
Naprawa gwintu w bloku silnika. Urwany gwint śruby głowicy Toyota Avensis
Naprawa gwintu w bloku silnika. Urwany gwint śruby głowicy Toyota Avensis. Wstawianie tulejki naprawczej w blok silnika Toyoty
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
świetna robota! wykonanie nawet lepiej niż zaleca Toyota / dłuższe tulejki / nie ma szans aby nie przeżyło silnika!
Mam camry z silnikiem 2azfe z 2002 roku , przebieg 165000km Wg info ze świata mam jak w banku że mi powyrywa gwinty w bloku kwestia czasu / o ile już niektóre nie puszczają . zwykle wyrywa trzy środkowe gwinty od strony kolektora ssącego – błąd inżynierów Toyota – zrobili za krótkie gwinty 24mm . w 2006 r wydłużyli do 30mm i problem zniknął. Toyota zaleca zestaw Time-sert ok 450 usd do wykonania dokładnie tej pracy
Operacja się powidła? Jeździ to do dzisiaj?
Witam. Super robota !!! Pozdrawiam serdecznie dużo zdrówka życzę !!
Nie chłodzić wiertła?