Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Wodór to przyszłość? Elektryki to ślepa uliczka? Pudło!



===✅ Link aktualny w 2022✅===
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
Otrzymasz 150 zł cashback + do 2000 zł premii za polecenie

Czy auta na wodór pokonają w przyszłości auta na baterie? Czy „elektryki” to rzeczywiście ślepy zaułek motoryzacji?

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

24 thoughts on “Wodór to przyszłość? Elektryki to ślepa uliczka? Pudło!

  1. Człowiek jako istota, nie ma naturalnego wroga. Mi Matrix siódtr Wachowskich otworzył oczy, człowiek od momentu poczęcia jest już dojony, chodźby przez podatki, a finalnie nie będziemy mieli nic, tzn. wszystko na wynajem i będziesz szczęśliwy. To ma sens, po co zakładać sobie łańcuch w postaci własności i kredytów, pod warunkiem gwarancji godziwej egzystencji o co w dzisiejszym i przyszłym świecie, wygląda że będzie coraz trudniej.

  2. Widzę kilka problemów, g. mnie, magazyn energii jakim jest "bateria" w elektryku podraża koszt jego budowy i utrzymania, na tą chwilę dla przeciętnego Kowalskiego jest to nieuzasadnione ekonomicznie. Dodatkowo, w taryfie netbillingu, w miesiącu listopad-luty produkcja nie zaspokaja zużycia obiektu i ptą trzeba kupować. Jeżeli wszyscy zaczną ładować auta koło 21-szej, to sieć może tego nie wytrzymać, puki co aut na szczęście jest za mało aby problem wystąpił. Dodatkowym obciążeniem sieci w okresie zimowym i wieczornych godzinach są pompy ciepła, których przybywa lawinowo. W energetyce, kolei nie robiono nic pod dzisiejsze zapotrzebowanie, pierwsza elektrownia powinna powstać 30 lat temu, bazujemy głównie na węglu a fotowoltaika destabilizuje tylko zapotrzebowanie na prąd, patrząc na bierną produkcję jesień-zima. Dopiero takie paliwo jak wodór, tankowane do pojazdu, jest pozbawione w/w wad. Niedogodnością w elektrykach jest potrzeba podpinania kabla, na dłuższą metę jest to zbyt duży obowiązek do którego obecnie nie jesteśmy przyzwyczajeni, a zauważymy odczujemy ulgę jak się elektryka pozbędziemy. El. technologia ma też wadę, ponoć po wystrzeleniu poduszki powietrznej podczas zderzenia, pojazd elektryczny musi zostać poddany 3 dniowej kwarantannie i odizolowany ze względu na prawdopodobieństwo uszkodzenia ogniw, ASO są ponoć do tego przygotowane proceduralnie na wypadek zapalenia się auta. Następnym problemem będzie wyższy koszt ubezpieczenia. Kiedyś w wielu branżach były działy do długofalowych testów, począwszy od analizy ekonomiczności do wieloletniego zużycia pojazdu. Dzisiaj powstają w ich miejsce działy odchodzania produktu, tzn. jak zmniejszyć ściankę i ją przetłoczyć aby wytrzymała do końca gwarancji. Elektyki są wpychane kolanem przez UE i wyśrubowane normy spalin, a branża motoryzacyjna zamiast korzystać z technogii wodorowej, bawi się w nieuzasadnione ekonomicznie mobilne magazyny elergii i całkowicie przerzuca koszty na konsumenta. Dowiemy się i podsumujemy to za 20 lat, teraz można tylko gdybać.

  3. Elektryki to tylko technologia przejściowa. Jak by nie chcieć to i tak wodór będzie ostatecznym paliwem. Mogę wam polecić kanał Bald Tv. Tam gościu tłumaczy dlaczego wodór tak ciężko ma się przebić, część z was już się domyśla hehehe. Ciekawe czym zastąpią lit w bateriach już nie długo. Pozdrawiam

  4. Droga gadająca głowo albo jesteś bardzo naiwny albo świadomie wprowadzasz ludzi w błąd auto na baterie to pierwsze lata 20-go wieku.
    Wówczas ludzie jeszcze kierowali się rozumem i nie było UE dlatego szybko zrozumieli że to nie ma sensu na dalsze dystanse i zostały te pojazdy używane na krótkie dystanse bo tego to już wtedy były dobre i tak to pozostanie ponieważ rozwój baterii znacząco nie nastąpił.
    Natomiast wodór to nowa technologia i szybko się rozwija jeżeli ktoś tego nie zabroni ze względu na łatwą dostępność i brak możliwości wielkich zysków to będziesz się wstydzić swoich dzisiejszych porównań

  5. ELEKTRYK NA BATERIE TO TYLKO GADZET EKOTERORYSTOW I ONI TO WIEDZA SWIADCZY O TYM CHOCBY BRAK INWESTYCJI W INFRASTUKTORE no chyba ze utrzymamy permanentny zakaz opuszczania miejsca zakwaterowania (ZOMZ)

  6. Masz rację auta uniwersalne pójdą w zapomnienie i tak dzisiaj w większości rodzin już są dwa lub trzy samochody. Pozostaje oczywiście problem cen. Komunikacja miejska na pewno przejdzie na ogniwa paliwowe, transport drogowy chyba również, pozostają czynniki "niezależne" od technologii i zdrowego rozsądku.

  7. no nie. jaka demagogia.
    Auta na wodór nie ładuje się z gniazdka i dystrybucja jest jak LPG tylko bardziej wydajne.
    A dodatkowo samochody wodorowe są bezpieczniejsze, nie są zlomowane po wypadku, nie kuleja w zimie, a zbiornik i bateria paliwowa się nie degradują w przeciwienstwie do baterii chemicznych.

  8. Troszkę oszukane to porównanie wydajności bo nie są brane straty rozladowania baterii, straty ładowania są zaniżone, pomijana jest konwersja prądu zmiennego na staly przy ladowaniu i uplyw ladunku na baterii i większy cięzar samochodu. Biorąc to pod uwagę ucieka kolejne 10-20% i róznica przestaje byc tak imponująca.

  9. Wygląda na materiał sponsorowany przez Teslę (albo VW) ;-). A tak serio, bateryjniaki, to pewnie etap przejściowy. Tylko, żeby nie trwał następne 100 lat, jak w przypadku benzyny/ropy (co my zrobimy ze zużytymi przez sto lat bateriami li-ion?).

  10. No wszystko okay, ale w minucie 6:02 zaczynasz mówić o ładowaniu w domu/pod domem. Załóżmy ze przeciętny Kowalski w cebulandii mieszka w bloku i w promieniu 60km nie ma ŻADNEJ ładowarki do aut elektrycznych, to jak taki człowiek ma ładować takie auto? Baterii do domu nie weźmie a i przedłużacza nie wypuści przez okno na parking żeby naładować „zabawkę na prąd”. Wg. Mnie osobiście elektryfikacja to jest jedna wielka ściema, bo świat jest zanieczyszczany przez auta spalinowe, a czołgi? A helikoptery i samoloty? A parostatki, a łodzie, kutry itd.? A rakiety kosmiczne? Napędzicie to wszystko bateryjkami? Bo mi sie wydaje ze ni cholery

  11. Nie policzył tu Pan dostarczenie prądu do stacji paliw od momentu wyprodukowania. Straty 70 %. Jakby rynek wyglądał 30% prąd, 30% wodór, 30 klasyczne paliwo, 10% inne, to Cena 1kwh wyglądałaby zupełnie inaczej. Na razie jest monopolia.

  12. Wodót jako paliwo… I aerożele jako katalizatory i metody przechowywania skompresowanego wodoru w bezpiecznych katalitycznych aerożelach… To przyszłość baterii paliwowych.. I wtedy tylko elektryki mają sens. I przewagę nad silnikami spalinowymi

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!