator umieszczony z tyłu z lewej strony z tyłu pod kanapą pasażera.
To samo robi serwis i bierze za to spore pieniążki
Tak więc przez ten czas nic kompletnie się nie działo.
Nie robię żadnych przeglądów w serwisach ze względu na wysokie koszty, a wymiany oleju i filtrów robię we własnym zakresie bo wygląda to tak jak w każdym samochodzie, więc bez przesady, bo samochód jest przeze mnie eksploatowany bardzo intensywnie.
Mogę dodać że mam założoną instalację gazową która bardzo szybko się zwróciła co pozwala mi na bardzo tanie przemieszczanie.
Silnik idealnie współpracuje z LPG dzięki hydraulicznej samoregulacji luzów zaworowych. Srednie spalanie gazu to w zależności od pory roku: 5-6,5 ltr
Reasumując samochód jest niezawodny kompletnie bezawaryjny, nie ma jakiejkolwiek potrzeby korzystania z serwisów gdyż wiele rzeczy można zrobić we własnym zakresie i w normalnych zaufanych warsztatach, np. wymiana oleju czy klocków.
Widziałem już takie ciut starsze Aurysy z przebiegiem nawet 600.000 km których użytkownicy postępują identycznie jak ja i a propos baterii nie wykazują żadnego zużycia czy pogorszenia swoich właściwości..
Do zakupu tego samochodu zainspirowały mnie oględziny Toyoty Prius z 2012roku, z podobnym układem napędowym, która miała oryginalny przebieg… 960,000 km.!!!
Auris HSD 2014, w aso wymieniam tylko olej 🙂 resztę rzeczy można zrobić samemu (filtry powietrza, kabinowy, świece przy 90k..) 😉
Toyota Auris rok prod. 2017. Przegląd po 60 tys. zrobiłem przy stanie licznika 58 431 km.
Akurat zbiegł się z terminem rocznego przeglądu.
Dane kosztowe z mojej faktury, odpowiednio:
1. 680,81
2. 247,32
3. 6,13
4. 45,28
5. 132,46
6. Płyn hamulcowy 0,5 l: 32,28
7. Filtr klimatyzacji (na moje życzenie: 94,49)
razem brutto: 1 238,75
Serwis przy Legnickiej we Wrocławiu
Poprosiłem o wymianę filtru klimatyzacji, bowiem w ciepłe, głównie letnie dni z mojej klimy jedzie stęchlizną. A jeżdżę ciągle na obiegu otwartym, poza tym przez pierwsze kilkaset metrów zawsze przy otwartych szybach. Kiedyś serwis wstrzyknął do niej jakiś pachnący środek, przez jakiś działało, później klops. W ubiegłym roku we wrześniu w aucie rozkodował się układ elektroniczny, nie mogłem uruchomić auta. Nie miałem pojęcia, że coś takiego może się zdarzyć, telefonicznie serwis powiadomili mnie gdzie tego nieszczęsnego kodu szukać. Okazało się, że jest on wpisany na takiej sobie małej luźnej tekturce, a ta leżała sobie swobodnie z prawej strony w schowku na wysokości pasażera. Ponoć była schowana do książki gwarancyjnej (instrukcji). Musiała z niej wypaść, na moje szczęście, że nie zewnątrz. Później miałem problem z jego (kodu) wprowadzeniem. Niby to proste ale wprowadzanych cyfr kodu nie widzimy na ekranie, trzeba robić to na wyczucie. W rezultacie auto na lawecie pojechało do serwisu, tam sobie poradzili. Może to dla innych jest jasne, a jeżeli nie to zwracam na to uwagę. Zapiszcie sobie ten kod na czym się tylko da, by go zawsze mieć pod ręką.
Życzę wszystkim "toyociarzom" bezawaryjnej i bezpiecznej jazdy.
Witam ktoś pisze że nie wymienia się pompy wody wymieniamy bo jest elektryczna max 250 tyś przebiegu zalecają wcześniej