↓↓ Więcej Informacji ↓↓
W dzisiejszym krótkim filmie wyjaśniamy, jak działa funkcja Auto Hold poprawiająca komfort podróżowania po mieście. Zapraszamy do oglądania!
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
33 thoughts on “Jak działa funkcja Auto Hold?”
Czy aby napewno ten system automatycznie zaciąga i zwalnia ręczny? Do tej pory wydawało mi sie (a na pewno tak było chociażby w toyotach chr czy corolli) ze po zatrzymaniu, gdy aktywuje sie autohold, nie jest wcale zaciągany ręczny a po prostu system powoduje jakby utrzymanie cisnienia w układzie hamulcowym po puszczeniu nogi z hamulca. Specjalnie nie raz sprawdzałem i przynajmniej w tych samochodach nigdy nie usłyszałem silniczków od postojowego.
Alfa Romeo 159 2009r. w manualu. Mam podobną funkcję tylko nazywa się hill holder i jest bardzo przydatna. Na płaskim nie potrzebna przy ręcznej skrzyni.
ja posiadam tą funkcję w AUDI A4 ALLROAD z manualną skrzynią, fajna sprawa, przy ruszaniu pod górkę. dla niewprawionych kierowców przytrzymuje auto w miejscu nie pozwala sie "kulnąć" do tyłu, zresztą przy ręcznym tradycyjnym z dżwignią można to sobie przypilnować ale z guzikiem elektrycznie zaciągającym ręczny to podziwiać tylko jak to zwolnić we właściwym momencie jak trzeba nacisnąć pedał hamulca zeby zwolnic elektryczny reczny i jednoczesnie podniesc obroty zeby ruszyc i sie nie sturlac do tyłu – cyrk
nie wiem jak w innych autach ale w AUDI B8 po załączeniu ręcznego na światłach nie muszę go puszczać tylko ruszam sam się rozłącza tylko po odpaleniu muszę zwolnić hamulec ręczny nie ruszy
Nawet powinniśmy zdjąć nogę z hamulca zaciągając hamulec postojowy podczas oczekiwania na zielone światło nocą szczególnie bo czerwone żarówki stopu bardzo mocno walą po oczach a nawet oślepiają
Autohold to taki jakby asystent ruszania pod górkę, mam to w golfie 7, owszem, na światłach czy w korkach załącza się ta funkcja i można noge odciążyć żeby jej nie trzymać cały czas na pedale hamulca, ale najbardziej przydaje się właśnie przy ruszaniu pod górkę, hamulce prędzej nie puszcza aż auto nie poczuje że swobodnie może ruszyć bez otoczenia się do tyłu.
U mnie w Mondeo dziala ten przycisk w ten sposob ze jak jest ta funkcja wlaczona to auto gascie na swiatlach jak w Start Stop(a nie mam tego). Za kazdym razem kiedy wsiadam w auto od razu to wylaczam. Szkoda rozrusznika 🙂
Bezzasadne meczenie hamulca ręcznego… Można z powodzeniem wykorzystać utrzymanie ciśnienia w pompie ABS ESP jak ma to miejsce w np grupie Fiata przy funkcji ruszania pod górę. W sumie grupa VAG już jakiś czas kombinuje jak koń pod górę żeby naciągnąć klientów na koszta i często widać że ich innowacje są mniej trwałe niż wysmiewane konstrukcje np francuskie które niejednokrotnie pruja się rzadziej i są tańsze w naprawie.
Mam takie D4 , wie ktoś może jak zrobić żeby ta funkcje włączyć i żeby tak zostało ? U mnie przy każdym włączeniu silnika trzeba znowu ta funkcje odpalać
Czy aby napewno ten system automatycznie zaciąga i zwalnia ręczny? Do tej pory wydawało mi sie (a na pewno tak było chociażby w toyotach chr czy corolli) ze po zatrzymaniu, gdy aktywuje sie autohold, nie jest wcale zaciągany ręczny a po prostu system powoduje jakby utrzymanie cisnienia w układzie hamulcowym po puszczeniu nogi z hamulca. Specjalnie nie raz sprawdzałem i przynajmniej w tych samochodach nigdy nie usłyszałem silniczków od postojowego.
Można na tym jeździć cały czas?
Hamulec reczny zaciaga sie W momencie odpiecia pasow bezpieczenstwa lub otworzenia drzwi
Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
A czy światła stopu są aktywne przy takim zatrzymywaniu tak jak z nożnym hamulcem ???
Super vysvětleno
Czy auto hold tylko zaciąga hamulec
, czy też jednocześnie rozsprzęgla. Co powoduje oszczędzanie sprzęgła
Szczególnie suchego i paliwa.
To jest badziew zawsze się zepsuje i trzeba wzywać kogoś z komputerem i płacić kilkaset zł , te hamulce elektryczne to typowy wyzysk kasy
super funkcja, przydatna na pewno w górach
Zachar jaki Ty młody 😀
kto w 2021
Jeszcze byłoby cudownie, gdyby nie waliło czerwonym po oczach kierowcę z tyłu 🤷♂️
Ja tak uzywalem w B5 1.8T tip tronik Hamulcem recznym w latach 2010 no chyba ze był na wzniesieniu to nie .. Uwielbiam automaty od lat je uzywam ..
A to nie jest to samo co AutoOff ? Czyli jak się zatrzymamy to samochód się wyłączy ?
Alfa Romeo 159 2009r. w manualu. Mam podobną funkcję tylko nazywa się hill holder i jest bardzo przydatna. Na płaskim nie potrzebna przy ręcznej skrzyni.
a jak elektryczny hamulec nie ma auto hold
To w końcu trzyma nogę na hamulcu za nas czy zaciąga automatycznie ręczny? o.o
ja posiadam tą funkcję w AUDI A4 ALLROAD z manualną skrzynią, fajna sprawa, przy ruszaniu pod górkę. dla niewprawionych kierowców przytrzymuje auto w miejscu nie pozwala sie "kulnąć" do tyłu, zresztą przy ręcznym tradycyjnym z dżwignią można to sobie przypilnować ale z guzikiem elektrycznie zaciągającym ręczny to podziwiać tylko jak to zwolnić we właściwym momencie jak trzeba nacisnąć pedał hamulca zeby zwolnic elektryczny reczny i jednoczesnie podniesc obroty zeby ruszyc i sie nie sturlac do tyłu – cyrk
nie wiem jak w innych autach ale w AUDI B8 po załączeniu ręcznego na światłach nie muszę go puszczać tylko ruszam sam się rozłącza
tylko po odpaleniu muszę zwolnić hamulec ręczny nie ruszy
Nawet powinniśmy zdjąć nogę z hamulca zaciągając hamulec postojowy podczas oczekiwania na zielone światło nocą szczególnie bo czerwone żarówki stopu bardzo mocno walą po oczach a nawet oślepiają
Bardzo przydatne przy ruszaniu pod górkę
najwazniejsze jesto to ze nie swieca sie swiatla z tylu podczas autohold
Autohold to taki jakby asystent ruszania pod górkę, mam to w golfie 7, owszem, na światłach czy w korkach załącza się ta funkcja i można noge odciążyć żeby jej nie trzymać cały czas na pedale hamulca, ale najbardziej przydaje się właśnie przy ruszaniu pod górkę, hamulce prędzej nie puszcza aż auto nie poczuje że swobodnie może ruszyć bez otoczenia się do tyłu.
auto hold to nie hamulec postojowy to są dwie osobne funkcje niezależne od siebie
U mnie w Mondeo dziala ten przycisk w ten sposob ze jak jest ta funkcja wlaczona to auto gascie na swiatlach jak w Start Stop(a nie mam tego). Za kazdym razem kiedy wsiadam w auto od razu to wylaczam. Szkoda rozrusznika 🙂
Do czego służy klawiatura numeryczna pod panelem klimy?
taki bajer do niczego nie potrzebny !!!
Kolego to nie hamulec ręczny się zaciąga podczas autohold tylko zaciski na przednich kołach. Szkoda że tego nie wiesz. Popraw film pozdrawiam
Manuale też to mają
Mam w motocyklu takie coś
Bezzasadne meczenie hamulca ręcznego… Można z powodzeniem wykorzystać utrzymanie ciśnienia w pompie ABS ESP jak ma to miejsce w np grupie Fiata przy funkcji ruszania pod górę. W sumie grupa VAG już jakiś czas kombinuje jak koń pod górę żeby naciągnąć klientów na koszta i często widać że ich innowacje są mniej trwałe niż wysmiewane konstrukcje np francuskie które niejednokrotnie pruja się rzadziej i są tańsze w naprawie.
Moja renówka miała coś takiego już w 2005 roku.
Mam takie D4 , wie ktoś może jak zrobić żeby ta funkcje włączyć i żeby tak zostało ? U mnie przy każdym włączeniu silnika trzeba znowu ta funkcje odpalać