Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
48 thoughts on “Nie idealna ale czy najlepsza? Toyota Hilux 2.8 w Terenwizji”
Sam posiadam Tacomę z 2.7 czterocylindrowy. Szczerze? Autko jest genialne jak na rok 2008. Jasne jest to najbiedniejsza wersja z możliwych z korbami, manualnymi lusterkami… no po prostu bieda z napędem tylko na tył ale jest to auto które w zupełności mi wystarczy, nie pali jak V8, jest na łańcuchu, można więcej załadować na pakę, jest w manualu a dla mnie jest to bardzo ważne. Jestem po ciężarówkach już zmęczony automatami. Problem to dostępność części głównie u Toyoty i są też ich ceny ale nie łudźmy się. Są to części ściągane zza wielkiej wody. Co nie zmienia faktu, że jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i będę starał się go zrobić tak aby służył mi przez co najmniej 5 lat a docelowo 10. Nie ukrywajmy. Za 10 lat będzie to 25 letni wóz i wtedy mogą zacząć się problemy jednak to moje oczko w głowie jeszcze dzięki wygodzie. Mam kręgosłup po operacji i nawet w Audi A6 z 2022 roku odczuwałem na trasach bóle po rwie kulszowej, a w Tacomie dosłownie nic. Tu kłania się ta wygoda aut na amerykański rynek. Polecam Tacomę tylko należy uważać na ramę, bo moja mimo bycia w dość dobrym stanie ma kilka miejsc czekających na odbudowę. Takie są niestety pickupy od Toyoty z tamtych lat i nawet po wymianie ramy, ten problem wraca po latach. Po prostu Toyota średnio umie w konserwację.
Wiesz co… Nie chce byc nie mily, ale ta twoja toyota w tz. bajerze jest jakas ulomna…
Ja posadam tez hiluxa z 2017 roku (4WD, 2.4 silnik z manualem, dualcab) i te moje napedy dzilaja jakos inaczej, czyli: 2WD moge zablokowac lub nie (blokada 100% a nie LSD) , 4WD H moge zablokowac tyl lub nie (blokada 100% a nie LSD) a przod ogarnia kontrola trakcji a w 4WD L to samo co w 4WD H tyle ze brak kontroli trakcji. W aucie mam wszystko fabryczne poza oponami AT i snorklem.
Wiec co, nowsza, drozsza toyota hilux mniej terenowa, czy ja czegos nie rozumiem??
Panowie z Terenwizji;-) Dzięki temu, że sam nabyłem Toyotę Hilux kilka miesięcy temu, zacząłem się interesować off-Road em i odkryłem wasz kanał na YT 😉 Adam, Ty byłeś w Australii, więc zakładam że słyszałeś, że tutaj Hilux jest no 1 w sprzedaży UTE. Jest uważany za „niezłomny”. O dziwo L200 (nazywany tutaj Triton), jest jednym z tańszych i niezbyt dobrych Ute. Mam nadzieję, że wasza trójka zawita w niedalekiej przyszłości do Australii (pod koniec Lutego otwieramy granice dla turystów 💪🏼) ,odwiedzicie mnie w Adelaide i pojedziemy po upalać Hiluxa! Pozdrawiam.
Witam oglądam te wasze testy pick-upów i wychodzi na to że moje L 200 kupione nowe w 2017 r. Jest najlepsze. O napędzie Super Selekt nie będę mówił, silnik 2,4 koni 181, skrzynia manualna, od 5 lat bezawaryjny, serwisowany w ASO. Już takich nie robią. A mi się leasing kończy w lutym i chciałem sprzedać i kupić innego pick-upa ale zastanawiam się poważnie bo wybór wśród nowych jest słaby
Napęd 4X4 jest na sztywno na sprzęgło kłowe. Używa się tylko na śniegu , lodzie lub w sypkim terenie Na śliskim asfalcie tylko na wprost albo po łagodnym łuku Jest problem w ciasnym zakręcie , kola muszą się uśliznąć a jak nie to można coś zerwać w napędzie
Tacoma kosztuje w USA. od $26k do 53k za wersję rasowo offroadową Oczywiście cena netto , bez podatku Technicznie podobna do Hiluxa ale moim zdaniem dużo brzydsza wręcz toporna Ale ponoć najmniej awaryjna W klasie full size najlepsza jest Tundra , ale gorzej się sprzedaje od rodzimej Trójcy
Lada Niva nie ma negatywnych danych ponieważ ten system nie posiada takich informacji. Czyli jest w tym przypadku bezużyteczny!!! Terenwizja już dawno się sprzedała!!!!!!!!
Ja się bardzo zraziłem do Land Cruisera KDJ120. Ciągłe problemy, awarie (m.in. turbo, różne czujniki). Auto miało mały przebieg, sprowadzone z Włoch i było zadbane a mimo to wymagało ciągłych nakładów. Spalanie non stop 12L i nie ważne, że prędkość max 100km/h. Mocy również mało mimo pojemności. Nigdy więcej Toyoty.
,2.4 jeździ bardzo dobrze. Przyłączyć trzeba na power. A jak mało, zrobić chip tuning. 2.8 to raczej ten sam silnik rozwiercony z 2.4. czyli fizycznie słabszej konstrukcji…
Problem z Toyotą Tacoma jest taki( przynajmniej w Islandii), że traktowana jest jak niechciane dziecko. Aaa Toyota z USA więc błotnik, łącznik stabilizatora, lampa i półośka 30000 zł i 30 dni czekania. Cena wg AC.
Zwykly chiptuning zmienia 2.4l hiluxa poprzedniej generacj w ten Twój 2.8l, za niecałe 2 tys. Pln. Także nie ma się co spinać, bo przyjeżdżając na tych gumach w teren pokazałeś, że kupiłeś dużego do miasta. Przycisk power niewiele zmienia? To flybywire więc przede wszystkim normalizuje pracę pedału gazu. Kup sobie falkeny wildpeeki i nie tłumacz się przestrzenią w nadkolach.
Dziś 200 tysięcy już nie starczy 😀
Sam posiadam Tacomę z 2.7 czterocylindrowy. Szczerze? Autko jest genialne jak na rok 2008. Jasne jest to najbiedniejsza wersja z możliwych z korbami, manualnymi lusterkami… no po prostu bieda z napędem tylko na tył ale jest to auto które w zupełności mi wystarczy, nie pali jak V8, jest na łańcuchu, można więcej załadować na pakę, jest w manualu a dla mnie jest to bardzo ważne. Jestem po ciężarówkach już zmęczony automatami.
Problem to dostępność części głównie u Toyoty i są też ich ceny ale nie łudźmy się. Są to części ściągane zza wielkiej wody. Co nie zmienia faktu, że jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i będę starał się go zrobić tak aby służył mi przez co najmniej 5 lat a docelowo 10. Nie ukrywajmy. Za 10 lat będzie to 25 letni wóz i wtedy mogą zacząć się problemy jednak to moje oczko w głowie jeszcze dzięki wygodzie. Mam kręgosłup po operacji i nawet w Audi A6 z 2022 roku odczuwałem na trasach bóle po rwie kulszowej, a w Tacomie dosłownie nic. Tu kłania się ta wygoda aut na amerykański rynek.
Polecam Tacomę tylko należy uważać na ramę, bo moja mimo bycia w dość dobrym stanie ma kilka miejsc czekających na odbudowę. Takie są niestety pickupy od Toyoty z tamtych lat i nawet po wymianie ramy, ten problem wraca po latach. Po prostu Toyota średnio umie w konserwację.
Jak Hilux 2.4 to tylko w manualu. Automat podobno bardzo zamula
Takie obcej to tylko koledzy morawieckiego.
ma centralny mechanizm różnicowy ?
Wiesz co… Nie chce byc nie mily, ale ta twoja toyota w tz. bajerze jest jakas ulomna…
Ja posadam tez hiluxa z 2017 roku (4WD, 2.4 silnik z manualem, dualcab) i te moje napedy dzilaja jakos inaczej, czyli:
2WD moge zablokowac lub nie (blokada 100% a nie LSD) ,
4WD H moge zablokowac tyl lub nie (blokada 100% a nie LSD) a przod ogarnia kontrola trakcji a w 4WD L to samo co w 4WD H tyle ze brak kontroli trakcji.
W aucie mam wszystko fabryczne poza oponami AT i snorklem.
Wiec co, nowsza, drozsza toyota hilux mniej terenowa, czy ja czegos nie rozumiem??
Panowie z Terenwizji;-) Dzięki temu, że sam nabyłem Toyotę Hilux kilka miesięcy temu, zacząłem się interesować off-Road em i odkryłem wasz kanał na YT 😉
Adam, Ty byłeś w Australii, więc zakładam że słyszałeś, że tutaj Hilux jest no 1 w sprzedaży UTE. Jest uważany za „niezłomny”. O dziwo L200 (nazywany tutaj Triton), jest jednym z tańszych i niezbyt dobrych Ute. Mam nadzieję, że wasza trójka zawita w niedalekiej przyszłości do Australii (pod koniec Lutego otwieramy granice dla turystów 💪🏼) ,odwiedzicie mnie w Adelaide i pojedziemy po upalać Hiluxa!
Pozdrawiam.
ma człek racie 1:32s
na trase tragedia
Witam oglądam te wasze testy pick-upów i wychodzi na to że moje
L 200 kupione nowe w 2017 r. Jest najlepsze. O napędzie Super Selekt nie będę mówił, silnik 2,4 koni 181, skrzynia manualna, od 5 lat bezawaryjny, serwisowany w ASO. Już takich nie robią. A mi się leasing kończy w lutym i chciałem sprzedać i kupić innego pick-upa ale zastanawiam się poważnie bo wybór wśród nowych jest słaby
Napęd 4X4 jest na sztywno na sprzęgło kłowe. Używa się tylko na śniegu , lodzie lub w sypkim terenie
Na śliskim asfalcie tylko na wprost albo po łagodnym łuku
Jest problem w ciasnym zakręcie , kola muszą się uśliznąć a jak nie to można coś zerwać w napędzie
Tacoma kosztuje w USA. od $26k do 53k za wersję rasowo offroadową
Oczywiście cena netto , bez podatku
Technicznie podobna do Hiluxa ale moim zdaniem dużo brzydsza wręcz toporna
Ale ponoć najmniej awaryjna
W klasie full size najlepsza jest Tundra , ale gorzej się sprzedaje od rodzimej Trójcy
Terenwizja za kasę z Żuka zrobi super kamper ale pod warunkiem zaksięgowania przelewu za reklamę tego Żuka!
O skuteczności tej Toyoty już się wypowiedzieli chłopcy z Top Gear!!!
Pytanie do właściciela!!!! Nie czujesz się dziwnie mając koszulkę KTM i będąc sobą a jednocześnie wtedy jak mówisz pod czyjeś dyktando?!!
Części to taki sam czas jak w wersji Europa!!! A ceny niższe…
Terenwizja kłamie bo zarabia na oszukiwaniu widzów czyli Polaków!!!
RAM w najlepszej wersji to w USA kosztuje 1/3 tej ceny!!! Nie róbmy z Polaków frajerów!!!!
Lada Niva nie ma negatywnych danych ponieważ ten system nie posiada takich informacji. Czyli jest w tym przypadku bezużyteczny!!! Terenwizja już dawno się sprzedała!!!!!!!!
SR5 cennik od 174000 brutto.
Ceny wyższe jak w oficjalnym cenniku Toyoty?
Właściciel w koszulce stylu KTM chyba wszystko wyjaśnia!!! :))
👍
Jak chcesz jechać po Europie, kup Iveco daily
poczekajmy na hilux GR wtedy porównajcie z raptorem
Czy roleta na pace jest wodoszczelna ?
Ja się bardzo zraziłem do Land Cruisera KDJ120. Ciągłe problemy, awarie (m.in. turbo, różne czujniki). Auto miało mały przebieg, sprowadzone z Włoch i było zadbane a mimo to wymagało ciągłych nakładów. Spalanie non stop 12L i nie ważne, że prędkość max 100km/h. Mocy również mało mimo pojemności. Nigdy więcej Toyoty.
My mamy Toyotę Hilux MK5 przerobioną własnoręcznie na samochód wyprawowy. Sprawdza się fantastycznie! https://youtu.be/iZ-N0cVpKTU
Farmtruck a gadacie o nim jak o luksusowej osobuwce. To auto do pracy, dodano mu komfortu i ucywilizowano ale to nadal auto do pracy.
,2.4 jeździ bardzo dobrze. Przyłączyć trzeba na power. A jak mało, zrobić chip tuning. 2.8 to raczej ten sam silnik rozwiercony z 2.4. czyli fizycznie słabszej konstrukcji…
jak zobaczyłem że siłownik klapy który kosztuje w serwisie 600 zł to przestałem dalej oglądać…….na alledrogo 50zł. żenada
czekamy na test mercedesa 6×6 G-classe w wersji pickup
watch this: 4L problem!!
https://www.youtube.com/watch?v=IfVkhTeV2uA
there's an Australians saying, if you want to go to outback go in a JEEP, FORD or L. Rover, if you want to come back go in TOYOTA!!!
JEEP=FIAT
DAPP
Problem z Toyotą Tacoma jest taki( przynajmniej w Islandii), że traktowana jest jak niechciane dziecko. Aaa Toyota z USA więc błotnik, łącznik stabilizatora, lampa i półośka 30000 zł i 30 dni czekania. Cena wg AC.
Natrysk poliuretanowy czyli Raptor czy inne tego typu
Widzę że fan KTM też poza Toyota 😉
A kiedy Ranger Raptor?
Który rocznik tego titana co był na filmie?
Dodam jeszcze że wersja Sahara wygląda cudownie nie jak ten srebrny młotek..
Nie prawda że 2.4 nie jedzie. Użytkuje hiluxa z tym silnikiem w wersji Sahara. I jest super
Tutaj jest prawdziwy test tych samochodów https://youtu.be/Ld1bMp5Hh1I
Co to za mit z tymi częściami. Wszystko przychodzi ze Stanów w kilka dni. Nie bać się. Wszystko jest do ogarnięcia.
Adam będą jakieś odcinki jak z drivenfar?
Oj ten hilux nieraz mi się przydał na robocie. Potężne i wytrzymałe auto.
Zwykly chiptuning zmienia 2.4l hiluxa poprzedniej generacj w ten Twój 2.8l, za niecałe 2 tys. Pln. Także nie ma się co spinać, bo przyjeżdżając na tych gumach w teren pokazałeś, że kupiłeś dużego do miasta. Przycisk power niewiele zmienia? To flybywire więc przede wszystkim normalizuje pracę pedału gazu. Kup sobie falkeny wildpeeki i nie tłumacz się przestrzenią w nadkolach.