Siema!
Składam zacisk, nic ciekawego w sumie.
Pozdro!
Dawajcie te suby, łapki i takie tam a niech będą!
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
47 thoughts on “PROFESOR CHRIS SKŁADA ZACISK HAMULCOWY, NIE OGLĄDAJCIE TEGO, BO TO NUDNE.”
Poczułem się jak za dawnych czasów u sąsiada w garażu. Zabrakło tylko kawy w plastikowym kubeczku. Dzięki za podzielenie się cenną wiedzą!
Widać co bolid to inaczej jest ta gumka na prowadniku czy tam Pinie. Ja aktualnie ujeżdżam KTO CX-9 i tam jest dopiero patent: jeden pin jest z gumką identyczną jak na filmiku Profesora, a na drugi jest po całości założona gumowa prezerwatywa której czubek wystaje przez otwór po przeciwnej stronie jarzma (tak jeden kanał prowadnicy nie kończy się ślepo tylko jest przelot na wylot 🙂 ) Więc się człowiek nie pomyli i nie włoży w niewłaściwy otwór.
Profesorze, gumka na prowadnicy od strony ataku tarczy? w corsa c patrząc od strony kierowcy przednie koło lewe, z lewego kierunku maska i zderzak z prawego tył, zacisk jest od strony maski i zderzaka, czyli gumka powinna być w górnej prowadnicy jarzma a ja mam w dolnej… ktoś złe to wcześniej złożył ???
Szanowny Panie , jedno pytanie , ta uszczelka kwadratowa ma oznakowanie kilkoma kolorowymi kropkami w jakim celu i czy ma to jakiekolwiek znaczenie . Dzięki za wykład. P.S,. Zakupiłem zestaw naprawczy : tłoczki i zestaw gumek. Zastanawia mnie to , że ta kwadratowa uszczelka jest znacznie większa – przekrój – od tłoczka. Jest to Porsche 944 rok 1983. Mam problem , czy zaczynać robotę czy odesłać ten zestaw. Może Pan mi pomóc ?, zna Pan takie zaciski?. Jeśli to możliwe będę wdzięczny za pomoc. Dziękuję.
Witam, posiadam zacisk przód mini cooper s r56 i oglądając masę filmów z regeneracji tego zacisku już mam nabełtane w głowie w kwestii tego pina z gumką, który tylko w dwóch filmach był osadzony na górze. Dodam tylko, że min. honda również pin z gumką w przednim zacisku ma na dole. Pozdrawiam Roger Sikora
Mega super !!😊 Nareszcie się dowiedziełm co powoduje ten ruch powrotny tłoka przy hamowaniu a i patent z nakładaniem harmonijki przy pomocy sprężonego powietrze po prostu genialny widać że facet lubi zrobić a się nie narobić ( oczywiście w pozytywnym znaczeniu> pełna profeska)👍👍
Panie profesorze po obejrzeniu dzisiejszego filmu od razu poleciałem do garażu bo mówię 5 lat mam prowadniczke z gumka na odwrót założona 😅 co ciekawe nie idzie jej włożyć do góry – jarzma przód (Honda Accord VI) zaciski Lucasa. Drgań absolutnie żadnych i wszystko działa jak należy – wychodzi ze nie wszystkie zaciski Lucasa tak mają? Pozdrawiam
Dziękuję Chris za ten film. Wczoraj po raz pierwszy w życiu naprawiałem zacisk. Twój filmik pomógł rozwiązać wszystkie problemy, które pojawiły się przy pracy. Dużo wartościowych szczegółów. Montaż osłony gumowej pomocą sprężonego powietrza uratował mi dzień. 😀 Dziękuję! Ci do smarów. Do tłoczków Ate (silikonowy), ten który polecałeś. Do prowadnic Ate Plastilube. Ten silikonowy, chyba jest zbyt rzadki do pinów?
21:59 – "prowadnik z gumką ma zawsze być po stronie "atakującej" tarczy". Mam vw jettę od nowości i właśnie robiłem hamulce z tyłu. Prowadnik z gumką jest właśnie po tej drugiej stronie, nie "atakującej". Tak w lewym jak i w prawym kole. I co? Fabryka źle założyła na obydwa koła? Dodam, że hamulce nigdy nie piszczały, nie drgały itp. I i co tu chodzi? To jak to w końcu ma być?
Może marudzę, ale chyba byłoby lepiej wyczyścić wnętrze tłoczka zacisku przed malowaniem. Mniejsze ryzyko na zniszczenie malowania. Ja jeszcze lubię gwinty przelecieć gwintownikami żeby wszystko wchodziło ładnie, ale wymaga to nietypowych gwintowników np M7x1 do odpowietrznika. Nie mam przekonania czy ATE Bremzepaste jest dobre na prowadnice hamulców, chyba do samych prowadnic powinno się stosować ATE Plastilube.
pokazałem jednemu ginekologowi – mówi, że wreszcie się czegoś nowego nauczył jeśli chodzi o smar do dziurki i układanie wargi palcem przed włożeniem tłoczka 😉
zamiast pasty spokojnie można użyć smaru silikonowego. Brawo za patent z osłoną przeciwpyłową, niestety tylko przy tym typie osłony można go użyć. Ja polecam szprychę rowerową 😉
nie do qrłą wiary 😀 wymieniałem dosłowie wczoraj cały zacisk bo stary ciekł a przy okazji prowadnica była kompletnie zaspawana po wyjęciu jej zastanawiałem się czemu są różne 😀 no i juz wiem
Powiedz kiedy należy wymienić uszczelnienia -GUMKI, oprócz tego że cieknie …, a także jak cofa się klocek z drugiej strony tłoczka … i JAKIEJ FIRMY zestaw, uszczelnienie tłoczka … ?? bo prawie wszędzie polecany AUTOFREN jest bardzo słabej jakości. Nawet twierdzą, że tylko ta firma to robi … tym czasem jest TRW, BREMBO, ATE, NK, – i to w podobnych cenach !!! uszczelka tłoczka, albo zestaw zacisku wpisać i firmę dodać !! Brembo mi nie pasuje wg katalogu .. seat leon AKL przód.
Poczułem się jak za dawnych czasów u sąsiada w garażu. Zabrakło tylko kawy w plastikowym kubeczku. Dzięki za podzielenie się cenną wiedzą!
Widać co bolid to inaczej jest ta gumka na prowadniku czy tam Pinie. Ja aktualnie ujeżdżam KTO CX-9 i tam jest dopiero patent: jeden pin jest z gumką identyczną jak na filmiku Profesora, a na drugi jest po całości założona gumowa prezerwatywa której czubek wystaje przez otwór po przeciwnej stronie jarzma (tak jeden kanał prowadnicy nie kończy się ślepo tylko jest przelot na wylot 🙂 ) Więc się człowiek nie pomyli i nie włoży w niewłaściwy otwór.
Nie było 3 ptów za odpowietrznik.
Po to producenci robią źle wycentrowane tarcze ażeby pomóc temu tłoczkowi schować sie w cylinderku 😉😂
Bardzo mi pomogłeś. Dzięki
10:20. Mąż do żony, czyszczącej patelnię- co skrobiesz po teflonie?! . Żona ,,sam jesteś poteflon,,. Tyle co do skrobania po metalu.
A jak tłoczek niechce cofac sie co to może byc powód
Szacun brachu za wiedzę przekazaną stricte. Pozdrawiam
Profesorze, gumka na prowadnicy od strony ataku tarczy? w corsa c patrząc od strony kierowcy przednie koło lewe, z lewego kierunku maska i zderzak z prawego tył, zacisk jest od strony maski i zderzaka, czyli gumka powinna być w górnej prowadnicy jarzma a ja mam w dolnej… ktoś złe to wcześniej złożył ???
Szanowny Panie , jedno pytanie , ta uszczelka kwadratowa ma oznakowanie kilkoma kolorowymi kropkami w jakim celu i czy ma to jakiekolwiek znaczenie . Dzięki za wykład.
P.S,. Zakupiłem zestaw naprawczy : tłoczki i zestaw gumek. Zastanawia mnie to , że ta kwadratowa uszczelka jest znacznie większa – przekrój – od tłoczka. Jest to Porsche 944 rok 1983. Mam problem , czy zaczynać robotę czy odesłać ten zestaw. Może Pan mi pomóc ?, zna Pan takie zaciski?. Jeśli to możliwe będę wdzięczny za pomoc. Dziękuję.
Ale to zboczone. 14:00 🤨
Witam, posiadam zacisk przód mini cooper s r56 i oglądając masę filmów z regeneracji tego zacisku już mam nabełtane w głowie w kwestii tego pina z gumką, który tylko w dwóch filmach był osadzony na górze.
Dodam tylko, że min. honda również pin z gumką w przednim zacisku ma na dole.
Pozdrawiam
Roger Sikora
Dupę mi uratowałeś tym patentem osadzania tłoczka.
Dziękuję Profesorze ;:-)))
Ktoś wie jak ta pasta nazywa się W UK?
Mega super !!😊 Nareszcie się dowiedziełm co powoduje ten ruch powrotny tłoka przy hamowaniu a i patent z nakładaniem harmonijki przy pomocy sprężonego powietrze po prostu genialny widać że facet lubi zrobić a się nie narobić ( oczywiście w pozytywnym znaczeniu> pełna profeska)👍👍
Chris dzięki. Dzisiaj pierwszy raz w życiu zregenerowalem zasiek w Focusie Mk1
Super wiedza, amatorsko wymieniałem klocki w swoim aucie, dzięki filmowi wszystko jasne 🙂
🤝
Panie profesorze po obejrzeniu dzisiejszego filmu od razu poleciałem do garażu bo mówię 5 lat mam prowadniczke z gumka na odwrót założona 😅 co ciekawe nie idzie jej włożyć do góry – jarzma przód (Honda Accord VI) zaciski Lucasa. Drgań absolutnie żadnych i wszystko działa jak należy – wychodzi ze nie wszystkie zaciski Lucasa tak mają? Pozdrawiam
Przetestowałem metodę z filmiku. Użycie sprężonego powietrza ułatwia założenie gumki na tłoczek.
Robiłem to kilka razy ta gumę osłonę da się założyć po włożeniu tłoka nie trzeba żadnym powietrzem po to jest ten tłok na początku ztoczony
Dziękuję Chris za ten film. Wczoraj po raz pierwszy w życiu naprawiałem zacisk. Twój filmik pomógł rozwiązać wszystkie problemy, które pojawiły się przy pracy.
Dużo wartościowych szczegółów.
Montaż osłony gumowej pomocą sprężonego powietrza uratował mi dzień. 😀 Dziękuję!
Ci do smarów. Do tłoczków Ate
(silikonowy), ten który polecałeś. Do prowadnic Ate Plastilube. Ten silikonowy, chyba jest zbyt rzadki do pinów?
21:59 – "prowadnik z gumką ma zawsze być po stronie "atakującej" tarczy". Mam vw jettę od nowości i właśnie robiłem hamulce z tyłu. Prowadnik z gumką jest właśnie po tej drugiej stronie, nie "atakującej". Tak w lewym jak i w prawym kole. I co? Fabryka źle założyła na obydwa koła? Dodam, że hamulce nigdy nie piszczały, nie drgały itp. I i co tu chodzi? To jak to w końcu ma być?
Super film, patent z gumką 1 liga, w dwa dni nie udało by mi się tego wcisnąć inaczej.
bracie mój to wazelina techniczna jesteś naszym ojcem
co oznaczają te paski na uszczelce cylinderka
Super. Taka wiedzą jest potrzebna zeby nie kupować nowego zacisku jak ja.
Bo to poprostu jedna gumka winna na moj broblem z hamulcami.
Prowadnica z gumka (lub inna w innych) z przodu u góry, z tyłu na dole. (Zależy gdzie są te zaciski).Chris dobrze to wyjaśnił. Super!
nie znam według mnie jest jedyną i nie zastąpioną ATE..Cris super wiedza super mechanikiem jesteś!!!! Pozdrawiam.
Chrisie jak dać Tobie kolejną łapę w górę, wracam do Twoich filmów i sam naprawiam swoje Subaru, łącznie z paskiem rozrządu. Pozdrawiam Profesora !
Może marudzę, ale chyba byłoby lepiej wyczyścić wnętrze tłoczka zacisku przed malowaniem. Mniejsze ryzyko na zniszczenie malowania.
Ja jeszcze lubię gwinty przelecieć gwintownikami żeby wszystko wchodziło ładnie, ale wymaga to nietypowych gwintowników np M7x1 do odpowietrznika.
Nie mam przekonania czy ATE Bremzepaste jest dobre na prowadnice hamulców, chyba do samych prowadnic powinno się stosować ATE Plastilube.
Super filmik👍
Profesorze czym.ten tloczek przesmarować?
Po co malowałeś jak bobrze nie wycisciles i była rdza…
Dla mnie to amatorka
pokazałem jednemu ginekologowi – mówi, że wreszcie się czegoś nowego nauczył jeśli chodzi o smar do dziurki i układanie wargi palcem przed włożeniem tłoczka 😉
zamiast pasty spokojnie można użyć smaru silikonowego. Brawo za patent z osłoną przeciwpyłową, niestety tylko przy tym typie osłony można go użyć. Ja polecam szprychę rowerową 😉
Dobra robota👍
nie do qrłą wiary 😀 wymieniałem dosłowie wczoraj cały zacisk bo stary ciekł a przy okazji prowadnica była kompletnie zaspawana po wyjęciu jej zastanawiałem się czemu są różne 😀 no i juz wiem
40 lat temu próbowałem wymienić tłoczki ,lecz łatwiej było kupoć nowe zaciski ha ha ha
Do czego służy smar miedziany ?
no i po co tyle smaru ?? jak uszczelnienie ma cofnąć tłoczek na tym smarze ??? na ile ma to być suche, ew płynem hamulcowym posmarowane ??
Powiedz kiedy należy wymienić uszczelnienia -GUMKI, oprócz tego że cieknie …, a także jak cofa się klocek z drugiej strony tłoczka … i JAKIEJ FIRMY zestaw, uszczelnienie tłoczka … ?? bo prawie wszędzie polecany AUTOFREN jest bardzo słabej jakości. Nawet twierdzą, że tylko ta firma to robi … tym czasem jest TRW, BREMBO, ATE, NK, – i to w podobnych cenach !!! uszczelka tłoczka, albo zestaw zacisku wpisać i firmę dodać !! Brembo mi nie pasuje wg katalogu .. seat leon AKL przód.
Towot panie profesorze
Nsg370
Masz docenię z liberty 2,8crd
Skrzynia
Lubiałem cie kiedyś
Ikasy wyciągnięcie zyt