Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Napędy hybrydowe bez tajemnic



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Chcesz wiedzieć czym różni się …

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

49 thoughts on “Napędy hybrydowe bez tajemnic

  1. Panie Adamie, może zrobił by Pan filmik jak dziś docierać taką nowiutką hybrydę z salonu. Kiedyś był obrotomierz, 3 tys obrotów i wszystko było jasne. Dziś zamiast obrotomierza np. w nowych Toyotach jest wskaźnik kiedy silnik jest doładowywany a kiedy przełącza się na silnik elektryczny. Więc jak to teraz jest z tym docieraniem takich silników? A może już się tego nie stosuje, tak jak baterie w starych telefonach, kiedyś się formatowało baterię a dzisiaj już nie trzeba tego robić. Pozdrawiam.

  2. No pięknie i konkretnie.
    Pominięto samochód elektryczny o wydłużonym zasięgu. Takim był Opel Ampera/Chevrolet Volt. Warte wspomnienia, ponieważ w tym kierunku -moim zdaniem – idzie Honda i najnowsza generacja Toyoty.
    Jacek

  3. Mistrzu czy mógł byś nagrać osobny film jak naśladujesz odgłosy różnych rodzajów silników. To co zaprezentowałeś na początku tego materiału – BOMBA !!!

  4. Zazwyczaj jest tak , że jeśli ktoś raz kupi hybrydę już przy takim typie auta zostaje. Obecnie mam Aurisa w hybrydzie i nie wyobrażam sobie powrotu do tradycyjnego auta w pełni spalinowego.

  5. Ja nie jestem zwolennikiem nowoczesnych napędów hybrydowych ,dlatego że mamy więcej podzespołów i elektroniki która może się zepsuć ,co też nie będzie tanie w naprawach

  6. W UK plug in o zasięgu elektrycznym co najmniej 32 km jest traktowany tak samo jak elektryk dzięki czemu kupując plug ina można uniknąć prześladowań i dyskryminacji jaka dotyka kierowców normalnych samochodów i co najważniejsze jeździć swobodnie po coraz liczniejszych strefach wolnych od samochodów spalinowych. Plug in w mieście to w miarę akceptowalny napęd, bo nie ma najmniejszej nawet potrzeby babrać się z ładowaniem i kablami. Dobrze byłoby wywalić niepotrzebne ciężkie baterie z takiego plug ina ale niestety jest to kosztowna choć jak najbardziej sensowna modyfikacja. Kornacki mówi o przywiązaniu do prądu plug ina tymczasem dużo osób w Londynie kupuje plug iny i nigdy nie ładuje w nich baterii, bo jak to zwykle bywa w dużym mieście większość osób nie ma nawet możliwości. Poza tym nikt normalny nie będzie dziadował ładując prąd do auta, które może jeździć na benzynie. Plug ina kupuje się dla korzyści podatkowych, a co ważniejsze uniknąć prześladowań i dyskryminacji kierowców normalnych samochodów wraz z najgorszym i najpodlejszym zakazem wjazdu do stref wolnych od samochodów spalinowych. Jedyne wady plug ina to wysokie zużycie paliwa z powodu ciężkich baterii i mały bak ale jeżdżąc po mieście można z tym żyć i jest to o niebo lepsze niż posiadanie elektrowozu, częściowo można te wady wyeliminować kupując diesla plug in co jest właściwie najbardziej sensownym rozwiązaniem.

  7. Posiadam volvo v60 d6 z 2015r, DIESEL + plug in. Piękne połączenie. Auto duze, rodzinne kombi a zarazem 288KM I aż 640nm, 2 tony i 6.1sek do setki. Na baterii robię spokojnie 35-40km, czasem 45km. Idealne połączenie, bo elektryk po mieście do sklepów itp, a diesel w trasy. Cudne auto.
    Pozdrawiam wszystkich, którzy otwarcie patrzą na motoryzację, a nie klapki na oczach i "jak auto to tylko benzyna, tylko v8, nigdy LPG" itp itd.

  8. Jeśli hybryda odzyskuje energię w czasie jazdy na silniku spalinowym to jak efektywnie wygląda ładowanie z jazdy spalinowym? Nieszkam w bloku i nie mam dostępu do gniazdka, codziennie jeżdżę około 70-80km do pracy po Holenderskich autostradach przy prędkości do 120km/h lecz większość to jazda na „ dupie „ w bliskiej odległości, hamowanie i korki ( kto widział jazdę w NL w godzinach szczytu ten wie o czym mowa ) 🙂 Nigdy hybrydą nie jeździłem a szukam oszczędniejszego auta

  9. Jak to wygląda tak naprawdę z ekologia? Czy hybrydy są bardziej eko patrząc całościowo na samochód? Od etapu produkcji do eksploatacji i serwisowania?

  10. Dlaczego nikt nigdy nie pomyślał o wykorzystaniu energii cieplnej z chłodnicy? 70% energii ze spalania paliwa w silniku spalinowym marnuje się poprzez wypromieniowanie w chłodnicy. Wystarczyłoby skonstruować mini turbinę parową, podobną do tych w elektrowniach, która ładowałaby akumulatory, a może i nawet bezpośrednio przekazywała energię na jedną z osi (jak w parowozach). Ciekawi mnie, dlaczego inżynierowie nie poszli w tym kierunku

  11. Witam panie Adamie i wszystkich,ktorzy pana ogladaja.
    Jestem posiadaczem bmw 330E tj.hybryda typu plug in.Jezdze nim od 3 miesiecy i jestem pod wrazeniem mocy i chyba juz nie zamienie na sama spalinowke.
    Chcialem jeszcze dopowiedziec o chybrydach typu plug in mozna je takze doladowywac podczas jazdy odzyskujac energie.Nie wiem czy bwszystkie ale napewno bmw 330e i mini countryman ,ktory posiada moja malzonka maja taka funkcje.Jest bardzo przydatna w dalsze trasy jak nie mamy zbyt duzo czasu na zatrzymywanie sie i ladowanie.Pozdrawiam

  12. Z tymi napędami jest ja ze szczepionka na wiadomo co, niby dobrowolnie a jednak po czasie zmusza. Ja jak długo się tylko da zostaje przy v6 lub v8 ale opłaty są za to coraz wyższe w kraju Szekspira. Wiec pewnie za kilka(naście) lat trzeba będzie się rozejrzeć za jakaś alternatywa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!