Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Serwo i pompa hamulcowa – typowe uszkodzenia



Uzupełnienie odcinka o uszkodzeniach serwa przy montażu.
Typowe uszkodzenia serwo i pompy hamulcowej.

Jeśli masz dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z naszą Hotlinią techniczną pod nr +48 723 722 722 lub hotlinia@ate-polska.pl

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

28 thoughts on “Serwo i pompa hamulcowa – typowe uszkodzenia

  1. Witam. Skąd może brać się olej w serwie w samochodzie benzynowym? Z kolektora dolotowego? Czy to świadczy o brudnym dolocie? W przeciągu 4 miesięcy padło mi drugie serwo, mechanik stwierdził właśnie olej w serwie, ale przyczyny nie potrafił podać :/

  2. Małe sprostowanie co do dostępności uszczelniacza na wejściu do serwa – nieprawdą jest, że uszczelniacz jest niedostępny, chyba, że mówimy o oryginalnym ATE, kupiłem w sklepie poliuretanowy zamiennik, pasujący po numerze ze starego, uszkodzonego do Forda Mavericka II, oczywiście katalog nie uwzględnia tego, że pasuje do tego modelu, natomiast sam uszczelniacz sprawuje się bez zarzutu.

  3. Super, że samo ATE przyznaje się do tego, że serwa są tak skonstruowane żeby się psuć podczas odpowietrzania i że celowo nie udostępnia uszczelniaczy w sprzedaży.

  4. Ford Maverick 2.0 – syczy w kabinie podczas pracy silnika, zaciąga lewe powietrze i przez to silnik też trochę wariuje na obrotach. Po demontażu serwa – zerwany uszczelniacz na wejściu do serwa od strony pedału hamulca. Uszczelniacz się podwinął i zerwał podczas odpowietrzania układu, czyli słusznie opisany problem. Wcześniej, przed serwisem układu hamulcowego problem występował sporadycznie przy hamowaniu, czasem było słychać syczenie, czasem nie. Teraz rozszczelniło się całkiem.

  5. W renault Scenic rok 2002 jak odrazu był kupiony
    Wszystko było wymienione.
    Zauważyłam że syczy hamulec i co to oznacza?
    Wiadomo przecież jest trzeba jak najszybciej do mechanika zostawić auto.

  6. Witam, w aucie a6 c5 1.9 tdi manual mam następujący problem: samochod od poczatku ma twardy pedal hamulca poki go nie spompuje 2,3 razy i do 80 km/h, pozniej jest okej powyzej tej predkosci pedal znowu robi soe twardy i jest brak jakiego kolwiek hamowania. Komputer pokazuje uszkodzony czujnik absu ale inni mówią że to wina serwa. Jakieś rady? Czy da sie jakoś zrobić test serwa?

  7. Witam,w moim A3 pojawił się problem. Na zgaszonym silniku gdy nacisnę pedał hamulca dwa razy robi się twardy i nie schodzi do podłogi, a po odpaleniu auta zejdzie prawie do podłogi. Tak samo podczas hamowania bardzo lekko wpada do podłogi wspomaganie działa mocno ale dlaczego schodzi tak nisko. Powietrza nie ma w układzie i również nie ma wycieków. Bardzo proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

  8. Mam od kilku dni problem w superb I 2007 , dzwignia hamulca schodzi mi do końca po naciśnięciu i trzymaniu. Czuję iz siła hamulca jest słabsza, zaś gwałtowne szybkie naciśnięcie pedału powoduje jego wpadniecie z delikatnym oporem po czym auto coś hamuje i nagle załącza się ABS. Mechanicy szukali wycieku,brak dalej odpowietrzanie ukladu tradycyjne oraz przez urządzenia nic nie zmieniło. Po filmie stwierdzam, że pada właśnie albo servo badz pompa. Ciekawe informacje w końcu ktoś pokazał. Jakiś czas temu poprzednik sam wymieniał plyn metoda dradycyjna.

  9. Witam. Mam spory problem z passatem B5. Na zgaszonym silniku hamulec jest twardy. Ale na włączonym cały czas powoli leci w dół. Nawet gdy kilka razy go podpompuję, tak jakby łapie opór, ale powoli schodzi aż do podłogi. Została wymieniona pompka hamulcowa ( na nową) bo było prawdopodobieństwo, że to ona lekko przepuszcza. Układ był odpowietrzany wiele razy (nie rekomendowaną metodą tradycyjną, aczkolwiek do tej pory skuteczną, a także za pomocą specjalnej pompki od kolegi mechanika). W płynie brak jest pęcherzyków powietrza. Słyszałem o możliwości zapowietrzenia ABS, ale znajomy mówił że w passatach nigdy nie miał z tym problemu. Może ktoś wie co tu jest grane? Z góry dzięki za wszelką pomoc.

  10. Mam pytanie co może być przyczyną większego luzu około 12-15 mm na dźwigni hamulca. Przy zgaszonym aucie beż wspomagania hamólców czuć tak jak by podwójny przeskok naciskając na hamulec. Winne było serwo ponieważ po wymianie na drugie auto hamuje normalnie. Nie jest to wina zapowietrzonego układu ponieważ pompa do sprawdzenia serwa została zakorkowana odpowietrznikami i odpowietrzona na 100%. Jakie uszkodzenie serwa może powodować taką usterkę?

  11. Witam. W Dieslu ponad miesiąc po wymianie płynu hamulcowego przez warszatat (na oryginalny) miałem przypadek, że na wolnych obrotach, gdy samochód się toczył, to pedał hamulca był twardy a wduszenie go siła spowodowało, ze samochód zwalniał z opóźnieniem (musiałem ręcznego użyć). Potem już normalnie się zachowywał. Gdzie szukać przyczyny? Czy wymiana płynu mogła na to wpłynąć? Nie wiem kiedy poprzedni właściciel wymieniał płyn hamulcowy.

  12. Czyli jak wcisne hamulec do końca w czasie jazdy to też uszkodę ten uszczelniacz?
    Kiedyś się wymieniało tylko tym "tradycyjnym" sposobem i nic się nie działo…teraz nagle się psują 🤔
    Nowe ok bo to specjalnie robione by zarabiać na serwisach.

  13. Proszę o radę z moim problemem. Hamulec jest dość "tępy" a właściwie jego wspomaganie. Trzeba użyć naprawę dużej siły żeby auto jako tako hamowało. Oczywiście elementy takie jak klocki tarcze zaciski płyn są wymienione. Dodam że w momencie kiedy w włączy się system BAS hamowanie jest bardzo dobre. Podciśnienie mierzone z kolektora wynosi -0.6 Bar i nie spada. Podsumowując wspomaganie hamulca jest bardzo słabe, ale jakieś jest.

  14. Taka ciekawostka i pytanie. Laguna 2 2003 2.0T trzy tygodnie temu wymienione całe kompletne hamulce tył zaciski, klocki, tarcze. Wszystko działało do dzisiaj. Co ciekawe, sytuacja śmieszna. Auto odpalone zimne po nocy, przejechałem 500m hamulce były. Zgasiłem, odpaliłem ponownie i już pedał wpada w podłogę. Żadnych błędów nie ma ABS ESP nie świeci trzy krotne pompowanie powoduje wzrost skuteczności i znowu spadek po odpuszczeniu. Oczywiście cała ta wymiana jest na gwarancji więc warsztat sie tym zajmie. Ale co może być przyczyną ?

  15. Świetny materiał, bardzo pomocny. Pytanie od laika: czy "twardy" pedał hamulca przed odpaleniem silnika (skrzynia automat) to powód do zmartwień? Czy jest to sygnał do rychłej awarii układu hamulcowego? Samochód Mini Cooper S R56 N18.

  16. Mam pytanie nigdy w mojej insygnia nie słyszałem świstu powietrza teraz go słyszę gdy wciskam hamulec na postoju czy to normalne pojechałem do mechanika mówił że serwo do wymiany wymieniłem i nadal słychać i mówi że to normalne

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!