Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

TOP10: Najlepsze diesle – mało palą i prawie się nie psują



Silniki diesla znane są ze swojej niezawodności. Nie wszystkie jednostki są jednak warte uwagi. Oto nasza lista najlepszych ropniaków.

Chcesz wiedzieć więcej?
– Nasz kanał (subskrypcja): http://www.youtube.com/user/autocentrumkropkapl?sub_confirmation=1
– Nasza strona: http://www.autocentrum.pl/
– Facebook: http://www.facebook.com/AutoCentrumPL
– Instagram: https://www.instagram.com/autocentrum.pl/

Przydatne linki:
https://www.AutoCentrum.pl/filmy/
https://www.autocentrum.pl/nasze-pomiary/
https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/
https://www.autocentrum.pl/auta/
https://www.autocentrum.pl/dziennik-kosztow/
https://www.autocentrum.pl/oceny/
https://www.autocentrum.pl/testy-opinie/
https://www.autocentrum.pl/usterki/
https://www.autocentrum.pl/spalanie/
https://www.autocentrum.pl/vin/
https://www.autocentrum.pl/dopasuj-auto/krok-1/ (nowa wyszukiwarka samochodów nowych)

#AutoCentrum #diesel #toplista

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

43 thoughts on “TOP10: Najlepsze diesle – mało palą i prawie się nie psują

  1. 1,5 dci renault skrzywdziłeś. Owszem pierwszy wypust nie był zbyt udany, ale od 2006-2007 roku jest super- jeżeli wymieniasz olej co 10-15 tys km a nie jak producent zaleca co 30 tys. Silniki do miasta i krótkie trasy. Zużycie paliwa i kultura pracy to ich wielki plus.

  2. Zdecydowanie 1.6 HDI oraz 1.6 TDi to są lepsze silniki od 1,5 dCi! Jeden i drugi jest ciekawy. Chociaż 1.6 TDI jest śmiesznie tani w naprawach i bezkarnie można poprawić w nim znacząco osiągi. Silnik Hondy spokojnie może zastąpić w zestawieniu silnik Volvo. Brakuje też HDi – TDCI 2.2 – jest lepszy niż 2.0 HDi ale mało popularny.

  3. O nie, Łobodziński na Autoctrum? Świat się kończy. Jakaś łapanka była? Ten gość nie rozumie jak działa świat! Motoryzacja to dla niego zbyt skomplikowany temat! Przekonywał na Autokulcie, że Arinera to prawdziwy samochód i lada chwila pojawi się w salonach 😀

  4. A po co robić rozrząd w 3.0tdi? Nigdy nie robiłem jeżdżę do 300 tys i sprzedaje przed 400 nie ma takiej potrzeby kolego! Jedynie podkładki pod wtryski przy 200 robisz i tyle . Najmniej waryny CCWA 176kw tylko takie szły do Porsche jak wiesz co kupić nie musi być drogo.

  5. Kolego 1.5 dci to totalny szrot…. a co do alfy i fiata to skrzynia od GM padło jakich mało powiedz coś o skrzyni c635 lub o f40 ……Saab po romansie z GM upadł… Fiat dał im swoje silniki a GM je ulepszyło ta że zawsze jtdm bedzie lepsze od cdti bo opel przekombinował…Ogólnie nie wiem czy znasz historię diesla ale to Fiat był prekursorem silników zasilanym w systemie common rail VW był wtedy w ciemnej D…pie zresztą cały czas są dziekuję pozdrawiam

  6. Redaktor ma wiedzę żadna apropo silników. Może poza 2 tu wymienionymi. Otóż 2.0 HDi tak ale te pierwsza generacja. Te z 16 zaworowa głowica to szmelc!
    Wyjaśnię po krotce dlaczego.
    1. Ma poj… układ wtryskowy. Bardzo łatwy do zapowietrzenia.
    2. Posiada nieregenerowalne wtryskiwacze. Komplet oryginałów od 3,5 tys.
    3. Często wycieka olej spod kolektora ssącego, nieszczelna odma przez co olej wali do dolotu.
    Aby usunąć tą usterkę również zdani jesteśmy na nowy oryginał ponieważ nie ma nawet uszczelki do tego badziewia.
    Itd itd itd…
    Ostrzegam tylko z własnej autopsji

  7. Pamiętam jak zmieniłem benzynową Astrę H 1.6 która uchodziła za pancerna na Peugeota 508 z 2.0 HDi. Od tamtej pory mam wrażenie że Astra cały czas stała na warsztacie – eksploatacja puga ogranicza się do wymiany oleju i tankowania

  8. Np. Fiat (198) Bravo II bo za ten model daję głowę owszem występował ze skrzynią M32 ale tylko i wyłącznie z motorem 1.4 TJet 120, 150 KM do marca 2010 roku (lift). Natomiast żaden diesel nie był łączony z ową skrzynią M 32. Proszę się lepiej wgryźć w temat. Pozdrawiam.

  9. Wszystko fajnie i w ogóle, ale silnik 2.0 jtd (Alfa/Fiat) nie były parowane z m32, tylko z f40 która jest pancerna. 1.9 150 od modelu Alfy 159 dopiero zaczął być parowany z tą nieszczęsna oplowska m32 (która i tak np w alfie wytrzymywala 2x tyle co w oplu)… Wcześniejsze modele fiatow i alf (np gt właśnie) z 1.9 były najczęściej parowane z włoska skrzynia c530 bodajże – ona była też bardzo dobra. 😅😂 Myślę że warto to prawidłowo i dobrze wyjaśnić.

  10. Potwierdzam supremacje silnika PSA , mam drugiego Mondeo z silnikiem 2.0 diesel, Mk5 pali 4,6 l/100km , dolewam oleju do dwutaktow , zeby ciszej chodzil , na Mk4 zrobilem 450 tys bez problemow, Mk5 ma juz 107 tys i silniczek mruczy jak nowy. Najlepszy silnik na autostrady.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!