Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
43 thoughts on “TOP10: Najlepsze diesle – mało palą i prawie się nie psują”
1,5 dci renault skrzywdziłeś. Owszem pierwszy wypust nie był zbyt udany, ale od 2006-2007 roku jest super- jeżeli wymieniasz olej co 10-15 tys km a nie jak producent zaleca co 30 tys. Silniki do miasta i krótkie trasy. Zużycie paliwa i kultura pracy to ich wielki plus.
JTD zjada TDI bez zająknięcia Kultura pracy w TDI nie istnieje, JTD pracuje bardzo przyzwoicie Moce (o czym było wspomniane w filmie) Wytrzymałość dosłownie ta sama
Zdecydowanie 1.6 HDI oraz 1.6 TDi to są lepsze silniki od 1,5 dCi! Jeden i drugi jest ciekawy. Chociaż 1.6 TDI jest śmiesznie tani w naprawach i bezkarnie można poprawić w nim znacząco osiągi. Silnik Hondy spokojnie może zastąpić w zestawieniu silnik Volvo. Brakuje też HDi – TDCI 2.2 – jest lepszy niż 2.0 HDi ale mało popularny.
O nie, Łobodziński na Autoctrum? Świat się kończy. Jakaś łapanka była? Ten gość nie rozumie jak działa świat! Motoryzacja to dla niego zbyt skomplikowany temat! Przekonywał na Autokulcie, że Arinera to prawdziwy samochód i lada chwila pojawi się w salonach 😀
A po co robić rozrząd w 3.0tdi? Nigdy nie robiłem jeżdżę do 300 tys i sprzedaje przed 400 nie ma takiej potrzeby kolego! Jedynie podkładki pod wtryski przy 200 robisz i tyle . Najmniej waryny CCWA 176kw tylko takie szły do Porsche jak wiesz co kupić nie musi być drogo.
Kolego 1.5 dci to totalny szrot…. a co do alfy i fiata to skrzynia od GM padło jakich mało powiedz coś o skrzyni c635 lub o f40 ……Saab po romansie z GM upadł… Fiat dał im swoje silniki a GM je ulepszyło ta że zawsze jtdm bedzie lepsze od cdti bo opel przekombinował…Ogólnie nie wiem czy znasz historię diesla ale to Fiat był prekursorem silników zasilanym w systemie common rail VW był wtedy w ciemnej D…pie zresztą cały czas są dziekuję pozdrawiam
Redaktor ma wiedzę żadna apropo silników. Może poza 2 tu wymienionymi. Otóż 2.0 HDi tak ale te pierwsza generacja. Te z 16 zaworowa głowica to szmelc! Wyjaśnię po krotce dlaczego. 1. Ma poj… układ wtryskowy. Bardzo łatwy do zapowietrzenia. 2. Posiada nieregenerowalne wtryskiwacze. Komplet oryginałów od 3,5 tys. 3. Często wycieka olej spod kolektora ssącego, nieszczelna odma przez co olej wali do dolotu. Aby usunąć tą usterkę również zdani jesteśmy na nowy oryginał ponieważ nie ma nawet uszczelki do tego badziewia. Itd itd itd… Ostrzegam tylko z własnej autopsji
Mam 2.0 HDi 90km w peugeocie 206, auto mam od 7 lat, oprócz wymiany oleju co 10tys i elementów zawieszenia przy silniku absolutnie nic nie robione. W pełni zasłużone 1 miejsce.
Pamiętam jak zmieniłem benzynową Astrę H 1.6 która uchodziła za pancerna na Peugeota 508 z 2.0 HDi. Od tamtej pory mam wrażenie że Astra cały czas stała na warsztacie – eksploatacja puga ogranicza się do wymiany oleju i tankowania
Np. Fiat (198) Bravo II bo za ten model daję głowę owszem występował ze skrzynią M32 ale tylko i wyłącznie z motorem 1.4 TJet 120, 150 KM do marca 2010 roku (lift). Natomiast żaden diesel nie był łączony z ową skrzynią M 32. Proszę się lepiej wgryźć w temat. Pozdrawiam.
1,5 dci w kangoo , kupilem od handlarza , gdzie silnik rozpadl sie po miesiacu. Wymienilem slupek z clio i jezdzil do konca az sprzedalem. Po wymianie trzeba przyznac ze auto bardzo malo palilo.
Wszystko fajnie i w ogóle, ale silnik 2.0 jtd (Alfa/Fiat) nie były parowane z m32, tylko z f40 która jest pancerna. 1.9 150 od modelu Alfy 159 dopiero zaczął być parowany z tą nieszczęsna oplowska m32 (która i tak np w alfie wytrzymywala 2x tyle co w oplu)… Wcześniejsze modele fiatow i alf (np gt właśnie) z 1.9 były najczęściej parowane z włoska skrzynia c530 bodajże – ona była też bardzo dobra. 😅😂 Myślę że warto to prawidłowo i dobrze wyjaśnić.
Potwierdzam supremacje silnika PSA , mam drugiego Mondeo z silnikiem 2.0 diesel, Mk5 pali 4,6 l/100km , dolewam oleju do dwutaktow , zeby ciszej chodzil , na Mk4 zrobilem 450 tys bez problemow, Mk5 ma juz 107 tys i silniczek mruczy jak nowy. Najlepszy silnik na autostrady.
1,5 DCI to kpina żeby kupić i od razu robić.
1,5 dci renault skrzywdziłeś. Owszem pierwszy wypust nie był zbyt udany, ale od 2006-2007 roku jest super- jeżeli wymieniasz olej co 10-15 tys km a nie jak producent zaleca co 30 tys. Silniki do miasta i krótkie trasy. Zużycie paliwa i kultura pracy to ich wielki plus.
JTD zjada TDI bez zająknięcia
Kultura pracy w TDI nie istnieje, JTD pracuje bardzo przyzwoicie
Moce (o czym było wspomniane w filmie)
Wytrzymałość dosłownie ta sama
A co sądzisz o 1.6 HDI 90KM o oznaczeniu 9HX? noszę się z zamiarem zakupu auta z tym silnikiem, ale opinie są podzielone 🙂
Zdecydowanie 1.6 HDI oraz 1.6 TDi to są lepsze silniki od 1,5 dCi! Jeden i drugi jest ciekawy. Chociaż 1.6 TDI jest śmiesznie tani w naprawach i bezkarnie można poprawić w nim znacząco osiągi. Silnik Hondy spokojnie może zastąpić w zestawieniu silnik Volvo. Brakuje też HDi – TDCI 2.2 – jest lepszy niż 2.0 HDi ale mało popularny.
O nie, Łobodziński na Autoctrum? Świat się kończy. Jakaś łapanka była? Ten gość nie rozumie jak działa świat! Motoryzacja to dla niego zbyt skomplikowany temat! Przekonywał na Autokulcie, że Arinera to prawdziwy samochód i lada chwila pojawi się w salonach 😀
2.0 tdi to za mało nie pali miasto 8
Polecam M57B30 od BMW!
2,9 TD od MB , tam milion przebiegu nie robi wrazenia
420cdi od mercedesa ponad 300koni i 730 niuta w eklasie zapierdala jak szalony po mapie nawet 900niuta i 400 koni brzmi jak Amg!
4.2 TDI bomba od Audi polecam do A8 i Q7
1.9tdi nr 3
2.0 icdi od Hondy nr.2
3.0d BMW nr 1 z 3litrówek !
1.5 dCi zgodzę się do Clio nie ma nic lepszego szczególnie 80-90 koni udane
A po co robić rozrząd w 3.0tdi? Nigdy nie robiłem jeżdżę do 300 tys i sprzedaje przed 400 nie ma takiej potrzeby kolego! Jedynie podkładki pod wtryski przy 200 robisz i tyle . Najmniej waryny CCWA 176kw tylko takie szły do Porsche jak wiesz co kupić nie musi być drogo.
Kolego 1.5 dci to totalny szrot…. a co do alfy i fiata to skrzynia od GM padło jakich mało powiedz coś o skrzyni c635 lub o f40 ……Saab po romansie z GM upadł… Fiat dał im swoje silniki a GM je ulepszyło ta że zawsze jtdm bedzie lepsze od cdti bo opel przekombinował…Ogólnie nie wiem czy znasz historię diesla ale to Fiat był prekursorem silników zasilanym w systemie common rail VW był wtedy w ciemnej D…pie zresztą cały czas są dziekuję pozdrawiam
jaki samochod do 15 tys tak aby wozke sie miescil bez problemu ?
Redaktor ma wiedzę żadna apropo silników. Może poza 2 tu wymienionymi. Otóż 2.0 HDi tak ale te pierwsza generacja. Te z 16 zaworowa głowica to szmelc!
Wyjaśnię po krotce dlaczego.
1. Ma poj… układ wtryskowy. Bardzo łatwy do zapowietrzenia.
2. Posiada nieregenerowalne wtryskiwacze. Komplet oryginałów od 3,5 tys.
3. Często wycieka olej spod kolektora ssącego, nieszczelna odma przez co olej wali do dolotu.
Aby usunąć tą usterkę również zdani jesteśmy na nowy oryginał ponieważ nie ma nawet uszczelki do tego badziewia.
Itd itd itd…
Ostrzegam tylko z własnej autopsji
A gdzie 2.2 I-CDTI?
Mam 2.0 HDi 90km w peugeocie 206, auto mam od 7 lat, oprócz wymiany oleju co 10tys i elementów zawieszenia przy silniku absolutnie nic nie robione. W pełni zasłużone 1 miejsce.
1 miejsce jak najbardziej zasłużone, to świetny silnik i z bardzo dobra kultura pracy👍
2.2 lub 1.6 Honda
super odcinek 👍
1,9 TDI Passat 410 tys. Nie na sprzedaż. Pozdrawiam wszystkich!
2.0hdi 163km petarda, do 4.0l na 100 można zejsc🤭💅
Pamiętam jak zmieniłem benzynową Astrę H 1.6 która uchodziła za pancerna na Peugeota 508 z 2.0 HDi. Od tamtej pory mam wrażenie że Astra cały czas stała na warsztacie – eksploatacja puga ogranicza się do wymiany oleju i tankowania
Np. Fiat (198) Bravo II bo za ten model daję głowę owszem występował ze skrzynią M32 ale tylko i wyłącznie z motorem 1.4 TJet 120, 150 KM do marca 2010 roku (lift). Natomiast żaden diesel nie był łączony z ową skrzynią M 32. Proszę się lepiej wgryźć w temat. Pozdrawiam.
1,5 dci w kangoo , kupilem od handlarza , gdzie silnik rozpadl sie po miesiacu. Wymienilem slupek z clio i jezdzil do konca az sprzedalem. Po wymianie trzeba przyznac ze auto bardzo malo palilo.
Chętnie zobaczylbym podobne zestawienie najnowszych diesli
Bardzo dobra robota
2.0 dci, a 1.5 dci to przepaść pod każdym względem. Za parę lat te 2.0 dci podejrzewam, że będzie kultowym motorem
Zabrakło 2.0 dCi
Wszystko fajnie i w ogóle, ale silnik 2.0 jtd (Alfa/Fiat) nie były parowane z m32, tylko z f40 która jest pancerna. 1.9 150 od modelu Alfy 159 dopiero zaczął być parowany z tą nieszczęsna oplowska m32 (która i tak np w alfie wytrzymywala 2x tyle co w oplu)… Wcześniejsze modele fiatow i alf (np gt właśnie) z 1.9 były najczęściej parowane z włoska skrzynia c530 bodajże – ona była też bardzo dobra. 😅😂 Myślę że warto to prawidłowo i dobrze wyjaśnić.
2.0 HDI mam takie 2 auta z tymi motorami i jestem bardzo zadowolony
Brakuje 2.2 hondy 6 lat jezdrze I nic
1.9 najlepszy
HDi nr 1 zgadzam się polecam bo mam 👍😁
Dziwne, że żadnego CRDI od Hyundaia tu nie ma.
A trochę tego jeździ. Być może nadal pracują na opinię w waszym rankingu.
Czy dziś diesel ma sens, miasto/trasa i co z tymi dodatkami do czyszczenia DPF dodawanymi do ON, czy to lipa?
A co myślicie o 1,6 TDi od VW? Podobno niezły a w tym rankingu brak.
Potwierdzam supremacje silnika PSA , mam drugiego Mondeo z silnikiem 2.0 diesel, Mk5 pali 4,6 l/100km , dolewam oleju do dwutaktow , zeby ciszej chodzil , na Mk4 zrobilem 450 tys bez problemow, Mk5 ma juz 107 tys i silniczek mruczy jak nowy. Najlepszy silnik na autostrady.
Mam pytanie A co z silnikiem 1.6 ehdi