Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1
Pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN! http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150
Współczesne samochody mają niewiele wspólnego z tymi, którymi poruszaliśmy się jeszcze 20 lat temu. Są szybsze, bezpieczniejsze, bardziej komfortowe, bardziej ekonomiczne i bardziej przyjazne środowisku. Jeszcze dziesięć lat temu dwulitrowy silnik benzynowy osiągał moc 130 – 140 KM. Obecnie dwulitrowy silnik wspomagany turbosprężarką osiąga ponad 200 KM zużywając przy tym porównywalne (jeśli nie mniejsze) ilości paliwa. Niby zewnętrznie samochody aż tak bardzo się nie zmieniły, jednak pod pokrywą karoserii skrywa się najnowsza technologią i najnowsze osiągnięcia informatyczne, z którymi należy obchodzić się z szacunkiem.
Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
widzieliście już je na ulicy ………… chyba tylko u testerów bo ten model to jedna wielka porażka dostaw bije ich na głowę nawet g klasa na która ponoć długo się czeka zamówiłem równocześnie G już jest a lexa jak niebyło tak niema 😡😡😡😡😡
i co tu można powiedzieć, ocena tego pojazdu prowadzona przez osobę proniemiecką nie jest oceną subiektywną. Toyota, król marketingu dopuścił do takiego materiału? a no wiadomo, mikiciuk ie otrzymał odpowiedniej gratyfikacji i tyle. Nie bronię zbytnio Lexusa – wystarczy ze Mikiciuk by raz wspomniał w materiale że te pojazdy mimo wskazanych subiektywnych wad są synonimem niezawodności. Too jest auto w które wsiadam przy przebiegu 200tyś km jadę w upalne dni przez całą Europę i jestem pewny tego że jedyna kontrolka na desce to READY, czego nie można powiedzieć o pojazdach na gnojówkę (ON) ze stajni niemieckiej. Czy ten pojazd będzie palił 15litrów na autostrdzie zwraca on nadwyżkę w mieście i w serwisie. Kupując stajnię szmelcwagena, bm dzabliu, ałdi czy też merc mamy pewność że oszczędności autostradowe na pewno zostawimy przy najbliższym serwisie po przekroczeniu 15 tysi lub o zgrozo po przekroczeniu 30 tysi. Więc jak mnie ktoś pyta czy rzeczywiście oszczędny? odpowiadam owszem oszczędny w mieście, na autostradzie do 120km/h też (a taka prędkość max jest w większości krajów i tak jest zestopniowana ta skrzynia na tę max prędkość) Ale jeżeli wyścigi to i Tesla nie jest wtedy oszczędna. Jedyny mankament jaki znam tych pojazdów to są smutne w środku w stosunku do francuzów. Reszta to rzecz subiektywna. I warto też wspomnieć pani mikiciuk, że słusznie pan zauważył jedna rzecz pojazdy z tym rodzajem napędu kochają taksówkarze (mówiąc jedyni o klamkach).
Trochę pajac a był to taki fajny facet…Niedoumiał się kolega a propos zbiornika paliwa. W zbiorniku jest pompa paliwa która do prawidłowego chłodzenia powinna mieć minimum 10 l paliwa. Lexus przesadza trochę z normami i z zaleceniami ( stąd może taka bezawaryjność ), dlatego przy stanie paliwa około 10 litrów wymusza tankowanie. Oczywiście nie stanie się nic gdy pojedziemy trochę dalej ale paradoksaknie auto pokazuje zasięg zero a nadal jedzie i nie stanie bo faktycznie jest jeszcze w zbiorniku paliwo. Ot, taka sytuacja. Po co poczytać o aucie przed testem jeśli można wymądrzać się. Tylko co z tego ma odbiorca? Mam niesmak…
Patryk, za bardzo filozofujesz Tak mi się wydaje ,że z wiekiem Ci palma odp..ala i wszystkie rozumy pozjadałeś Taki mały cwaniaczek Szczególnie to widać w Automaniaku
Słabiutki filmik najlepsze było o spalaniu jednymi słowy żenada. Tak więc jeżeli jesteś zainteresowany kupnem Lexusa Udaj się do salonu a wcześniej umów się na jazdę próbną nie można nikomu wierzyć bezgranicznie.
What the f***? Umówmy się – auto na drugim planie, a na pierwszych stand-up jakiegoś podstarzałego a opasłego homo 😉 A co do Q5 to jest tam pneumatyka co robi mega różnicę.
Mialem nowe AUDI Q5 , ktoregos dnia przejechalem sie lexusem. Na drugi dzien telefon do banku jak splacic szybciej kredyt aby pozbyc sie audi. Dzis mam LEXUSA i chyba juz nie wroce do niemieckich aut ….
Sprostowanie dot. Skrzyni, nowe samochody hybrydowe czyli UX albo NX albo ES mają skrzynie e-cvt natomiast na przykład lexus UX w wersji spalinowej ma już cvt (kiedys dostałby normalną skrzynie z przelozeniami ale dostal jednak cvt i trochę to poprawiło spalanie)
ps w Rosji jest dostępny https://www.youtube.com/watch?v=flTD94mMGL4 bez kolejki
widzieliście już je na ulicy ………… chyba tylko u testerów bo ten model to jedna wielka porażka dostaw bije ich na głowę nawet g klasa na która ponoć długo się czeka zamówiłem równocześnie G już jest a lexa jak niebyło tak niema 😡😡😡😡😡
Dzieki wielkie, że wspomniałeś o wadach jazdy autostradowej. Dla mnie wyjący silnik to dyskwalifikacja.
Czyli ile pali w trasie? Bo dowiedzialem sie z materialu ze troche wiecej. A ile to jest troche wiecej?
i co tu można powiedzieć, ocena tego pojazdu prowadzona przez osobę proniemiecką nie jest oceną subiektywną. Toyota, król marketingu dopuścił do takiego materiału? a no wiadomo, mikiciuk ie otrzymał odpowiedniej gratyfikacji i tyle. Nie bronię zbytnio Lexusa – wystarczy ze Mikiciuk by raz wspomniał w materiale że te pojazdy mimo wskazanych subiektywnych wad są synonimem niezawodności. Too jest auto w które wsiadam przy przebiegu 200tyś km jadę w upalne dni przez całą Europę i jestem pewny tego że jedyna kontrolka na desce to READY, czego nie można powiedzieć o pojazdach na gnojówkę (ON) ze stajni niemieckiej. Czy ten pojazd będzie palił 15litrów na autostrdzie zwraca on nadwyżkę w mieście i w serwisie. Kupując stajnię szmelcwagena, bm dzabliu, ałdi czy też merc mamy pewność że oszczędności autostradowe na pewno zostawimy przy najbliższym serwisie po przekroczeniu 15 tysi lub o zgrozo po przekroczeniu 30 tysi. Więc jak mnie ktoś pyta czy rzeczywiście oszczędny? odpowiadam owszem oszczędny w mieście, na autostradzie do 120km/h też (a taka prędkość max jest w większości krajów i tak jest zestopniowana ta skrzynia na tę max prędkość) Ale jeżeli wyścigi to i Tesla nie jest wtedy oszczędna. Jedyny mankament jaki znam tych pojazdów to są smutne w środku w stosunku do francuzów. Reszta to rzecz subiektywna. I warto też wspomnieć pani mikiciuk, że słusznie pan zauważył jedna rzecz pojazdy z tym rodzajem napędu kochają taksówkarze (mówiąc jedyni o klamkach).
Trzeba poczekać na nowego RX skrzynia już będzie "normalna"
Trochę pajac a był to taki fajny facet…Niedoumiał się kolega a propos zbiornika paliwa. W zbiorniku jest pompa paliwa która do prawidłowego chłodzenia powinna mieć minimum 10 l paliwa. Lexus przesadza trochę z normami i z zaleceniami ( stąd może taka bezawaryjność ), dlatego przy stanie paliwa około 10 litrów wymusza tankowanie. Oczywiście nie stanie się nic gdy pojedziemy trochę dalej ale paradoksaknie auto pokazuje zasięg zero a nadal jedzie i nie stanie bo faktycznie jest jeszcze w zbiorniku paliwo. Ot, taka sytuacja. Po co poczytać o aucie przed testem jeśli można wymądrzać się. Tylko co z tego ma odbiorca? Mam niesmak…
Patryk, za bardzo filozofujesz
Tak mi się wydaje ,że z wiekiem Ci palma odp..ala i wszystkie rozumy pozjadałeś
Taki mały cwaniaczek
Szczególnie to widać w Automaniaku
Słabiutki filmik najlepsze było o spalaniu jednymi słowy żenada. Tak więc jeżeli jesteś zainteresowany kupnem Lexusa Udaj się do salonu a wcześniej umów się na jazdę próbną nie można nikomu wierzyć bezgranicznie.
Każdy ma wady, komentujący również!
Wystarczy obejrzeć inne filmy i widać że kanał sponsoruje Mercedes
A ile Mercedes ci zapłacił żeby takie coś gadać i napisać ?
A jak ze stylistyka tego modelu? Czy tzw dziennikarze nie musza miec matury?
W Kia wloty powietrza z przodu są prawdziwe.
Słabo bardzo z dźwiękiem w tym nagraniu. Ty też jakby wczorajszy 😛
Rozwaliłes mnie z tym nawiązaniem do Adama Kornackiego 😂
A co do zawiasu to jest decha – i to widać na filmiku jak gościa telepie tak gdzie pneumatyczny Q5 by płynął.
What the f***? Umówmy się – auto na drugim planie, a na pierwszych stand-up jakiegoś podstarzałego a opasłego homo 😉 A co do Q5 to jest tam pneumatyka co robi mega różnicę.
Jak dla mnie niestety bez WOW
teraz to dopiero BMW pakuje ochydne ekrany wygladajace jak panel na podloge. sportowe auta powinny miec fajne analogowe zegary wtedy bylo by super
Ten napis z tyłu to zupełnie jak Skoda. Nawet taka sama ilość liter.
Udźwiękowienie godne polskich dźwiękowców 👍
Kto Pana nauczyl machania rekami. Ma Pan bardzo sprawny jezyk i to wiatrakowanie wyglada sztucznie. Rozmowe rekami zostawmy bokserom.
Mialem nowe AUDI Q5 , ktoregos dnia przejechalem sie lexusem. Na drugi dzien telefon do banku jak splacic szybciej kredyt aby pozbyc sie audi. Dzis mam LEXUSA i chyba juz nie wroce do niemieckich aut ….
Proszę, zainwestuj w mikrofon. Fatalnie się słucha. Raz głośno raz cicho.
Sorry, z xałym szacunkiem, ale to nie jest test auta…
Sprostowanie dot. Skrzyni, nowe samochody hybrydowe czyli UX albo NX albo ES mają skrzynie e-cvt natomiast na przykład lexus UX w wersji spalinowej ma już cvt (kiedys dostałby normalną skrzynie z przelozeniami ale dostal jednak cvt i trochę to poprawiło spalanie)