Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1



Stuki w silniku to nigdy nic dobrego, jak zdiagnozować w prosty sposób czy to panewka lub sworzeń tłoka ? Zobaczcie sami w nowej serii czyli
Mechanika dla laika czyli kontynuacja serii vloga jak zacząć przygodę z mechaniką pojazdową
Jeśli seria się podoba to kciuk w górę i udostępniamy niech się niesie.

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
——————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————

szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE z Autografem i wieloma dodatkami
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizkablackfriday
—————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

37 thoughts on “STUKAJĄCA PANEWKA CZY SWORZEŃ TŁOKA? Prosty sposób na sprawdzenie. Mechanika dla laika #1

  1. Cześć! Stukanie tylko i wyłącznie na biegu jałowym, to też panewki? Przy minimalnie większych obrotach stukot zupełnie ustaje, silnik chodzi normalnie. Pozdrawiam.

  2. Może ktoś zasugerować co mogło sie stać: oddsłem auto do serwisu i wymienione były filtry, oleje i wymiana oleju w automacie power shift w Mondeo MKIV (230000 nalatane). Po serwisie auto w zakresie 20-40 km/h przy przyspieszaniu terkocze jak diesel (a to 2.0 benzyna). Słychac to po ruszaniu ze świateł przy spokojnym przyspieszaniu. Co jest zgrane? Skrzynia?

  3. Naprawiałem ostatnio Turana 1.9tdi silnik stukał jakby miał uszkodzoną panewkę.Sprawdzone popychacze,spr panewki, było ok. Od dołu próbowałem wyczuć luz na sworzniu tłoka i nie wyczuwałem. Zdecydowałem się na rozkręcenie całego motoru, oczywiście za zgodą klienta. Co się okazało? Luz na sworzniu tłoka był tak mały że ciężko było wyczuć, aż miałem wątpliwości że to może być przyczyną,dopiero jak zamocowalem na imadle to był wyczuwalny. Oczywiście wszystkie 4 sworznie i tuleje korbowodu wymienione.Dodam że silnik zaczynał stukać jak łapał temp roboczą.Silnik pracuję jak zegarek. Klient zadowolony 🙂
    Pozdr

  4. Tyś zapomnioł po „mówipl” o „garażowymhobby” bo bez niego to nie mioł byś jak objaśniać „tak prostych” usterek nawet w teorii boroku,, bo taką sytuację miałem no no no, jo tyz, i Moi mechanicy tyż! I do dzisiej nikt nie wie co boło ale zrobili My wszystko co możliwe w innych zakładach oczywiście z kwitem no i tero to smigo. Chop jeszcze nigdy nie boł tak zadowolony 😂

  5. patent na sprawdzenie w którym tłoku kłapie panewka podał gościu z Garażowe Hobby. mówi żeby po kolei ściągać cewki. tam gdzie panewka jest zużyta powinna przestać stukać.
    kiedy masz cewki zespolone używasz śrubokrętu.
    stuka mi któraś na nierozgrzanym, a jeszcze za zimno na polu żeby nurkować pod silnik. niechcem ale muszem trzymcie kciuki ;]

  6. Żona jeździ Sparkiem 1.0 benzyna i też coś tłucze ale tylko w trakcie dodawania gazu w przedziale od 3k obrotów wzwyż. Wykonałem wskazany test, filtr czysty. Stuka w górnej części silnika. Popychacze zaworowe? Klapki w kolektorze ssącym? Totalnym laikiem jestem, nic dla mnie nie jest oczywiste.

  7. oglądamy filtr, stukamy śrubokrętem w tłok i wiemy już że na 99% panewka a 1% sworzeń.
    Zajebista metoda
    BTW co by nie stukało trzeba do silnika zajrzeć a jak się już zajrzy to wiadomo czy sworzen czy panewka bez "czarów marów"

  8. Przygotowalibyście odcineczek o środku do czyszczenia DPF od np K2? Tak rzetelnie, bo jestem ciekaw? Myślę że to dobry materiał na odcinek. Pozdrowionka z okolic Łodzi 👌

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!