Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
35 thoughts on “Ciekawostki warsztatowe w Norwegii #53 – Jakie auto poleca majster? Oto właśnie ono.”
A , co powiesz ? Napisze sz ? Na temat Skoda yeti 1.4 tsi benzyna? Jestem ciekawy 🙂 bo chce kupić 🙂
Z tym paskiem wielorowkowym nie jest tak zle jak chodzi o wymiane Mam taki samochod tylko ze tddi i sam to robilem bez problemu i to bez zadnego klucza do napinacza Jest prosty patent ze odkrecasz kolo pasowe te mała dwumase tzw. i jak to sie odkreci bez problemu to bardzo latwa robota Robiłem to pierwszy raz i bardzo sprawnie poszlo 🙂 Ja jestem zadowolony z tego autka i dlugo go juz mam wiem ze sa lepsze samochody ale tego serwisyje sam i bardzo tanio mnie to wychodzi
Cześć Marewel. Mam problem z 1.6 tdci w Focusie3 czyli to francuskie serducho które zachawalasz w Volviaku. Generalnie wszystko ok poza spalaniem, które urosło o litr. Auto nie katowane i bez ekojazdy, zadbane i robione wszystko bez oszczędzania, filter paliwa przed każdą zimą, dobra oliwa z filtrem co 15, nie dymi na czarno czy biało, plynu nie ubywa, generalnie nic mu niby nie jest, nalot 205 tkm. Prośba o wsparcie od czego zacząć. Thnx.
Niby Norwegowie nie cofają, ale płaci się oc od przejechanych kilometrów, więc powody do cofania są lepsze niż u nas, szczególnie jeśli właściciel jest z rejonów europy środkowowschodniej, nie wiem jak śniadolicy się w temacie orientują.
Witam zwracam się z prośbą o opinię na temat auta Mercedes W203 1.8 benzyna czy warto takiego kupić czy to prawda że tak szybko wycierają się koła rozrządu proszę o jakąkolwiek odpowiedź z góry dziękuję pozdrawiam
Trochę mijasz się z prawdą, grupa PSA miała problem z tymi plastikowymi wirnikami które nie pękały a odklejały się od osi.Zresztą nie tylko PSA miało ten problem… Spójrz np na Hepu które robi tylko "metalowe" wirniki, Japońce od lat nie lakierują wnęk, więc to Subaru nie jest jakimś ewenementem.Volvo fajne ale jak to w 1.6Hdm"i" wymień świece żarowe i wyciągnij rozrusznik 😉 oprócz tego całkiem fajny motor jednak preferuję 2.0hdi.
Co do V50 to potwierdzam , bardzo dobry samochód ,miałem je przez trzy lata ale z silnikiem 2.0 d. 136 ps.myślałem też o 1,6 ale one mają tylko 5 biegów a 2.0 miały szóstkę skrzynie , fakt że pod koniec produkcji były już te 1,6 d i 6 biegów to już ten silnik z 8 zaworową głowicą starsze miały 16 ventili i moc 109 ps. Ogólnie polecam Volvo nawet te starsze bo nie rdzewieją i proste motory szczególnie te 5-cio cylindrowe.
Czym nowszy samochód to większe dziadostwo , wiem co mówię jestem mechanikiem i całe życie jestem przy autach , pamiętajcie że siła tkwi w prostocie , czym prostsza konstrukcja obojętnie czy w motocyklach traktorach czy pralkach wszędzie gdzie są mechanizmy pracujące to jest wtedy większa jej niezawodność. Dlatego większość starych produktów jest sprawna do dziś bo nie są przekombinowane konstrukcyjnie. Dam Wam dobrą radę na auto używane : wybierajcie proste modele i tych marek które nie rdzewieją bo z rdzą walka jest z góry przegrana , a mechanicznie może coś kuleć bo to naprawisz i jedziesz dalej.
A , co powiesz ? Napisze sz ? Na temat Skoda yeti 1.4 tsi benzyna? Jestem ciekawy 🙂 bo chce kupić 🙂
Hejka… Robisz super robotę jesteś moim ulubionym majstrem oprócz profesora Chrisa i auto chellenge.. Pozdro i do następnego 😉
200 tyś i silnik Subarki do wymiany.
Subaru poprawił wykonanie 2020/21
2.5 l wnętrza i silnika dodając ADAS
"Nawet nie ma grama jakiegoś pęknięcia" ~ P. Coelho
Z tym paskiem wielorowkowym nie jest tak zle jak chodzi o wymiane Mam taki samochod tylko ze tddi i sam to robilem bez problemu i to bez zadnego klucza do napinacza Jest prosty patent ze odkrecasz kolo pasowe te mała dwumase tzw. i jak to sie odkreci bez problemu to bardzo latwa robota Robiłem to pierwszy raz i bardzo sprawnie poszlo 🙂 Ja jestem zadowolony z tego autka i dlugo go juz mam wiem ze sa lepsze samochody ale tego serwisyje sam i bardzo tanio mnie to wychodzi
Pink Floyd w tle. 💪
Fajny odcinek
Dobrze widzieć Cię znowu
10:40 nie wystarczy że zamówisz gdziekolwiek sprężynkę?
Cześć Marewel. Mam problem z 1.6 tdci w Focusie3 czyli to francuskie serducho które zachawalasz w Volviaku. Generalnie wszystko ok poza spalaniem, które urosło o litr. Auto nie katowane i bez ekojazdy, zadbane i robione wszystko bez oszczędzania, filter paliwa przed każdą zimą, dobra oliwa z filtrem co 15, nie dymi na czarno czy biało, plynu nie ubywa, generalnie nic mu niby nie jest, nalot 205 tkm. Prośba o wsparcie od czego zacząć. Thnx.
Są rózni mechanicy na YouTube ale Ty jesteś najlepszy, nawet we Wzlszechświwcie.
rolka do alternatora z rozrządem czy sprzęgiełkiem?
Niby Norwegowie nie cofają, ale płaci się oc od przejechanych kilometrów, więc powody do cofania są lepsze niż u nas, szczególnie jeśli właściciel jest z rejonów europy środkowowschodniej, nie wiem jak śniadolicy się w temacie orientują.
Kurde ten hak w Volvo v50 wygląda jak samoróbka
A4 b7 w benzynie polecasz
Odnośnie V50, a co majster powie o silniku benzynowym 2.4i?
Plujesz na motoryzacje francuska a polecasz volvo z silnikiem koncernu PSA?
Świeca żarowa Insignia 2.0CDTI z czujnikiem ciśnienia, klient płakał jak sie dowiedział że wszystkie padły 😀
Pozdro 🙂
początek w ogóle nie zerżnięty od chrisa …….
Dawaj Majster więcej o biturbo z T5 🙂
Jak Volvo V50 to 2.4 benzyna albo 2.5 T 🙂
a widziales jak plastikowy wirnik w pompie sie lamie na czesci ?
Nagraj coś o tym biturbo
Prawie Kauder Auto na Europe jest slabo wykonczone
Fajny pomysł na oftop pt: "Majster co kupić."
Początek jak u Krzysztofa, jakaś muzyka prawie klasyczna
(majster – czemu nie Sabaton?) a później test zamykania drzwi…
te samochody są zżarte przez norweskie drogi szczególnie gruntowe
Mondeo 2.0 tdci rozlany tlok nr 3 wypalony zawor wydechowy i zatarty cylinder czujnik temp głowicy nie pomógł
Witam zwracam się z prośbą o opinię na temat auta Mercedes W203 1.8 benzyna czy warto takiego kupić czy to prawda że tak szybko wycierają się koła rozrządu proszę o jakąkolwiek odpowiedź z góry dziękuję pozdrawiam
Może zrobiłbyś filmik o swoim subaraku? 😀 Pozdrawiam
Kamera lepsza ?
Trochę mijasz się z prawdą, grupa PSA miała problem z tymi plastikowymi wirnikami które nie pękały a odklejały się od osi.Zresztą nie tylko PSA miało ten problem… Spójrz np na Hepu które robi tylko "metalowe" wirniki, Japońce od lat nie lakierują wnęk, więc to Subaru nie jest jakimś ewenementem.Volvo fajne ale jak to w 1.6Hdm"i" wymień świece żarowe i wyciągnij rozrusznik 😉 oprócz tego całkiem fajny motor jednak preferuję 2.0hdi.
Co do V50 to potwierdzam , bardzo dobry samochód ,miałem je przez trzy lata ale z silnikiem 2.0 d. 136 ps.myślałem też o 1,6 ale one mają tylko 5 biegów a 2.0 miały szóstkę skrzynie , fakt że pod koniec produkcji były już te 1,6 d i 6 biegów to już ten silnik z 8 zaworową głowicą starsze miały 16 ventili i moc 109 ps.
Ogólnie polecam Volvo nawet te starsze bo nie rdzewieją i proste motory szczególnie te 5-cio cylindrowe.
Czym nowszy samochód to większe dziadostwo , wiem co mówię jestem mechanikiem i całe życie jestem przy autach , pamiętajcie że siła tkwi w prostocie , czym prostsza konstrukcja obojętnie czy w motocyklach traktorach czy pralkach wszędzie gdzie są mechanizmy pracujące to jest wtedy większa jej niezawodność.
Dlatego większość starych produktów jest sprawna do dziś bo nie są przekombinowane konstrukcyjnie.
Dam Wam dobrą radę na auto używane : wybierajcie proste modele i tych marek które nie rdzewieją bo z rdzą walka jest z góry przegrana , a mechanicznie może coś kuleć bo to naprawisz i jedziesz dalej.