Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Samodzielny montaż metalowej osłony silnika! #101_Napraw



Oglądaj „101 Napraw” w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-8,S07E08,115199
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Grzegorz Duda to mechanik z doświadczeniem zdobywanym w ekstremalnych warunkach – podczas przygotowywania aut do sportu wyczynowego. Swoją wiedzą chętnie dzieli się z widzami, zdradzając sposoby na pomysłowe modyfikacje i doradzając, jak likwidować często występujące usterki – z wieloma z nich można się uporać bez kosztownych i czasochłonnych wizyt u specjalistów! Prowadzący w przystępny i obrazowy sposób demonstruje proste i nieco bardziej skomplikowane naprawy, inspirując oglądających do zainteresowania się mechaniką i lepszego rozumienia, jak działa samochód, nie zapominając o kwestiach bezpieczeństwa.

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

29 thoughts on “Samodzielny montaż metalowej osłony silnika! #101_Napraw

  1. Na pewno dużo lepiej i szybciej się to montuje niż Ori plastik, bo jest sztywna. Ale to jest do czasu, aż nie dostanie łomotu 😉 Miałem okazje montować taką osłonę w VW T4 który był brygadówką do lasu. Osłona zrobiła mega robotę, bo zero uszkodzenia na aucie, ale sam w sobie była tak sfatygowana, że po demontażu trzeba było blisko 2 godziny ją prostować, żeby chociaż na 3 z 5 otworów pasowało. Resztę trzeba było kombinować na aucie.

  2. Super osłona, w mojej CRV sprawdza się znakomicie, mimo że nie jeżdżę w terenie to silnik od spodu jest bezpieczny przed kamieniami, błotem, śniegiem czy jakimś przytarciem o coś wystającego z ziemi

  3. Powiecie, że się nie znam ale jaki sens ma metalowa osłona skoro i tak jest cienka? To chroni głównie przed kamyczkami tak samo jak plastikowa więc po co płacić 500zł za metalową skoro plastikowa zaczyna się od ok 60 zł? 😛 Na dodatek metalowa na bank będzie dudnić.

  4. Takich osłon szukajcie na allegro. Śruby nie zapieką się jeżeli posmarujecie je przed montażem smarem ceramicznym. W niektórych pojazdach osłony te montowane w otworach wykonanych przez podłużnicę na wylot co zdecydowanie wydłuża montaż bez użycia tzw. szybkich kluczy(płaskich z grzechotką). Takie klucze kosztują od 200 do 600 zł za komplet w zależności od producenta i sposobu zmiany kierunku obrotu śruby. Zastosowanie podkładek zabezpieczających przed rozkręcaniem się połączenia śrubowego jest wręcz niezbędne by nie trzeba było dokręcać śrub po każdej przejażdżce podczas której występowały drgania.

  5. jak widze ta wielka dziure w nowej plycie w miejscu uskoku plaszczyzn tworząca piekna półkę dla zaczepiania przeszkód…. i jak ta półką z balchy 2mm zaczepimy nie wiem np. o krawężnik to mamy wyrwana nie tylko plytę ale zderzak, uszkodzone sanki i miska też wtedy oberwie…. tyle da nam ta plyta STALOWA 2mm 🙂 chyba jednak lepiej nie miec otworów do spustu oleju i wymiany filtra niż robić COŚ TAKIEGO!

  6. Orginalne plastykowe oslony posiadają wygłuszenia w postaci gąbek z takimi ala trójkątnymi profilami pochłaniające fale akustyczne, metalowe takich nie mają, wiec wypadałoby takie gabki nakleić aby nieco wytłumić pracę silnika.

  7. Wszystko pięknie, tylko jakakolwiek płyta o grubości poniżej 6mm nie przeniesie żadnych obciążeń tylko się wygnie na pierwszej przeszkodzie i uszkodzi miskę olejową, wiec nie ma znaczenia czy osłona jest z tworzywa czy z 2mm blachy bo ani jedno ani drugie nie będzie działać

  8. Za niedługo będę robił samemu taką płytę do mojej terenówki ( z oryginalnej niewiele już zostało 🙂 ) ….. dobry pomysł z tym otworem pod korkiem spustowym oleju ,napewno zrobię tak u siebie

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!