Serdeczne podziękowania dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie za udostępnienie Parku Miejskiego do nagrań.
#AutoCentrum #Toyota #Corolla #HybridDynamicForce
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Teraz się pojawiła toyota corolla po liftingu zmieniono przednie reflektory chodzi mi o ledy tylne lampy trochę zderzaki i wnetrze też podano kuracji oskarżającej ekran centralny zegary i to wszystko jak dla mnie kupił bym toyotę corolle przed i po liftingu
Od miesiąca używam na taksowce, silnik 1.8, TS, wyposażenie niby full opcjia ale bez czujnika deszczu i HUDa. Rzeczywiście troche malo miejsca w srodku i bagaznik przy normalnym ustawieniu foteli jedynie zadawalajacy. Tylnie drzwi tez mogly by być wieksze .Spalanie genialne szczegolnie po mieście przy spokojnej jeździe do 4 litrów na 100 km, przybardziej dynamicznej jeździe lub wiekszysz wzniesieniach tryb sport ratuje sytuacjie tylko kosztem spalania i poziomem hałasu. Ogólnie bardzo polecam, bardzo komfortowe spytne auto
W 2022 się trochę pozmieniało z tą różnicą w cenie 😂 W 2016 kupowałem Aurisa kombi HSD w najwyższej wersji za 100 tyś, dzisiaj Corolla kombi HSD startuje od 120 tyś w podstawowej wersji 😒
Brawo dla Toyoty !!! aby dostać system wykrywania Martwego Pola muszę kupić auto za 150 tysia.Ale mam za to zawsze system wykrywania pieszych na parkingu! PORAŻKA
"Tryb sportowy zbyt często włącza silnik, przeczy idei żeby jeździć na prądzie, jeździć płynnie" Co proszę? xD Przecież to zdanie nie ma sensu. Żeby jeździć płynnie to są tryby Normal i Eco, a sport ma jeździć szybciej i lepiej. I to właśnie robi, jak pan wspomniał w recenzji…
Witam. Często oglądam Twoje testy, bardzo je lubię. Doszedłem do wniosku, że brakuje mi w nich opisu dostępnych multimediów, tzn. z jakich nośników można odtwarzać muzykę ( bluetooth, karty pamięci, płyty cd itd). Pozdrawiam Jacek
Fajniej wygląda niż poprzednik Auris ale miejsca w środku jest mniej niż w Aurisie. Po prostu jest ciasno. Niestety 🙁 I do tego ma większa emisje CO2 niż w Aurisie. A producent zachwala że jest bardziej eco a co jest nieprawdą.
Zachar… ale o co Ci chodzi z 4 litrami zagubionymi – że niby żartujesz? I test bateryjki… która się stacza? Płasko jest.? No płasko … to o co biega? Lubiłem Twoje testy…ale czy tu chodzi o to ze coś Ci subiektywnie „nie pykło”? Gdybym się miał tym kierować że coś mi nie pasuje idealnie – to… Twój akcent tez nie jest idealny(sorki!), ale staram się doszukiwać merytoryki a nie subiektywnych odczuć … Wróć proszę do swojej obiektywnej oceny z której dałeś się poznać wcześniej. Nie jesteś „wyrocznią – ORACLE” 😉 Zdrówka życzę 👍
I tak i nie. Corolla w tym wyposażeniu i z tym motorem, ceną wskakuje w klasę wyższą niż ta w której się znajduje. Wszystko rozbija się o cenę 🙂 Wygląd dyskusyjny, do mnie nie przemawia. Ale jestem pewien, że znajdzie swoich fanów – jak większość tojot.
Kolego to, że naciskasz nogą guziki to nie jest żaden bag. Niestety też mam 2m wzrostu. Z przykrością muszę oznajmić, że świat jest budowany dla karłów i nam nigdzie nie będzie wygodnie tak naprawdę. Więc wychodzi na to, że to my jesteśmy bagiem 🙂
Zobacz także:
– TEST, część techniczna: https://www.autocentrum.pl/filmy/wideotesty/toyota-nie-wytrzymala-ma-to-nowa-corolla-techniczna-czesc-testu/
– Pomiar zużycia paliwa: https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-spalania/toyota-corolla-2-0-hybrid-dynamic-force-180-km-at-pomiar-zuzycia-paliwa/
– Pomiar przyspieszenia:https://www.autocentrum.pl/filmy/pomiary-przyspieszenia/toyota-corolla-2-0-hybrid-dynamic-force-180-km-at-przyspieszenie-0-100-km-h/
– Film z testem używanej Corolli pojawi się jeszcze w tym tygodniu na kanale Zachar OFF – zasubskrybuj kanał i włącz powiadomienia, aby nie ominęła Cię premiera: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Teraz się pojawiła toyota corolla po liftingu zmieniono przednie reflektory chodzi mi o ledy tylne lampy trochę zderzaki i wnetrze też podano kuracji oskarżającej ekran centralny zegary i to wszystko jak dla mnie kupił bym toyotę corolle przed i po liftingu
Od miesiąca używam na taksowce, silnik 1.8, TS, wyposażenie niby full opcjia ale bez czujnika deszczu i HUDa. Rzeczywiście troche malo miejsca w srodku i bagaznik przy normalnym ustawieniu foteli jedynie zadawalajacy. Tylnie drzwi tez mogly by być wieksze .Spalanie genialne szczegolnie po mieście przy spokojnej jeździe do 4 litrów na 100 km, przybardziej dynamicznej jeździe lub wiekszysz wzniesieniach tryb sport ratuje sytuacjie tylko kosztem spalania i poziomem hałasu. Ogólnie bardzo polecam, bardzo komfortowe spytne auto
W 2022 się trochę pozmieniało z tą różnicą w cenie 😂 W 2016 kupowałem Aurisa kombi HSD w najwyższej wersji za 100 tyś, dzisiaj Corolla kombi HSD startuje od 120 tyś w podstawowej wersji 😒
Brawo dla Toyoty !!! aby dostać system wykrywania Martwego Pola muszę kupić auto za 150 tysia.Ale mam za to zawsze system wykrywania pieszych na parkingu! PORAŻKA
heh wszsytko fajnie tylko teraz 130 000 =)
Nie rozumiem jak można tak nudno prowadzić własny program.
powyżej 120 km /h nie słychać radia głośna jakby dobrze wygluszyli to by był okey typowy do miasta i okolic
W wersji GR świetne auto 🙂
To nie jest full opcja , nie ma np panoramy + podgrzewnych siedzen z tyłu 🙂
Bardzo ładna toyota
Czy ty wybierasz zawsze gównianą pogodę abi wygrać gówniane video?
Przy tej pojemności zbiornika paliwa i spalaniu ~6l/100 to jazda od stacji do stacji…
"Tryb sportowy zbyt często włącza silnik, przeczy idei żeby jeździć na prądzie, jeździć płynnie"
Co proszę? xD Przecież to zdanie nie ma sensu. Żeby jeździć płynnie to są tryby Normal i Eco, a sport ma jeździć szybciej i lepiej. I to właśnie robi, jak pan wspomniał w recenzji…
Spadek. Wow. Weź.
Czyli to auto nie dla 2 metrowca 😜
Warto kupić ja na taxi? Przy jakiej prędkości wlacza się silnik spalinowy?
od mojego urodzenia zawsze pod domem stała toyota a corolle planujemy jako następną 🙂
Żaden Japończyk nie ma takich długich nóg.
Co oznacza STYL 3D?
Jeśli chodzi o prowadzenie i ilość miejsca w środku nie ma ten samochód podejścia do focusa najnowszej generacji 🙂
Chciałbym żeby za pomocą jednego przycisku wył te wszystkie systemy i oczywiście bez tej czarnej skrzynki.
Oby ta nowa Toyota dożyła do wieku tej starej Toyoty.
Witam. Często oglądam Twoje testy, bardzo je lubię. Doszedłem do wniosku, że brakuje mi w nich opisu dostępnych multimediów, tzn. z jakich nośników można odtwarzać muzykę ( bluetooth, karty pamięci, płyty cd itd). Pozdrawiam Jacek
Mam wrażenie, że półka/roleta bagażnika jest strasznie wysoko, przez co przez tylną szybę mało widać.
Fajniej wygląda niż poprzednik Auris ale miejsca w środku jest mniej niż w Aurisie. Po prostu jest ciasno. Niestety 🙁 I do tego ma większa emisje CO2 niż w Aurisie. A producent zachwala że jest bardziej eco a co jest nieprawdą.
Plus za bug vs feature w klawiszu bagażnika 🙂
Poza wyglądem zbyt wiele nie oferujem. Kupa problemów za 100tys (mam wersję 1,2turbo benzyna wersja kombi)…
To auto byłoby kompletne gdyby nie strasznie kiepskie wyciszenie.
Jest szansa na test nowego SUZUKI Swace ?
Ekran Led pośrodku wygląda okropnie, brak spójności stylistycznej
Po prostu klapa bagażnika pełni rolę skrzydła. : ))
W poprzedniej Corolli było więcej miejsca i jakos tak wygodniej się siedziało. W nowej Corolli jest jakieś takie klaustrofobiczne wrażenie
Ten bagażnik nie wygląda na 596 litrów
Zachar… ale o co Ci chodzi z 4 litrami zagubionymi – że niby żartujesz? I test bateryjki… która się stacza? Płasko jest.? No płasko … to o co biega?
Lubiłem Twoje testy…ale czy tu chodzi o to ze coś Ci subiektywnie „nie pykło”?
Gdybym się miał tym kierować że coś mi nie pasuje idealnie – to… Twój akcent tez nie jest idealny(sorki!), ale staram się doszukiwać merytoryki a nie subiektywnych odczuć …
Wróć proszę do swojej obiektywnej oceny z której dałeś się poznać wcześniej.
Nie jesteś „wyrocznią – ORACLE” 😉
Zdrówka życzę 👍
Pełna profeska!!! Genialna recenzja. Miło się ogląda 🙂
I tak i nie. Corolla w tym wyposażeniu i z tym motorem, ceną wskakuje w klasę wyższą niż ta w której się znajduje. Wszystko rozbija się o cenę 🙂 Wygląd dyskusyjny, do mnie nie przemawia. Ale jestem pewien, że znajdzie swoich fanów – jak większość tojot.
" tak brawo, 38 i 5 milionów " xdd
Kolego to, że naciskasz nogą guziki to nie jest żaden bag. Niestety też mam 2m wzrostu. Z przykrością muszę oznajmić, że świat jest budowany dla karłów i nam nigdzie nie będzie wygodnie tak naprawdę. Więc wychodzi na to, że to my jesteśmy bagiem 🙂