Link do sklepu z nieśmiertelnymi narzędziami z marki Rooks Garage
———————————————– https://na.allegro.pl/simitec
———————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Łysy powiem ni krótko (LUBIE TWOJ KANAL…. git majonez(nawet z miodem) zmieniałem piasty w BMW E46..(metoda domowa GARAZOWA KORW……..A .TAK ZAPIECZONE były JAZMA ze jak by przy okazji (hydraulik nam zmienial kaloryfer) bez jego butli Z GAZEM ….. I JEGO ZABA Z PRZEDUSZKA..TO LEZE……. PODGRZAL PALNIKIEM… DAL ZABE (KLUCZ…+ KAWALEK RURKI …..DOPIERO PUSCILO….
Witam. Mam pytanie Chodzi o samochód Audi A3 8 l benzyna 1.6 98 roku No i chodzi to bardziej o rozrząd tak ustawienie tego rozrządu są trzy punkty 11 punkt jest przy kole zamachowym tak to jest przy skrzyni prawda następny punkt jest przy kole pasowym na kole pasowym i ostatni jest na wałku rozrządu tak I teraz co kiedy dwa punkty się pokrywają to jest na kole rozrządu na kole pasowym Ale na kole z kolei po drugiej stronie silnika od strony skrzyni punkt się nie pokrywa proszę o poradę
Kolo pasowe nie posiada gumy …He większość aut z Ameryki wolnossących .. Koło wału korbowego posiada gumę jeżeli jest to KOŁO TŁUMIENIA DRGAŃ… Bez urazy ale dziwię się zaczerpnięta wiedzą później ludzie jadą do prawdziwego mechanika a ten oczy robi no ale cóż każdy Henio czy Kowalski sprzedaje taką wiedzę tz. jej brak Praktycznie w każdej opowieści u Pana są opowiadane bzdury i czasem się zastanawiam czego ja jestem inżynierem bo po obejrzeniu takich wiadomości napewno nie jestem inżynierem mechaniki i nie pracuje w jedne z największych firm motoryzacyjnych ….no ale cóż dzięki Panu mamy trochę rozrywki motoryzacyjnej Pozdrawiam
Jesteś hard corem mechaniki uwielbiam oglądać twoje filmiki bo jestem laikiem w mechanice a dzięki tobie już parę razy naprawiłem auto dzięki tobie pozdrawiam
Łysy trzymaj się i przygotuj 2 łyżki szałwi lekarskiej i i zalej spirtem ale polskim i dodaj cynamonu aby trochę zżelowało .Właśnie kolo zerwało mi pasek.
Nie powiedziałeś jednej najważniejszej rzeczy , jedna śruba na wale i dziura w kole są asymetryczne , oddalona od środka wału bardziej niz inne. Dlatego koło pasuje tylko w 1 położeniu w tym silniku.
Prawdą jest możliwość przestawienia paska rozrządu? Są takie tematy w Internecie i sam już nie wiem czy przy wymianie koła pasowego może dojść do takiej sytuacji.
Witam. Mechanik mi wymienil takie kółko w mondeo mk3. Kolo kosztowalo 500zl nowe plus koszt wymiany. Mechanik nie chcial słyszeć o używanym. Po okolo 1000km kolo padło. Gwarancja ? To jakiś żart. Kupilem używane i inny mechanik założył. Auto już jeździ dwa lata i jest ok.
Witam panowie mam mały dylemat zaczęło się od nieznośnego stukania w okolicach alternatora i rozrządu. Dwa razy padł z tego powodu alternator, doszedłem co było tego przyczyną dzwięk piękny jak w filharmonii z dnia na dzień coraz głośniejszy aż po prostu musiałem zaprzestać użytkowania auta. Pacjent to Saab 9-5 1.9TiD 150 KM z 2008 roku przebieg 240 tyś km. A więc tak sprawcą tej awarii okazało się koło pasowe wału korbowego rozwarstwiło się i wprawiało w takie drgania i stuki metaliczne że myślałem już o najgorszych scenariuszach typu panewki , wał itp. Zresztą mechanicy również mi to starali się wbić do głowy ale im się nie dziwie bo chcieli naciągnąć na koszty jak to zawsze Łysy powtarzał. I się nie dałem sam od siebie zacząłem wyszukiwać co może być więc wymieniłem napinacz paska, rolki itp no i alternator bo padł po raz drugi od wibracji tego koła pasowego. No i pomyślałem o zdjęciu tego nieszczęśliwego koła pasowego okazało się to strzałem w dychę. Koło było tak wybite (rozwarstwione ) że można było przesuwać palcami elementy połączone gumą pochłaniającą wibracje.
Teraz kwestia części (koła pasowego) nie wiem czy ktoś z was zna firmę BGA z Anglii. Mam od nich część a właściwie od pośrednika. Wysłał mi część która średnicą oraz systemem mocowania pasuje ale jest parę dodatkowych `ALE` same koło pasowe wagowo różni się od mojego uszkodzonego o ponad 0.7kg jest lżejsze no i z tyłu od strony mocowania różni się budową. Teraz pytanie silnik model to Z19DTH . Czy masa tego koła pasowego może wpłynąć na działanie silnika? Próbowałem wyszukać po numerze części do jakiego modelu pasuje i u 99% sprzedawców nie było informacji o tym że pasuje do Saab-a 9-5 ale że pasuje do OPLA/VAUXHALLA z silnikiem Z19DTH czy to ma jakieś znaczenie? Przeraża mnie trochę różnica wagowa i budowa, wygląda bardziej licho. Co o tym sądzicie? . Co radzicie montować czy zwrot części do sklepu?
Witam mam problem z dźwiękami od strony osprzętu w ix 35 2.0 , są wymienione rolki , napinacz, pasek,. problem jest rano gdy odpalam samochód chrobotanie jest nasilone potem słychać go mniej , Napinacz cały czas się trzęsie . Może ktoś pomoże.
Jak Pan myśli, czy luz i drgania na takim kole mogą spowodować odkręcenie się śruby mocującej kółko zębate i ścięcie klina? Mam doblo 1.2 8 V i po raz trzeci ścieło mi klin na wale :/. Wczesniej miałem punto z takim samym silnikiem , nalatało mi ponad pół mln km i nie miałem z tym problemu. Tylko ze tam było kółko pojedyncze bo ani klimy a wspomaganie elektryczne, a w doblaku jest kółko podwójne i pewnie z gumą…
kurde cudownie.. dobrze że wspomniałeś o pasku, że wstrzyma obrót. Nie każdy na to wpada A A PROPOS gwarancji to brzmi to chyba: Gwarancja do bramy… i sie nie znamy 😉
W BMW silnik m52 koło pasowe odkręca się metrowa rura. O jakimś blokowaniu na zębatkach można zapomnieć. Dorabianym adapterem zapartym o ziemię auto aż podnosiło na amorach podczas naprężania 1m rury. W dokręceniu manual podaje 410nm. W odkręceniu nie mam pojęcia ile mogła mieć nm. W każdym razie kawał drania ta śruba w BMW.
Corteco
Po części, to jeżdżę, chodzę, sięgam. A mówię – częściowo, jeśli nie chodzi o części zamienne.
Łysy powiem ni krótko (LUBIE TWOJ KANAL…. git majonez(nawet z miodem) zmieniałem piasty w BMW E46..(metoda domowa GARAZOWA KORW……..A .TAK ZAPIECZONE były JAZMA ze jak by przy okazji (hydraulik nam zmienial kaloryfer) bez jego butli Z GAZEM ….. I JEGO ZABA Z PRZEDUSZKA..TO LEZE……. PODGRZAL PALNIKIEM… DAL ZABE (KLUCZ…+ KAWALEK RURKI …..DOPIERO PUSCILO….
Po co wymieniać koło zapasowe? Bezsens.
Koniec
Czy normalne jest 3 razy mymieniac koło pasowe w ciągu 2.5 roku??
Witam. Mam pytanie Chodzi o samochód Audi A3 8 l benzyna 1.6 98 roku No i chodzi to bardziej o rozrząd tak ustawienie tego rozrządu są trzy punkty 11 punkt jest przy kole zamachowym tak to jest przy skrzyni prawda następny punkt jest przy kole pasowym na kole pasowym i ostatni jest na wałku rozrządu tak I teraz co kiedy dwa punkty się pokrywają to jest na kole rozrządu na kole pasowym Ale na kole z kolei po drugiej stronie silnika od strony skrzyni punkt się nie pokrywa proszę o poradę
Michu dzięki ze jesteś !!👍👍👍
Michu dzięki ze jesteś !!👍👍👍
Super odcinek konkretnie i poradnie ;D dzięki!!!
Koło pasowe odkręca się w lewo?
Tak koło pasowe i guma ….!!!!!???????????
Kolo pasowe nie posiada gumy …He większość aut z Ameryki wolnossących ..
Koło wału korbowego posiada gumę jeżeli jest to KOŁO TŁUMIENIA DRGAŃ…
Bez urazy ale dziwię się zaczerpnięta wiedzą później ludzie jadą do prawdziwego mechanika a ten oczy robi no ale cóż każdy Henio czy Kowalski sprzedaje taką wiedzę tz. jej brak
Praktycznie w każdej opowieści u Pana są opowiadane bzdury i czasem się zastanawiam czego ja jestem inżynierem bo po obejrzeniu takich wiadomości napewno nie jestem inżynierem mechaniki i nie pracuje w jedne z największych firm motoryzacyjnych ….no ale cóż dzięki Panu mamy trochę rozrywki motoryzacyjnej
Pozdrawiam
Jesteś hard corem mechaniki uwielbiam oglądać twoje filmiki bo jestem laikiem w mechanice a dzięki tobie już parę razy naprawiłem auto dzięki tobie pozdrawiam
Takie kanaly na yt to złoto.
Myślałem że mnie to nie spotka a jednak
Łysy trzymaj się i przygotuj 2 łyżki szałwi lekarskiej i i zalej spirtem ale polskim i dodaj cynamonu aby trochę zżelowało .Właśnie kolo zerwało mi pasek.
Nie powiedziałeś jednej najważniejszej rzeczy , jedna śruba na wale i dziura w kole są asymetryczne , oddalona od środka wału bardziej niz inne. Dlatego koło pasuje tylko w 1 położeniu w tym silniku.
Prawdą jest możliwość przestawienia paska rozrządu? Są takie tematy w Internecie i sam już nie wiem czy przy wymianie koła pasowego może dojść do takiej sytuacji.
Po 500km od robienia rozrządu poszło mi koło pasowe… Czy mechanik może mieć jakąś winę w tym?
Witam. Mechanik mi wymienil takie kółko w mondeo mk3. Kolo kosztowalo 500zl nowe plus koszt wymiany. Mechanik nie chcial słyszeć o używanym. Po okolo 1000km kolo padło. Gwarancja ? To jakiś żart. Kupilem używane i inny mechanik założył. Auto już jeździ dwa lata i jest ok.
Witam panowie mam mały dylemat zaczęło się od nieznośnego stukania w okolicach alternatora i rozrządu. Dwa razy padł z tego powodu alternator, doszedłem co było tego przyczyną dzwięk piękny jak w filharmonii z dnia na dzień coraz głośniejszy aż po prostu musiałem zaprzestać użytkowania auta. Pacjent to Saab 9-5 1.9TiD 150 KM z 2008 roku przebieg 240 tyś km. A więc tak sprawcą tej awarii okazało się koło pasowe wału korbowego rozwarstwiło się i wprawiało w takie drgania i stuki metaliczne że myślałem już o najgorszych scenariuszach typu panewki , wał itp. Zresztą mechanicy również mi to starali się wbić do głowy ale im się nie dziwie bo chcieli naciągnąć na koszty jak to zawsze Łysy powtarzał. I się nie dałem sam od siebie zacząłem wyszukiwać co może być więc wymieniłem napinacz paska, rolki itp no i alternator bo padł po raz drugi od wibracji tego koła pasowego. No i pomyślałem o zdjęciu tego nieszczęśliwego koła pasowego okazało się to strzałem w dychę. Koło było tak wybite (rozwarstwione ) że można było przesuwać palcami elementy połączone gumą pochłaniającą wibracje.
Teraz kwestia części (koła pasowego) nie wiem czy ktoś z was zna firmę BGA z Anglii. Mam od nich część a właściwie od pośrednika. Wysłał mi część która średnicą oraz systemem mocowania pasuje ale jest parę dodatkowych `ALE` same koło pasowe wagowo różni się od mojego uszkodzonego o ponad 0.7kg jest lżejsze no i z tyłu od strony mocowania różni się budową. Teraz pytanie silnik model to Z19DTH . Czy masa tego koła pasowego może wpłynąć na działanie silnika? Próbowałem wyszukać po numerze części do jakiego modelu pasuje i u 99% sprzedawców nie było informacji o tym że pasuje do Saab-a 9-5 ale że pasuje do OPLA/VAUXHALLA z silnikiem Z19DTH czy to ma jakieś znaczenie? Przeraża mnie trochę różnica wagowa i budowa, wygląda bardziej licho. Co o tym sądzicie? . Co radzicie montować czy zwrot części do sklepu?
Witam mam problem z dźwiękami od strony osprzętu w ix 35 2.0 , są wymienione rolki , napinacz, pasek,. problem jest rano gdy odpalam samochód chrobotanie jest nasilone potem słychać go mniej , Napinacz cały czas się trzęsie . Może ktoś pomoże.
Apropo te koła ja swoim golfikiem przejechałem 160 tys na kole nowym zamienniki za które zapłaciłem 90 zł tak że niema reguly
A jak leci spod koła pasowego olej ?
Jak Pan myśli, czy luz i drgania na takim kole mogą spowodować
odkręcenie się śruby mocującej kółko zębate i ścięcie klina? Mam doblo
1.2 8 V i po raz trzeci ścieło mi klin na wale :/. Wczesniej miałem
punto z takim samym silnikiem , nalatało mi ponad pół mln km i nie
miałem z tym problemu. Tylko ze tam było kółko pojedyncze bo ani klimy a
wspomaganie elektryczne, a w doblaku jest kółko podwójne i pewnie z
gumą…
kurde cudownie.. dobrze że wspomniałeś o pasku, że wstrzyma obrót.
Nie każdy na to wpada
A A PROPOS gwarancji to brzmi to chyba: Gwarancja do bramy… i sie nie znamy 😉
po jakim przebiegu to koło było??? podobnie było u mnie w Boxerze??? pozrdr..
W BMW silnik m52 koło pasowe odkręca się metrowa rura. O jakimś blokowaniu na zębatkach można zapomnieć. Dorabianym adapterem zapartym o ziemię auto aż podnosiło na amorach podczas naprężania 1m rury. W dokręceniu manual podaje 410nm. W odkręceniu nie mam pojęcia ile mogła mieć nm. W każdym razie kawał drania ta śruba w BMW.
Łysy "kawał dobrej roboty "dzięki. 💪🤝