Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Nie idealna ale czy najlepsza? Toyota Hilux 2.8 w Terenwizji



Bardzo owocne spotkanie z właściciela nowej Toyoty Hilux. Czy to najlepszy pickup na rynku?
Przed zakupem sprawdź historię auta z 10% zniżką na https://www.carvertical.com/pl/landing/v3?utm_source=infl&a=terenwizja&b=596ea163&voucher=terenwizja

Warto poczytać o Toyocie http://www.bluephoto.pl
Dziękujemy za wsparcie https://patronite.pl/TERENWIZJA
Meble warsztatowe, które polecamy https://fastservice.pl

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

48 thoughts on “Nie idealna ale czy najlepsza? Toyota Hilux 2.8 w Terenwizji

  1. Sam posiadam Tacomę z 2.7 czterocylindrowy. Szczerze? Autko jest genialne jak na rok 2008. Jasne jest to najbiedniejsza wersja z możliwych z korbami, manualnymi lusterkami… no po prostu bieda z napędem tylko na tył ale jest to auto które w zupełności mi wystarczy, nie pali jak V8, jest na łańcuchu, można więcej załadować na pakę, jest w manualu a dla mnie jest to bardzo ważne. Jestem po ciężarówkach już zmęczony automatami.
    Problem to dostępność części głównie u Toyoty i są też ich ceny ale nie łudźmy się. Są to części ściągane zza wielkiej wody. Co nie zmienia faktu, że jestem bardzo zadowolony z tego samochodu i będę starał się go zrobić tak aby służył mi przez co najmniej 5 lat a docelowo 10. Nie ukrywajmy. Za 10 lat będzie to 25 letni wóz i wtedy mogą zacząć się problemy jednak to moje oczko w głowie jeszcze dzięki wygodzie. Mam kręgosłup po operacji i nawet w Audi A6 z 2022 roku odczuwałem na trasach bóle po rwie kulszowej, a w Tacomie dosłownie nic. Tu kłania się ta wygoda aut na amerykański rynek.
    Polecam Tacomę tylko należy uważać na ramę, bo moja mimo bycia w dość dobrym stanie ma kilka miejsc czekających na odbudowę. Takie są niestety pickupy od Toyoty z tamtych lat i nawet po wymianie ramy, ten problem wraca po latach. Po prostu Toyota średnio umie w konserwację.

  2. Wiesz co… Nie chce byc nie mily, ale ta twoja toyota w tz. bajerze jest jakas ulomna…

    Ja posadam tez hiluxa z 2017 roku (4WD, 2.4 silnik z manualem, dualcab) i te moje napedy dzilaja jakos inaczej, czyli:
    2WD moge zablokowac lub nie (blokada 100% a nie LSD) ,
    4WD H moge zablokowac tyl lub nie (blokada 100% a nie LSD) a przod ogarnia kontrola trakcji a w 4WD L to samo co w 4WD H tyle ze brak kontroli trakcji.
    W aucie mam wszystko fabryczne poza oponami AT i snorklem.

    Wiec co, nowsza, drozsza toyota hilux mniej terenowa, czy ja czegos nie rozumiem??

  3. Panowie z Terenwizji;-) Dzięki temu, że sam nabyłem Toyotę Hilux kilka miesięcy temu, zacząłem się interesować off-Road em i odkryłem wasz kanał na YT 😉
    Adam, Ty byłeś w Australii, więc zakładam że słyszałeś, że tutaj Hilux jest no 1 w sprzedaży UTE. Jest uważany za „niezłomny”. O dziwo L200 (nazywany tutaj Triton), jest jednym z tańszych i niezbyt dobrych Ute. Mam nadzieję, że wasza trójka zawita w niedalekiej przyszłości do Australii (pod koniec Lutego otwieramy granice dla turystów 💪🏼) ,odwiedzicie mnie w Adelaide i pojedziemy po upalać Hiluxa!
    Pozdrawiam.

  4. Witam oglądam te wasze testy pick-upów i wychodzi na to że moje
    L 200 kupione nowe w 2017 r. Jest najlepsze. O napędzie Super Selekt nie będę mówił, silnik 2,4 koni 181, skrzynia manualna, od 5 lat bezawaryjny, serwisowany w ASO. Już takich nie robią. A mi się leasing kończy w lutym i chciałem sprzedać i kupić innego pick-upa ale zastanawiam się poważnie bo wybór wśród nowych jest słaby

  5. Napęd 4X4 jest na sztywno na sprzęgło kłowe. Używa się tylko na śniegu , lodzie lub w sypkim terenie
    Na śliskim asfalcie tylko na wprost albo po łagodnym łuku
    Jest problem w ciasnym zakręcie , kola muszą się uśliznąć a jak nie to można coś zerwać w napędzie

  6. Tacoma kosztuje w USA. od $26k do 53k za wersję rasowo offroadową
    Oczywiście cena netto , bez podatku
    Technicznie podobna do Hiluxa ale moim zdaniem dużo brzydsza wręcz toporna
    Ale ponoć najmniej awaryjna
    W klasie full size najlepsza jest Tundra , ale gorzej się sprzedaje od rodzimej Trójcy

  7. Pytanie do właściciela!!!! Nie czujesz się dziwnie mając koszulkę KTM i będąc sobą a jednocześnie wtedy jak mówisz pod czyjeś dyktando?!!

  8. Lada Niva nie ma negatywnych danych ponieważ ten system nie posiada takich informacji. Czyli jest w tym przypadku bezużyteczny!!! Terenwizja już dawno się sprzedała!!!!!!!!

  9. Ja się bardzo zraziłem do Land Cruisera KDJ120. Ciągłe problemy, awarie (m.in. turbo, różne czujniki). Auto miało mały przebieg, sprowadzone z Włoch i było zadbane a mimo to wymagało ciągłych nakładów. Spalanie non stop 12L i nie ważne, że prędkość max 100km/h. Mocy również mało mimo pojemności. Nigdy więcej Toyoty.

  10. ,2.4 jeździ bardzo dobrze. Przyłączyć trzeba na power. A jak mało, zrobić chip tuning. 2.8 to raczej ten sam silnik rozwiercony z 2.4. czyli fizycznie słabszej konstrukcji…

  11. Problem z Toyotą Tacoma jest taki( przynajmniej w Islandii), że traktowana jest jak niechciane dziecko. Aaa Toyota z USA więc błotnik, łącznik stabilizatora, lampa i półośka 30000 zł i 30 dni czekania. Cena wg AC.

  12. Zwykly chiptuning zmienia 2.4l hiluxa poprzedniej generacj w ten Twój 2.8l, za niecałe 2 tys. Pln. Także nie ma się co spinać, bo przyjeżdżając na tych gumach w teren pokazałeś, że kupiłeś dużego do miasta. Przycisk power niewiele zmienia? To flybywire więc przede wszystkim normalizuje pracę pedału gazu. Kup sobie falkeny wildpeeki i nie tłumacz się przestrzenią w nadkolach.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!