Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Jak jeździć hybrydą? Czyli jazda na co dzień Toyotą Auris Hybrid



Jak wygląda jazda na co dzień Toyotą Auris Hybrid? Jak jeździć hybrydą aby mało spalić? Czy jazda hybrydą jest trudna?

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

32 thoughts on “Jak jeździć hybrydą? Czyli jazda na co dzień Toyotą Auris Hybrid

  1. U mnie spalanie z tras po drogach krajowych często spada do 4 litrów a nawet 3.6 -3,8. Użytkuję wersje kombi na 17" a w poprzednim hatchbacku na 16" spalanie było o 0,2 – 0,3 niższe. Ja ustawiłem wyświetlanie ekonomizera w formie cyfrowej i jest wtedy precyzyjniejsze do wglądu podczas jazdy. Mi bardziej pasuje ta forma. Pozdrawiam

  2. Mam takiego aurisa z 2017 ale na trasie polska niemcy okolo 1000km nie jestem w stanie zejsc ponizej 6l/100 wg komputera a jade okolo 140km/h , gdzie poprzednia moja fiesta 1.0 ecoboost spalala max 6l ale przy predkosci czesto nawet okolo 200km/h. A po miescie trzeba naprawde uwazac zeby spalanie bylo niske i nie wiem czy jest sens dla 1l/100 km jezdzic tak delikatnie

  3. Cześć, świetny film. W tym miesiącu przesiadam się na Auris hybrid i mam wątpliwość w kontekście baterii/akumulatora. Czy podłączenie videorejestratora w trybie parkingowym (czyli ciągle pobierającego moc) jest szkodliwe dla hybrydy? Będę wdzięczny za pomoc, jeśli masz w tym zakresie wiedzę. Pozdrawiam!

  4. Mam identyczną niebieska kombi, przyjemne autko na codzien. Na długie trasy z rodziną trochę brakuje miejsca i trzeba brać boks dachowy i wtedy robi się głośno ale widziały cały co brały.
    Ale tak ogólnie to bardzo miłe auto, takie płynne 😛

  5. Dzień dobry,
    Mam 3 pytania co do jazdy Samochodem z silnikiem hybrydowym.
    Od kilku lat jeżdżę samochodami z manualną skrzynią biegów więc niestety nie mam doświadczenia w hybrydkach.
    Próbowałem za to 2 krotnie jechać wypożyczonym autem i zastanawiają mnie pewne kwestie:
    1) Czy podczas przyspieszania samochodem musze odpuszczać na chwile pedał gazu aby auto mogło zmienić bieg ?
    2) Jak przyspieszać płynnie aby auto nie "ryczało" ?
    3) czy podczas jazdy np. dojeżdżając do górki mogę zmienić na bieg B czy aby uruchomić ten bieg samochód musi stać ?

  6. jak on jest cichy to ja jestem tercet egzotyczny! od tego cholernego ogluszającego na dłuzszym dystansie SZUMU wolę POMRUK SILNIKA…
    mniejszy bagaznik i zbiornik paliwa, cięzs

  7. jakos chyba nie bardzo kupuje ten system ciaglego wylaczania i wlaczania silnika spalinowego. Do tego wciskam gaz w podloge po jezdzie na pradzie i nagle zimny totalnie silnik dostaje maksymalne obroty na starcie. Silnik powinien dojsc do odpowiedniej temp roboczej by mogl byc uzywany na maksa. Takze ktos kto lubi wcisnac czasem gaz w podloge chyba szybko zrobi z motoru w hybrydzie smietnik bo od ciaglego wylaczania on jest wiecznie zimny

  8. Jeżdżąc normalnie,bez efektu zawalidrogi średnio mam 4,3-4,5.
    Początki z ,,h,, to faktycznie zabawa w minimalne spalanie ale po chwili mija.
    Nie będę się starał a innym na drodze wadził by litra na sto oszczędzić…
    Jeśli chodzi o e-cvt to wyje a efekt gumki jest nerwujacy i nie ma co tu czarować. Auris2 do tego jest głośny.
    Jednak jeśli postawić naprzeciw siebie glosność,wycie a bezawaryjnosć, prostotę i ekonomie to każdy moze sobie wybrać co woli….
    Generalnie jako narzędzie do wozenia tyłka po mieście jest ok jednak ciężko kochać…
    Jedne auta kupuje sie sercem,inne kalkulatorem…
    Jednego toyocie w ,,h,, nie mozna odmowić…. oszczędza b.duzo pieniedzy i stresu…

  9. Zona ma corollę 1.8 hybrydę służbowa. Jak pierwszym razem przejechałem sie tym autem ro myslalem ze nerwicy sie nabawię.Fakt auto bardzo ekonomiczne. Na trasie z pełnym bagażnikiem i kompletem osob jadąc nad morze z południa Polski średnia wykręciłem 4,3.l. Napewno nie jest to demon przyspieszenia i na autostradzie sie nie pościga. Auto fajne rodzinne ale jak nowe. Mysle ze po 3 latach spalanie wzrośnie bo baterie beda tracić swoją pojemność. Wiec na pare dobrych lat tego typu auta sie nie nadają.

  10. Dlaczego nie wykorzystujesz Trybu Jazdy ECO? Wydaje mi się, że na ECO można łatwiej "wachlować" wskazówką mocy. Dlaczego nie wykorzystujesz ustawienia skrzyni na B przy dohamowaniach? Wtedy wydaje mi się że odzyskiwana energia jest większa…

  11. Cześć, mam Chr 1.8. Codziennie do pracy mam 20 km. Moje spalanie to około 3.6 l/100. Dynamiczne ruszanie, toczenie do świateł i włączony ogranicznik prędkości i za 170 pln przejeżdżam miesiąc. 4.1 mam z klimatyzacją. Dla mnie to bajka. W to lato kupuje żonie corolla też z 1.8 z chr. Super auta. Polecam

  12. Ja zauważyłem że jak wyłączy Ci się silnik spalinowy i będziesz tak operował pedałem przyspieszenia że nie przekroczysz pierwszej połówki wskanika ECO to praktycznie do 80km/h pojedziesz na samym prądzie jeżeli poziom naładowania nie spadnie po niżej 3 kresek 😉 nawet myślę żeby jakoś sobie tak przerobic pedał przyspieszenia żeby łatwo i szybko to uzyskiwać

  13. Proszę mi napisać jak wygląda sytuacja z trwałością silnika spalinowego. Częste jego uruchamianie oraz gaszenie chyba nie wpływa dobrze na jego trwałość, szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Domyślam się że mocno wydłuża okres jego nagrzewania do temperatury roboczej 80..90 stopni co mocno wpływa na żywotność silnika. Kolejna sprawa to samo zużycie paliwa na krótkich odcinkach w okresie jesienno zimowym kiedy ruszamy zimnym autem i mamy do przejechania na przykład dystans 10 km..jak wtedy realnie wygląda spalanie hybrydy?. Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za ten film.

  14. Jak długo bateria powinna trzymać moc. Mam na myśli to..jeśli jest naładowana do 60% ile czasu powinno się to utrzymywać..czy do kolejnego odpalenia samochodu..np na drugi dzień. Czy jest to możliwe aby móc jej spadła?

  15. Białystok na trasie z Zaścianek na Zielone Wzgórza jadąc trasą generalską jestem w stanie wyśrubować między 3.2 a 3.5L jadąc na trybie eco z tempomatem zarzuconym na 70. Łącznie 18 km trasy.
    W tym roku na trasie z Białegostoku do Kołobrzegu w dwie strony spalanie z dystrybutora 4.9l (50% ekspresówki i prędkość średnia 119km/h i 50%drogi krajowe i wojewódzkie). Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!