Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

2020 Toyota Corolla TNGA – przegląd rdzy (tzn. podwozia)



Wyprodukowany 11/2019, 2500km przebiegu.
ASO twierdzi, że „tak ma być i wszystkie tak mają”.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

28 thoughts on “2020 Toyota Corolla TNGA – przegląd rdzy (tzn. podwozia)

  1. Wydechem bym się nie przejmował , moja Corolla e12 ma 20-cia lat , wydech jest orginalny , chociaż tak skorodowany jakby się miał zachwile rozlecieć , a w rzeczywistości świetnie się trzyma.

  2. Po to jest gwarancja na perforację, a pokazywanie normalnych nalotów rdzy i to głównie na elementach eksploatacyjnych to zwykłe, prymitywne straszenie potencjalnych klientów. Oczywiście łapka w dół i mam nadzieję, że nie do zobaczenia.

  3. Czy są teraz auta które nie gniją od nowości? Albo te które gniją mniej? Pamiętam była Asterka jakiś czas temu to ją możnaby określić mianem "jako tako"

  4. Przecież to auto ma być na 5 lat a później masz wrócić po nowe, czego nie rozumiesz? Jakość poprawi się dopiero gdy Toyota nie będzie sprzedawać aut tylko je wynajmować a później odnawiać w fabryce samochodów używanych

  5. Wstyd żeby tak samochody robić. Żona ma Suzuki Baleno, przejeździła dwie zimy, teraz trzecia będzie. Obejrzałem pod spodem jest OK. Jest kilka śrubek z nalotem czy delikatna rdzą, ale nieporównywanie do tej Corolli, tu jest tragedia. Co będzie po pięciu latach. Dawniej polonezy, maluchy tak miały, po kilku miesiącach rdza się pojawiała. Wygląda na to że to już nie jest ta toyota co dawniej. Z solidnością wykonania nie ma to już nic wspólnego, masówka byle jaka.

  6. Proszę mi napisać, czy modele CH-R mają taki sam problem z korozją. Mam nadzieję, że tak. Czekam ty te paskudy na kołach szybko lądowały w Hasiokach.

  7. To nie żadne "wykwity" tylko zwykły w pełni normalny, a nawet wręcz OCZYWISTY rdzawy nalot na stali. Nie ma tutaj absolutnie niczego co zasługuje na jakąkolwiek uwagę właściciela czy tym bardziej serwisu. Tak ma być, bo w każdym aucie tak jest i zawsze będzie. Ludzie są dziś na serio tak tępi? Czy raczej próbujesz wyłudzić wymianę samochodu na nowy? Innych wytłumaczeń na ignorancję o takiej skali po prostu nie ma. Chemii i fizyki w podstawówce nie miałeś, czy po prostu akurat na tej lekcji cię nie było? Uważaj bo kółka ci się kręcą, czas na serwis zjechać bo to jest podejrzane zwłaszcza przy tym przebiegu 😀

  8. Niestety rdza lubi Toyoty nie od dzis, na rynek Amerykanski auta zawsze byly bardziej dopracowane. Ameryka dala do zrozumienia producenta aut, że w sądzie puszcza ich w gaciach. U nas auta maja juz wgrane usterki 😁

  9. A co się dziwić, Toyota i inne Japończyki zawsze stosowali prasowany ryż zamiast stali. Auto na 5 lat max, potem drugi właściciel ma się martwić. Jak ruda wejdzie w zgrzewy miedzy blachami – a wejdzie na pewno to już nic nie uratuje samochodu.

  10. Dzięki za ten film. Posiadam Auris ale ten filmik wyleczył mnie z zakupu nowszego modelu. Możesz polecić marki które traktują swojego klienta poważnie? Będziesz coś dalej z tym robił żeby producent zapłacił fakturę za zabezpieczenie i konserwację? Sąd jakiś?

  11. No i teraz to inaczej i lepiej wygląda. Tak jak ma być – reportaż, a nie opowieści. Przy okazji o robieniu czegoś z rdzą albo nie robieniu.
    Szef firmy od wykopów chciał zatrudnić nowego człowieka do kopania rowów. I przyszedł jeden, szefo go pyta co potrafi robić.
    – umiem kopać rowy
    Świetnie, a coś jeszcze umiesz i możesz robić?
    – mogę nie kopać.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!