Ile stracił mocy silnik benzynowy po przejechaniu 500.000 km oraz przepłukaniu i powrocie na olej syntetyczny?
W dzisiejszym odcinku wybrałem się swoją poczciwą toyotą avensis do Roberta z Tune-up aby sprawdzić taki wynik po 20 latach.
Jeśli się Wam podobało zostawcie kciuka w górę i udostępniajcie.
meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
——————————————
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
Oraz nasz dostawca części używanych
———————————— http://panta.gda.pl
______________________
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
25 thoughts on “ILE KONI WYPLUJE TOYOTA MICHA PO 500.000 km PŁUKANCE I ZMIANIE OLEJU??”
Mialem carine e 1.6, 16V, 116PS z roku 1994. Najlepsze auto jakie miałem. Niestety zderzenie z łosiem ją pokonało w 2015 roku.
fajnie mi się Pana filmy ogląda. dużo się z nich uczę. ale ja mam pytanie z innej beczki. mam volvo s60 2,4 benzyna 140 km od maja 2019 roku. jest w nim nawigacja wiadomo nieaktualna w desce rozdzielczej. mam pytanie . czy jest mi Pan w stanie pomóc w jej aktualizacji ,lub skierować mnie do konkretnego warsztatu który byłby w stanie mi pomóc ,albo przy przeróbce tej nawi. albo żeby mi coś doradził w tym kierunku. mieszkam w zawierciu woj. śląskie. będę bardzo wdzięczny za pomoc. pozdrawiam. giezgala@argentynka.com
SUB i ŁAPKA W GÓRĘ i ode mnie – pytanie mnie nurtuje bo mam e70 3l diesel , czy by nie zrobić takiej płukanki bo chyba nigdy nie była robiona ?! CO sądzicie ?
Ja na ten przykład, byłem twoim subskrybentem dwa razy a w dniu dzisiejszym trzeci raz. Zawsze powodem "odejścia" był wyłącznie fakt, iż strasznie mnie irytuje, że potrafisz po kilka razy w jednym odcinku powtarzać to co już powiedziałeś… Przypomina mi to te programy telewizyjne dla pół debili klinicznych, którym trzeba np. po każdej reklamie powtarzać, co widzieli 10 minut wcześniej. 😉 A tak po za tym, to robisz kawał dobrej roboty i merytorycznie jest to "kanał" na bardzo wysokim poziomie. PS. pozdrawiam i życzę nieprzerwanego pasma sukcesów.
Trudno zgodzić się z wypowiedzią: "Wlewam właściwy olej, czyli 5W30". W jakim sensie jest on właściwszy niż inne? Instrukcja obsługi nie nakazuje nalewania oleju 5w30. W przypadku tego samochodu podaje kilka klas lepkości: 5w30, 10w30, 15w40 oraz 20w50. Jest jedynie informacja, że przy oleju innym niż 10w30 może wystąpić problem z rozruchem auta przy bardzo niskich temperaturach, według instrukcji poniżej -18 stopni C olej typu 10w nie może już być stosowany. Takie zimy mamy w Polsce raz na kilka lat. Niewątpliwym faktem jest, że dobry olej syntetyczny lub półsyntetyczny o lepkości 10w40 gwarantuje lepszą ochronę (większa grubość filmu smarnego) niż olej 5w30. Oczywiście trudno o syntetyk w tej klasie lepkości, ale to inna sprawa. Silnik tej Toyoty mógłby być w jeszcze lepszym stanie, gdyby jeździł na oleju z wyższą klasą lepkości ("gęstszy") i to nie lepkość lecz interwały, jakość oleju, paliwa, i wiele innych aspektów miały wpływ na zużycie silnika.
Benzynowe nawet wysilone Toyoty benzynowe maja ponad 1000000 km. bez remontu. To prawda. Miałem Yarisa 1.0 1999 r. sprzedałem z przebiegiem 478.000 km. bez wymiany rozrządu. Do dzisiaj jeździ bez kłopoyu a to już trzy lata minęły.
Czyli toyota prawie jak nowa po tych wszystkich kilometrach i zmianie panewek. Solidne samochody to. Nic dziwnego że ten avensis to był ulubiony pojazd pakistańskich taksówkarzy w Anglii.
Mialem carine e 1.6, 16V, 116PS z roku 1994. Najlepsze auto jakie miałem. Niestety zderzenie z łosiem ją pokonało w 2015 roku.
Poczciwe stare motory 🙂 moje 1.9 z 2000r ma 300 tys:) nie wiem który raz ale dopiero się dotarł 😁
07:00 WTF? 😀
O qrwa, wygląda jak prawie każdy japonczyk mający mniej więcej 20 lat 😂
Też mam Corollę z takim silnikiem 4A-FE jest to silnik nie do zajechania. Pozdrawiam
E… tam. Trzeba było wymienić panewki i na górze korbowodu, przecież wał się obraca. Nie wiadomo co kryje górna panewka 🙂
A kiedy odcinek o rozbudowie dolotu do avensis i dodatkowych kw. A może coś o lean burn
fajnie mi się Pana filmy ogląda. dużo się z nich uczę. ale ja mam pytanie z innej beczki.
mam volvo s60 2,4 benzyna 140 km od maja 2019 roku. jest w nim nawigacja
wiadomo nieaktualnaw desce rozdzielczej. mam pytanie . czy jest mi Pan w stanie pomóc w jej aktualizacji ,lub skierować mnie do konkretnego warsztatu który byłby w stanie mi pomóc ,albo przy przeróbce tej nawi. albo żeby mi coś doradził w tym kierunku. mieszkam w zawierciu woj. śląskie. będę bardzo wdzięczny za pomoc.pozdrawiam.
giezgala@argentynka.com
Przeważnie samochody trafiają na złom, bo nie opłaca się ich naprawiać, korozja i zawieszenie. Co z tego, że silnik jeszcze działa.
chyba teraz sam kupie coś z przebiegiem 500k km i przetestuje. Byle przebieg był oryginalny. Super zabawa!!
SUB i ŁAPKA W GÓRĘ i ode mnie – pytanie mnie nurtuje bo mam e70 3l diesel , czy by nie zrobić takiej płukanki bo chyba nigdy nie była robiona ?! CO sądzicie ?
https://www.mechanik-poznan.pl/pomoc-drogowa-poznan-24h
Hej jak sie z tb skontaktowac?
Jestem pod wrażeniem starszych silników które mogą tyle zniś jak ta Toyota, stare ale jare!!
lubię ten kanał ale łysy przetestowałbyś dynaturat zamiast oleju
Jutro robię próbę z płukanką w pugu 407 1.8 125 km i zmiana oleju na 5 w 40 Total. Zobaczymy efekty…
szkoda że nie zrobiłeś ciśnienia oleju , ciekaw jestem jaka jest różnica po płukaniu w toyce
Ja na ten przykład, byłem twoim subskrybentem dwa razy a w dniu dzisiejszym trzeci raz. Zawsze powodem "odejścia" był wyłącznie fakt, iż strasznie mnie irytuje, że potrafisz po kilka razy w jednym odcinku powtarzać to co już powiedziałeś… Przypomina mi to te programy telewizyjne dla pół debili klinicznych, którym trzeba np. po każdej reklamie powtarzać, co widzieli 10 minut wcześniej. 😉
A tak po za tym, to robisz kawał dobrej roboty i merytorycznie jest to "kanał" na bardzo wysokim poziomie.
PS. pozdrawiam i życzę nieprzerwanego pasma sukcesów.
super !!!
Ja oglądam na bieżąco
witam czy jest jakiś odcinek o silniku 2.8 FR6 AAA
Trudno zgodzić się z wypowiedzią: "Wlewam właściwy olej, czyli 5W30". W jakim sensie jest on właściwszy niż inne? Instrukcja obsługi nie nakazuje nalewania oleju 5w30. W przypadku tego samochodu podaje kilka klas lepkości: 5w30, 10w30, 15w40 oraz 20w50. Jest jedynie informacja, że przy oleju innym niż 10w30 może wystąpić problem z rozruchem auta przy bardzo niskich temperaturach, według instrukcji poniżej -18 stopni C olej typu 10w nie może już być stosowany. Takie zimy mamy w Polsce raz na kilka lat. Niewątpliwym faktem jest, że dobry olej syntetyczny lub półsyntetyczny o lepkości 10w40 gwarantuje lepszą ochronę (większa grubość filmu smarnego) niż olej 5w30. Oczywiście trudno o syntetyk w tej klasie lepkości, ale to inna sprawa. Silnik tej Toyoty mógłby być w jeszcze lepszym stanie, gdyby jeździł na oleju z wyższą klasą lepkości ("gęstszy") i to nie lepkość lecz interwały, jakość oleju, paliwa, i wiele innych aspektów miały wpływ na zużycie silnika.
Benzynowe nawet wysilone Toyoty benzynowe maja ponad 1000000 km. bez remontu. To prawda. Miałem Yarisa 1.0 1999 r. sprzedałem z przebiegiem 478.000 km. bez wymiany rozrządu. Do dzisiaj jeździ bez kłopoyu a to już trzy lata minęły.
Dobre:)
Czyli toyota prawie jak nowa po tych wszystkich kilometrach i zmianie panewek. Solidne samochody to. Nic dziwnego że ten avensis to był ulubiony pojazd pakistańskich taksówkarzy w Anglii.