Zamiast oddać auto w niepewne ręce, wolisz sam się o nie zatroszczyć? Ten program jest stworzony dla Ciebie! Prowadzący program Grzegorz Duda – kierowca wyścigowy i rajdowy, a przede wszystkim mechanik z wykształcenia i zamiłowania, wytłumaczy, na czym polega usterka, skąd się bierze i doradzi, jak tanio i sprawnie samemu wyeliminować problem, żeby nie przepłacać w warsztatach samochodowych. Pokażemy, jak samodzielnie wykonać podstawowe naprawy w samochodzie bez używania specjalistycznych narzędzi, jak nauczyć się rozpoznawać usterki, jak je naprawić i jak postępować po naprawie, żeby dany element działał jak najdłużej. Poruszymy też zagadnienia, takie jak samodzielne czyszczenie układu klimatyzacji, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana świec, polerowanie kloszy lamp, naprawa zniszczonej tapicerki, montaż czujników parkowania, kamery cofania, czy systemu antykradzieżowego. Pojawią się także proste naprawy blacharsko-lakiernicze: usuwanie wgnieceń na karoserii, zaprawki lakiernicze, zabezpieczenie antykorozyjne. Wszystko to pokazane krok po kroku w łatwy i przystępny sposób.
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
27 thoughts on “Wymiana regulatora napięcia w alternatorze samochodowym #101_Napraw”
Wszystko fajnie i ok tylko jak wyjąć alternator to zrobić gruntowny remont wszystkich jego podzespołów ,które zawsze się zużywają bądź są już wypracowane.Wymiana samego regulatora to raczej słaby pomysł.
Mam mały problem chodzi o Renault Captur 1,5 dci ładowanie na jałowym biegu 12,60 czyli zerowe , dopiero po zapaleniu świateł mijania lub drogowych wzrasta do 14,40 czy to jest normalne ? a może ktoś wie gdzie tkwi problem?
Dlaczego zawsze pokazujecie że wszystko jest takie piękne proste . A potem przyjeżdzają amatorzy przez takich jak Grzesiek bo pokarze że to przecież godzina roboty a potem poprawiaj błędy bo nie działa. I jeszcze dlaczego bierzecie zawsze auta w których jest do wszystkiego dostęp itd. A nie auta gdzie trzeba rozebrać pół auta by coś wymienić
"TĘ NAPRAWE ZACZNIJCIE OD ZDJĘCIA PLUSOWEJ KLEMY" – co za bzdura! Najpierw należy zdjąć ujemną klemę. Jak przy odkręcaniu plusowej klemy dotkniesz do masy kluczem to zrobisz zwarcie i może nawet zostać poparzony w wyniku zwarcia!
W tym samochodzie po odpięciu akumulatora powyżej 15 minut należy przeprowadzić adaptację przepustnicy oraz silniczka krokowego, inaczej silnik będzie pracował nie równo.
Oglądaj "101 Napraw" w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S08E04,130236
Przy passacie B5 jest nie możliwe,trzeba rozkręcić pół pier,,,,,, niemieckiej myśli technicznej, złom
Wszystko fajnie i ok tylko jak wyjąć alternator to zrobić gruntowny remont wszystkich jego podzespołów ,które zawsze się zużywają bądź są już wypracowane.Wymiana samego regulatora to raczej słaby pomysł.
W alternatorze nie ma komutatora ,a przez szczotki podawany jest prąd na wirnik .
Co zrobić jak za wysokie ładowanie w trasie i trzeba dojechać?
Ale słychać jak pompa wody wyje 😉 bardzo częsty efekt zbyt mocno naciągniętego paska w rozrządzie…a ta Honda lubi luźniejsze paski 😉
Mam mały problem chodzi o Renault Captur 1,5 dci ładowanie na jałowym biegu 12,60 czyli zerowe , dopiero po zapaleniu świateł mijania lub drogowych wzrasta do 14,40 czy to jest normalne ? a może ktoś wie gdzie tkwi problem?
Eeee nie widziałeś chyba 2.5v6 w Mondeo albo alfie 156 2.5litra 😂😂😂
Albo w a klasie Mercedesie wymiana to udręka
😀 Lubie jak Pan Grzesiek mówi: "Ale aby Wam to pokazać (tu wpisz nazwę podzespołu) na stół" 😀
Dlaczego zawsze pokazujecie że wszystko jest takie piękne proste .
A potem przyjeżdzają amatorzy przez takich jak Grzesiek bo pokarze że to przecież godzina roboty a potem poprawiaj błędy bo nie działa.
I jeszcze dlaczego bierzecie zawsze auta w których jest do wszystkiego dostęp itd. A nie auta gdzie trzeba rozebrać pół auta by coś wymienić
Alternator nie ma komutatora tylko pierścienie ślizgowe.
Nie max 14.2v a 14.4 – 14.5v… poza tym od dawna wiadomo ze jesli sie da (90% przypadków) to najpierw zdejmuje sie minusa …
Ja zawsze odkrecam najpierw minus a potem plus, zakładajac spowrotem najpierw plus potem minus.
Panie mój akumulator ma maks 13,39
A gdy mam zbyt małe ładowanie? 11.5V też może to być regulator napięcia?
Dziękuję za odcinek może jak będę odpowiadał na lekcji to będę wiedział dokładnie jak co zrobić
Naprawa może nie filozofia, ale skąd ktoś ma wiedzieć czy naprawiać alternator czy regulator napięcia wymienić.
mam pytanie dotyczące terminologii , czy regulator napięcia to jest faktycznie przekaźnik ?
A nie 14.4v ???
Z funkcją start stop akumulator amg ładuje się w okolicach 15v
"TĘ NAPRAWE ZACZNIJCIE OD ZDJĘCIA PLUSOWEJ KLEMY" – co za bzdura! Najpierw należy zdjąć ujemną klemę. Jak przy odkręcaniu plusowej klemy dotkniesz do masy kluczem to zrobisz zwarcie i może nawet zostać poparzony w wyniku zwarcia!
nie 14.2 a max określa producent z reguły to 14.6 14.4
W tym samochodzie po odpięciu akumulatora powyżej 15 minut należy przeprowadzić adaptację przepustnicy oraz silniczka krokowego, inaczej silnik będzie pracował nie równo.
polecam wymienić w audi a4 b5 2.8 bez ściągania przodu
Nie kupił bym h1/h7/HB3 za kilkanaście zł!!!!!. Przecież te tanie marketówki to badziew
nie zebym się czepiał ale klemy odkrecamy zaczynając od minusa, ponieważ odkrecając plus zawsze można przypadkiem zewrzeć klucz do masy.
1:12 bzdura akumulator ładuje się napięciem nieco większym 15V jest w normie