Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
28 thoughts on “Lexus ES 300h Prestige+Multimedia test PL Pertyn Ględzi”
Po 7 latach użytkowania 450H mogę powiedzieć tylko jedno- to jest przepaść na niekorzyść ES. I jeszcze te tylne siedzenia na stałe. A tak mi się podoba!
Jako właściciel Camry i ES powiem wszystkim, ze porównywanie tych dwóch samochodów to pomyłka. Lexus jest dwie klasy wyżej, technologicznie kilka lat do przodu i cenowo wart każdej złotówki dopłaty. Poza tym 300k za Lexusa ES to tylko w katalogu. Normalnie można kupić z dużym rabatem. Problemem są tylko terminy. Jeżeli ktokolwiek zastawia się nad wyborem to tylko Lexus.
Jak słyszę : " luksusowa wersja toyoty camry " to mnie mdli Równie dobrze można by mówić , że audi a4 to luksusowa wersja passata itd…. No jak można być takim ignorantem !!!! się pytam , no jak ????
Trochę nie rozumiem tych zachwytów nad ESem. Może dlatego, że użytkuje go od półtora roku i widzę jego mankamenty. Oczywiście jest duży, wygodny, mało pali ale zawieszenie i jego precyzja pozostawiają wiele do życzenia. Dodatkowo po 50 tysiącach zaczęły skrzypiec elementy wnętrza. Skrzypi mechanizm otwieranego dachu, skrzypią boczki drzwi i wpadają w wibracje przy głośniejszym ustawieni audio. Z tym wyciszeniem też bym nie przesadzał. Auto jest ładne ale w deska nie zachwyca, wykonanie panelu także. Do tego lakier grubości mniejszej niż paragon z kasy fiskalnej. To nie powinno mieć miejsca w premium.
Sam mam RX 450h 2016, i nawet tak ogólnie patrzyłem fajnie na ES-a, ale jak widzę te zegary, to wolę te moje już pewnie nieco "zacofane". Ta deska to jakaś tragedia. Multimedia również tragedia, przynajmniej ja już mam pokrętło i na szczęście, że nie wziąłem tego touchpada. Nawet w najnowszym NX nowa generacja multimediów ma błędy(mówie się o aktualizacjach, ale patrząc kiedy tam dano Android Auto to bym na to prędko nie liczył), rozłącza np. telefon, muli się, a obsługa funkcji samochodu w połączeniu z head-up zamula i wszystko utrudnia. A ten róg co wyrósł z boku to co to jest? Z zewnątrz to nawet może fajne, i lakiery te jakby grafitowe i srebrne mi się podobają. Co do miejsca to nawet w moim RX-ie nie ma za dużo miejsca z tyłu. Bagażnik – to ogólnie SUV-y nie mają zbyt dużego, to takie jakby trochę oszustwo jak się zobaczy na własne oczy. Pewnie gigantyczne Mrce i Audi czy może nawet Volkswageny mają je większe, ale "Toyotami" za to wszędzie się człowiek na parkingu czy przy zawracaniu wciśnie. Mój RX nie wyje, nawet jak działa benzyna, to zależnie od warunków przy stałej prędkości działa momentami głośniej ale ogólnie tak cicho, że prawie nie słychać. Nawet jak głośniej to i tak dźwięk nieco basowy, przyjemny. W porównaniu do mojej Avensis 1.8 CVT 2014 to niebo a ziemia. Trochę nie rozumiem afery wokół niby wycia w CVT. Niemniej mówię, w Lexusach silnik inaczej działa niż w Toyotach (aczkolwiek nie testowałem Camry). Mimo wszystko moje stwierdzenia o silniku mogą nie być obiektywne, gdyż jeżdżę głównie po mieście, z prędkością 50-60-70. Trasa – czasami autostrada 120 (nie jeżdżę 140). Więcej w mieście mi jeździ na elektryku niż benzywnie. Cicho, przyjemnie, spalanie w mieście 6.4 l/100 przy silniku 3.5 V6 (oczywiście + hybryda). W moim przypadku przyspieszenie i hałas silnika nie istnieje. Co to tego ES – zawiodłem się. osobiście marzy mi się LS, ale wiem, że i tak nie będzie tak nowoczesny jak Niemcy, czy Volvo. Jedyna, chyba niepodważalna zaleta Lexusów – bezawaryjność (z tym, że też nie wiem, czy te legendy o awaryjności Niemców są prawdziwe i aktualne?)
Jeździłem przez 1,5 miesiąca takim Lexusem, które dostałem jako zastępcze z oc sprawcy. Jak ja się cieszyłem jak juz odebrałem swoją serie 5 z serwisu. Ten Lexus to kompletnie bezpłciowe auto. Do miasta jeszcze jako tako bo w miare mało pali. Ale poza miastem jest irytujący. Skrzynia to mnie do szału doprowadzała. Wiecznie wyjący silnik podczas przyspieszania. Ruszający się tunel środkowy po oparciu na nim kolana. Z plusów to dużo miejsca na tylnej kanapie.
Fajny samochod, ale bezużyteczny dla kogoś kto ma dzieci. Bagażnik 400l to jest kpina jakas jeżeli ktoś ma dzieci. W ogóle to kombiak byłby idealny. Dziwię się, że lexus nie ma w ofercie samochodu funkcjonalnego dla ludzi z dziećmi. Nawet duży SUV RX ma bagażnik o pojemności 450l, ostatnio znajomi w 4 osoby jechali nad morze na majówkę i nie mogli się w bagażniku pomieścić z bagażami, kabaret.
Panie Maćku – jak się jedzie po równej drodze 120 km/h to każde nowe auto jest super. Niech Pan wjedzie na Szyszkową – ES jest twardy, a z regulowanym zawieszeniem jeszcze utwardzalny. Dodatkowo marny kokpit z archaiczną stylizacją, pokrętłami, słabymi grafikami i tu i ówdzie lichymi materiałami – wystarczy zobaczyć w salonie i porównać do konkurencji. Do wyboru aż jeden napęd, który trzeba polubić. Dlatego sprzedaż w UE szoruje po dnie – najgorsza w segmencie i to by far.
lubię Twoje filmy, camry samo w sobie jest fajnym autem i 218KM to tak akurat a tu w tym co pokazujesz widać luksus, ale idzie już za tym cena co jest oczywiste
Na moje to jest filmik o Lexusie a nie biednych ludziach zmagających się z udowodnieniem somsiada że mają limuzynę tojotty:)Lexusa kupuje się bo dobrze przylega,jak po polsku, koszulka do pana Pertyna Tego się nie zmieni.Mozna ewentualnie wysłać barkę na zamówienie gdzieś tam po ten sam model z jakąś FALKA!!!
ten kanał powinien nazywać się zgodnie z bardzo częstymi zachwytami autora nad każdym, co chwilę kolejnym ultra … modelem … po prostu: Pertyn pie..oli !!! To jest tak, jak pod wpływem … postanawiasz coś subskrybować … Na szczęście moje, już na trzeźwo spojrzenie jest pozbawione zachwytu i z wielką chęcią cofam subskrypcję.
Robienie historii do auta, które jest przerobiona toyoty camry. Ten sam silnik, trochę lepsze wykonanie, tandetne multimedia, cena x2. Tu auto zastąpiło GS i jest zrobione na siłę aby wypełnić lukę miedzy IS a LS.
Po 7 latach użytkowania 450H mogę powiedzieć tylko jedno- to jest przepaść na niekorzyść ES. I jeszcze te tylne siedzenia na stałe. A tak mi się podoba!
Jako właściciel Camry i ES powiem wszystkim, ze porównywanie tych dwóch samochodów to pomyłka. Lexus jest dwie klasy wyżej, technologicznie kilka lat do przodu i cenowo wart każdej złotówki dopłaty. Poza tym 300k za Lexusa ES to tylko w katalogu. Normalnie można kupić z dużym rabatem. Problemem są tylko terminy. Jeżeli ktokolwiek zastawia się nad wyborem to tylko Lexus.
20:02 to jest kompletna bzdura, tam mało kto jeździ wolniej, bo niemiecki diesel i przy 180 km/h pali relatywnie niewiele.
Od zera do 100km/h Stoper włączony dopjero gdy na liczniku bylo juz okolice 12-13 km/h także troche za późno sle u tak jest lepiej niż fabryka podaje
Jak słyszę : " luksusowa wersja toyoty camry " to mnie mdli
Równie dobrze można by mówić , że audi a4 to luksusowa wersja passata itd….
No jak można być takim ignorantem !!!! się pytam , no jak ????
Panie Pertynie, NX czy ES? Jeżdżę i miasto i trasy, rata wynajmu podobna i jest dylemat😴. Jeździłem i jednym i drugim oba fajne!
Te czasy do 100 km/h wyszły podejrzanie dobrze, lepsze niż w Cary. Jak to możliwe?
Kojarzę ten egzemplarz 😉
To najgorszy model lexusa !!!
Trochę nie rozumiem tych zachwytów nad ESem. Może dlatego, że użytkuje go od półtora roku i widzę jego mankamenty. Oczywiście jest duży, wygodny, mało pali ale zawieszenie i jego precyzja pozostawiają wiele do życzenia. Dodatkowo po 50 tysiącach zaczęły skrzypiec elementy wnętrza. Skrzypi mechanizm otwieranego dachu, skrzypią boczki drzwi i wpadają w wibracje przy głośniejszym ustawieni audio. Z tym wyciszeniem też bym nie przesadzał. Auto jest ładne ale w deska nie zachwyca, wykonanie panelu także. Do tego lakier grubości mniejszej niż paragon z kasy fiskalnej. To nie powinno mieć miejsca w premium.
Sam mam RX 450h 2016, i nawet tak ogólnie patrzyłem fajnie na ES-a, ale jak widzę te zegary, to wolę te moje już pewnie nieco "zacofane". Ta deska to jakaś tragedia. Multimedia również tragedia, przynajmniej ja już mam pokrętło i na szczęście, że nie wziąłem tego touchpada. Nawet w najnowszym NX nowa generacja multimediów ma błędy(mówie się o aktualizacjach, ale patrząc kiedy tam dano Android Auto to bym na to prędko nie liczył), rozłącza np. telefon, muli się, a obsługa funkcji samochodu w połączeniu z head-up zamula i wszystko utrudnia. A ten róg co wyrósł z boku to co to jest? Z zewnątrz to nawet może fajne, i lakiery te jakby grafitowe i srebrne mi się podobają. Co do miejsca to nawet w moim RX-ie nie ma za dużo miejsca z tyłu. Bagażnik – to ogólnie SUV-y nie mają zbyt dużego, to takie jakby trochę oszustwo jak się zobaczy na własne oczy. Pewnie gigantyczne Mrce i Audi czy może nawet Volkswageny mają je większe, ale "Toyotami" za to wszędzie się człowiek na parkingu czy przy zawracaniu wciśnie. Mój RX nie wyje, nawet jak działa benzyna, to zależnie od warunków przy stałej prędkości działa momentami głośniej ale ogólnie tak cicho, że prawie nie słychać. Nawet jak głośniej to i tak dźwięk nieco basowy, przyjemny. W porównaniu do mojej Avensis 1.8 CVT 2014 to niebo a ziemia. Trochę nie rozumiem afery wokół niby wycia w CVT. Niemniej mówię, w Lexusach silnik inaczej działa niż w Toyotach (aczkolwiek nie testowałem Camry). Mimo wszystko moje stwierdzenia o silniku mogą nie być obiektywne, gdyż jeżdżę głównie po mieście, z prędkością 50-60-70. Trasa – czasami autostrada 120 (nie jeżdżę 140). Więcej w mieście mi jeździ na elektryku niż benzywnie. Cicho, przyjemnie, spalanie w mieście 6.4 l/100 przy silniku 3.5 V6 (oczywiście + hybryda). W moim przypadku przyspieszenie i hałas silnika nie istnieje. Co to tego ES – zawiodłem się. osobiście marzy mi się LS, ale wiem, że i tak nie będzie tak nowoczesny jak Niemcy, czy Volvo. Jedyna, chyba niepodważalna zaleta Lexusów – bezawaryjność (z tym, że też nie wiem, czy te legendy o awaryjności Niemców są prawdziwe i aktualne?)
Dzięki Panie Macieju. Super wóz. Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrowia życzę. Ach Ci lekarze. 👊
Obecnie jeżdżę i po za małym spalaniem nie zachwyca na dłuższe podróże niestety fotele pozostawiają wiele do życzenia mogłyby być wygodniejsze.
Zamawiane ESy od lutego już mają nowe multimedia. Teraz są jak z 1990. Będą jak w NX i znika touchpad. Oczekiwanie – 10 mc :/
Jeździłem przez 1,5 miesiąca takim Lexusem, które dostałem jako zastępcze z oc sprawcy. Jak ja się cieszyłem jak juz odebrałem swoją serie 5 z serwisu. Ten Lexus to kompletnie bezpłciowe auto. Do miasta jeszcze jako tako bo w miare mało pali. Ale poza miastem jest irytujący. Skrzynia to mnie do szału doprowadzała. Wiecznie wyjący silnik podczas przyspieszania. Ruszający się tunel środkowy po oparciu na nim kolana. Z plusów to dużo miejsca na tylnej kanapie.
Ja na dojazdach do pracy spalam około 5,2l. Uwielbiam ten samochód. Wygoda i świetne audio.
Fajny samochod, ale bezużyteczny dla kogoś kto ma dzieci. Bagażnik 400l to jest kpina jakas jeżeli ktoś ma dzieci. W ogóle to kombiak byłby idealny.
Dziwię się, że lexus nie ma w ofercie samochodu funkcjonalnego dla ludzi z dziećmi. Nawet duży SUV RX ma bagażnik o pojemności 450l, ostatnio znajomi w 4 osoby jechali nad morze na majówkę i nie mogli się w bagażniku pomieścić z bagażami, kabaret.
Panie Maćku – jak się jedzie po równej drodze 120 km/h to każde nowe auto jest super. Niech Pan wjedzie na Szyszkową – ES jest twardy, a z regulowanym zawieszeniem jeszcze utwardzalny. Dodatkowo marny kokpit z archaiczną stylizacją, pokrętłami, słabymi grafikami i tu i ówdzie lichymi materiałami – wystarczy zobaczyć w salonie i porównać do konkurencji. Do wyboru aż jeden napęd, który trzeba polubić. Dlatego sprzedaż w UE szoruje po dnie – najgorsza w segmencie i to by far.
Witam Panie Maćku pana filmy zawsze miło się słucha.Zdobywa wiedzę od człowieka,z pasją Pozdrawiam🙂👍
lubię Twoje filmy, camry samo w sobie jest fajnym autem i 218KM to tak akurat a tu w tym co pokazujesz widać luksus, ale idzie już za tym cena co jest oczywiste
Miałem okazje nim pojeździć i przy spokojnej miejskiej jeździe wychodziło mi 4.2-4.5 więc żeby wyszło te 7l to musieliście go nieźle ciskać!
Na moje to jest filmik o Lexusie a nie biednych ludziach zmagających się z udowodnieniem somsiada że mają limuzynę tojotty:)Lexusa kupuje się bo dobrze przylega,jak po polsku, koszulka do pana Pertyna Tego się nie zmieni.Mozna ewentualnie wysłać barkę na zamówienie gdzieś tam po ten sam model z jakąś FALKA!!!
ten kanał powinien nazywać się zgodnie z bardzo częstymi zachwytami autora nad każdym, co chwilę kolejnym ultra … modelem … po prostu: Pertyn pie..oli !!! To jest tak, jak pod wpływem … postanawiasz coś subskrybować … Na szczęście moje, już na trzeźwo spojrzenie jest pozbawione zachwytu i z wielką chęcią cofam subskrypcję.
Robienie historii do auta, które jest przerobiona toyoty camry. Ten sam silnik, trochę lepsze wykonanie, tandetne multimedia, cena x2. Tu auto zastąpiło GS i jest zrobione na siłę aby wypełnić lukę miedzy IS a LS.
🙂🙂🙂
👍👍👍
Akurat pan Pertyn w co drugim filmie mówi że auto jest jego jednym z najulubieńszych 😅
a jak zabezpieczenie spodu auta przed korozja, pewnie znow zadne???