Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Zapomnieliście powiedzieć o momencie obrotowym nie każdy będzie mógł się tego domyślić a wiadomo w tym aucie może nic się nie uszkodzi ale jeśli jest jarzmo dociskowe przy samym montażu może się uszkodzić albo podczas jazdy
Cześć dziś zabieram się za wymianę podkładek w fordzie focusie silnik 1.6tdci fabrycznie podkładka jak na filmie 2mm, skąd wezmę podkładkę 2.4mm czy od c4 będą pasować?
Majstry a jest możliwe że podkładkę bedze słychać tylko podczas obciążenia silnika ( przy rozpędzaniu się i tylko na cieplym motorku ) . Na biegu jałowym przy przegazowaniu nie słychać nic .
same podkładki nie wystarczą lepiej kupić zestaw montażowy wtrysków masz wtedy cały zestaw z śrubami i nie musisz za jakiś czas kupować i rozbierać jeszcze raz ;-(
w hdi 1.6 w berlingo przed filtrem paliwa jest gruszka do odpowietrzania i nie trzeba potem tyle kręcić 🙂 wystarczy popompować 2 minuty i sam sie odpowietrzy
Myślę, że dobrze jest podkładki wyżarzyć aby były miękkie a tym samym łatwiej się dopasują do uszczelnianych powierzchni. Miedz po czasie leżakowania twardnieje i jest wiele mniej plastyczna..
Słaby film, nic o momencie dokręcania wtrysków, nic o podkładkach np że wypukła strona do głowicy i nic o tym jak sprawdzić czy faktycznie wtryski potrzebują wymiany podkładek bo wąchać sobie można. Zlewa się wtrysk środkiem do badania szczelności i jak lecą bąble powietrza to znaczy że podkładka do wymiany. Można użyć wody z płynem do naczyn szamponem czymkolwiek. Pzdr
mam pytanie odnośnie wymiany tych podkładek. Boje się że później samochód nie odpali. lub pozacieram wtryskiwacze po wymianie. Czy gdyby zmieniać pojedyńczo każdą podkładkę a po każdej pojedyńczej wymianie uruchamiać silnik czy to pozwoli uniknąć później 30 krotnego kręcenia zapłonem czy może po wymianie każdej podkładki trzeba będzie kręcić 30 razy silnikiem?
Jak dla mnie, można powiedzieć samouka co stara się naprawiać Swoje auta. Ogólnie filmiki ze #101_napraw są mega przydatne. Już nie raz korzystałem z tego tymu ściągi 🙂 Ten film instruktażowy jest jednym z moich faworytów. Na prawdę Grzesiek Duda robi super robotę i myślę, że nie tylko dla takich jak ja. Pozdrawiam serdecznie ekipę oraz prowadzącego i myślę, że te felietony nie zakończą się szybko.
Tak, jakie to wszystko proste. A gdzie frezowanie gniazda w głowicy? Gdzie wymiana szpilek i nakrętek na nowe? Ja wykonując taką pracę i biorąc za to pieniądze muszę dać gwarancję, a więc i procedura naprawy jest bardziej rygorystyczna. A to przekłada się na cenę końcową. Bierze się później taki widz sam za naprawę i napotyka problemy i co dalej? Napewno zaoszczędzi jak coś urwie albo będzie musiał do tej jednej naprawy kupić narzędzia specjalne. Pozdrawiam
Witam, czy jeżeli właśnie wyciągnąłem wtryskiwacze znacznie bardziej zapieczone – w dwóch była już sadza, zgorzel o której mowa w filmie – to czy te zanieczyszczenia które dostają się do cylindra (tak sądzę, w niewielkiej ilości ale jednak, szczególnie podczas czyszczenia opisanego w filmie) mogą czemuś zaszkodzić? Czy raczej zostaną szybko wypalone i nie zrobią krzywdy końcówce wtrysku, zaworom itd.?
Po pierwsze każdy wtryskiwaczy profesjonalnie powinien byc dokrecony klucz dynamometrycznym, no chyba że robię się to sto razy dziennie to ma się to przełożenie w ręce a po drugie nie mogę słuchać tego że trzeba to odpowietrzyc za pomocą rozrusznika, bo jak rozrusznik będziemy kręcili na sucho "20 30 razy" to przyszłości mi nie wróżę. Należy odkręcić przewód wtryskowy i usunąć całe powietrze na każdej rurce w całym układzie
wszystko fajnie ale podajcie chociaż informację, przy jakim przebiegu będzie to tzw. " nie za późno " ? Uzupełnijcie jaką siłą dokręcać wtryski . Bardzo ogólnikowy filmik, brakuje informacji żeby stwierdzić, że naprawdę jest przydatny.
Zmiana podkładki wtryskiwacza na grubszą bądź cieńszą niesie ze sobą zmianę "KĄTA WTRYSKU W KOMORZE SPALANIA" w ekstremalnych przypadkach może nastąpić nawet wypalenie tłoka 😉 o kluczu dynamometrycznym już nie wspomnę 😏
A tych miedzianych podkładek się czasem nie grzeje przed założeniem na wtryskiwacz?? BTW: jest grucha którą się pompuje paliwo po lewej stronie w dużej ilości aut z FR. Nie kręci się na sucho 😀
A wlasnie chciałem kupić silnik używany 1.6 hdi i okazało się że brakuje jednego wtrysku. Myślicie ze po zakupie innego bede musiał go przypisać do tego silnika? Z góry dzięki za sugestie.
Nie powinno się stosować grubszych ani cieńszych podkladek, ponieważ wtryskiwacz będzie wyżej lub niżej osadzony i paliwo nie będzie rozpylane w odpowiedniej części komory spalania.
A frezowanie gniazd? Bez tego raczej szczelnie nie będzie
W oplu 2.0 dti po takim kręceniu 30 razy pompa byłaby już do wymiany i pewnie by już więcej nie odpalił
Zapomniał Pan powiedzieć, że znajduje sie tam jeszcze jeden uszczelniacz który wypadało by wymienić.
Zapomnieliście powiedzieć o momencie obrotowym nie każdy będzie mógł się tego domyślić a wiadomo w tym aucie może nic się nie uszkodzi ale jeśli jest jarzmo dociskowe przy samym montażu może się uszkodzić albo podczas jazdy
A co jeżeli z pod wtrysków pojawił się olej silnikowy?
Witam w pompowtryskach jak wymienie te podkladki czy musze dac nowe te sruby mocujace pompowtrysk z dzwigienka czy tylko srube mocujaca????
W tym.volvie moment 5nm i 65stopni te 2sruby co trzymają wtrysk do wymiany rozciągają się.
Cześć dziś zabieram się za wymianę podkładek w fordzie focusie silnik 1.6tdci fabrycznie podkładka jak na filmie 2mm, skąd wezmę podkładkę 2.4mm czy od c4 będą pasować?
Czy ja to zrobię pod blokiem?
A frezowanie gniazd przed ponownym Montażem wtrysków z nowymi podkładkami to gdzie Panie Duda?
Ojjj nie tak nas w szkole uczyli nie tak…
Majstry a jest możliwe że podkładkę bedze słychać tylko podczas obciążenia silnika ( przy rozpędzaniu się i tylko na cieplym motorku ) . Na biegu jałowym przy przegazowaniu nie słychać nic .
same podkładki nie wystarczą lepiej kupić zestaw montażowy wtrysków masz wtedy cały zestaw z śrubami i nie musisz za jakiś czas kupować i rozbierać jeszcze raz ;-(
w hdi 1.6 w berlingo przed filtrem paliwa jest gruszka do odpowietrzania i nie trzeba potem tyle kręcić 🙂 wystarczy popompować 2 minuty i sam sie odpowietrzy
Myślę, że dobrze jest podkładki wyżarzyć aby były miękkie a tym samym łatwiej się dopasują do uszczelnianych powierzchni. Miedz po czasie leżakowania twardnieje i jest wiele mniej plastyczna..
Ciekawym, gdzie kolega Duda kopił podkładki po 2 PLN/szt. bo to nie lada sztuka.
A jak to zrobić w Galaxy z 2010 diesel 140 2.0
Słaby film, nic o momencie dokręcania wtrysków, nic o podkładkach np że wypukła strona do głowicy i nic o tym jak sprawdzić czy faktycznie wtryski potrzebują wymiany podkładek bo wąchać sobie można.
Zlewa się wtrysk środkiem do badania szczelności i jak lecą bąble powietrza to znaczy że podkładka do wymiany.
Można użyć wody z płynem do naczyn szamponem czymkolwiek.
Pzdr
mam pytanie odnośnie wymiany tych podkładek. Boje się że później samochód nie odpali. lub pozacieram wtryskiwacze po wymianie. Czy gdyby zmieniać pojedyńczo każdą podkładkę a po każdej pojedyńczej wymianie uruchamiać silnik czy to pozwoli uniknąć później 30 krotnego kręcenia zapłonem czy może po wymianie każdej podkładki trzeba będzie kręcić 30 razy silnikiem?
Ja wymieniłem te podkładki na wtryski i poszło bez problemu pacjent Focus mk3 1.6TDCI 115km
4:08 jaki to smar?
Czy stukanie przy przyśpieszaniu na zimnym to może być podkładka pod wtryskiem
Panie Grzegorzu niech pan zrobi wymianę wtrysków diesla (filmik)
Jak dla mnie, można powiedzieć samouka co stara się naprawiać Swoje auta. Ogólnie filmiki ze #101_napraw są mega przydatne. Już nie raz korzystałem z tego tymu ściągi 🙂 Ten film instruktażowy jest jednym z moich faworytów. Na prawdę Grzesiek Duda robi super robotę i myślę, że nie tylko dla takich jak ja. Pozdrawiam serdecznie ekipę oraz prowadzącego i myślę, że te felietony nie zakończą się szybko.
…takie podkładki za 2 zl to sobie można w buty wsadzić. Nic o nowych śrubach i momencie dokręcania. O szmatce na śrubokręcie to nawet nie wspomnę.👎
mi odpala za każdym razem za pierwszym razem…
A ja w 1,9 jtd pukam i stukam gumowym trzonkiem młotka we wtrysk na boki, leje wd 40 . Może wyjdzie po 2 dniach
Tak, jakie to wszystko proste.
A gdzie frezowanie gniazda w głowicy? Gdzie wymiana szpilek i nakrętek na nowe?
Ja wykonując taką pracę i biorąc za to pieniądze muszę dać gwarancję, a więc i procedura naprawy jest bardziej rygorystyczna. A to przekłada się na cenę końcową.
Bierze się później taki widz sam za naprawę i napotyka problemy i co dalej? Napewno zaoszczędzi jak coś urwie albo będzie musiał do tej jednej naprawy kupić narzędzia specjalne.
Pozdrawiam
Witam, czy jeżeli właśnie wyciągnąłem wtryskiwacze znacznie bardziej zapieczone – w dwóch była już sadza, zgorzel o której mowa w filmie – to czy te zanieczyszczenia które dostają się do cylindra (tak sądzę, w niewielkiej ilości ale jednak, szczególnie podczas czyszczenia opisanego w filmie) mogą czemuś zaszkodzić? Czy raczej zostaną szybko wypalone i nie zrobią krzywdy końcówce wtrysku, zaworom itd.?
Czy każdy wtrysk ma podkłdkę miedzianą bo w iveco daily 2010r. 3.0 nie miałem po wyjęciu wtrysku podkładki
Po pierwsze każdy wtryskiwaczy profesjonalnie powinien byc dokrecony klucz dynamometrycznym, no chyba że robię się to sto razy dziennie to ma się to przełożenie w ręce a po drugie nie mogę słuchać tego że trzeba to odpowietrzyc za pomocą rozrusznika, bo jak rozrusznik będziemy kręcili na sucho "20 30 razy" to przyszłości mi nie wróżę. Należy odkręcić przewód wtryskowy i usunąć całe powietrze na każdej rurce w całym układzie
U mnie czuc zapach spalin w kabinie tylko w momecie wypalania dpf czy to moze byc wina tych podkladek ?
Fajny ten silniczek taki wszystko wyjdzie ciach ciach bo umnie to hdiki wszystkie zajechane prasę do wtryskow zawsze muszę wyciągać 😎
Witam wymieniałem podkładki w Volvo V40 1,9di 116 km ale nie wiem jakim dociskiem dokręcić
a jakim mometem dokrecic v 40
wszystko fajnie ale podajcie chociaż informację, przy jakim przebiegu będzie to tzw. " nie za późno " ?
Uzupełnijcie jaką siłą dokręcać wtryski .
Bardzo ogólnikowy filmik, brakuje informacji żeby stwierdzić, że naprawdę jest przydatny.
Zmiana podkładki wtryskiwacza na grubszą bądź cieńszą niesie ze sobą zmianę "KĄTA WTRYSKU W KOMORZE SPALANIA" w ekstremalnych przypadkach może nastąpić nawet wypalenie tłoka 😉 o kluczu dynamometrycznym już nie wspomnę 😏
Witam czy jeśli mam ropę koło wtrysku to czy możliwe że winna jest to podkładka czy raczej przelewy?
A tych miedzianych podkładek się czasem nie grzeje przed założeniem na wtryskiwacz??
BTW: jest grucha którą się pompuje paliwo po lewej stronie w dużej ilości aut z FR. Nie kręci się na sucho 😀
Feder pompa potrzebna do odpalania po zapowietrzeniu
A wlasnie chciałem kupić silnik używany 1.6 hdi i okazało się że brakuje jednego wtrysku. Myślicie ze po zakupie innego bede musiał go przypisać do tego silnika?
Z góry dzięki za sugestie.
Nie powinno się stosować grubszych ani cieńszych podkladek, ponieważ wtryskiwacz będzie wyżej lub niżej osadzony i paliwo nie będzie rozpylane w odpowiedniej części komory spalania.
moznaby zrobic filmik z wyciagania bardziej zapieczonego wtryskiwacza jakims uniwersalnym zestawem i czyszczenie gniazda wtrysku po takiej akcji
Jak z 2.0 hdi (grupa PSA)?