Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
28 thoughts on “Zaprawki lakiernicze #38”
Miejsce zaprawki po deszczu robi się mleczne. Co może być powodem ?
Używacie do polerowania firmy flex, ale to jest szlifierka kątowa tzw. flex czy to jest maszynka specjalnie przeznaczona do polerowania ? Czy jest jakieś rozwiązanie na szlifierkę kątowa ? Wprawdzie mogę dostosować obroty ale chyba polerka jest dużo wolniejsza
Czy miernik lakieru działa na zderzakach? Mam do poprawek lakierniczych zderzak, ale boję się że jak będzie choć trochę pomalowany to będzie problem ze sprzedażą go i zastanawiam się nad nowym zderzakiem 🙄
Jak to jest ze po matowaniu lakieru czyli nijako usunięciu jego wierzchniej warstwy po polerowaniu przywraca się wcześniejszy stan/połysk? Polerowaniu środkiem który jak domniemam ma właściwości ścierne? Hmm ktoś wyjaśni?
Czy można w miarę bezproblemowo zmyć taką zaprawkę jeśli nie będziemy zadowoleni z efektu. Oczywiście rozumiem, że bezpośrednio po nie ma problemu, ale np na drugi dzień? Czy IPA wystarczy, a może coś bardziej agresywnego jak nitro?
Nie za bardzo rozumiem jaki jest sens w 1-kroku matowania przestrzeni wokół rysy skoro i tak trzeba to samo zrobić już z wypełnioną rysą o baze. Tracimy tylko cenną warstwę klaru. Można to wytłumaczyć? Pozdrawiam i dziękuje za cenny materiał.
Zauważyłem dzis małe odpryski na kantach drzwi. Niema korozji ale boje się że jeden jest dość głęboki. Kłaść na to zaprawkę, czy smyrnąć jakimś podkładem potem zaprawka a na koniec bezbarwny. Auto stare ale korozji niema i chce je jakoś zabezpieczyć 🙂
Już w kilku materiałach powtarza się ta sama lub zbliżona technologia która może działa jest sprzeczna z logiką ; a według niej najpierw powinno się wypełnić rysę lakierem bazowym, nawet jeśli "wciąga" to dać tyle warstw by w najcieńszym miejscu wypełnienie było nadal nad powierzchnię, potem zeszlifować "do równego" twardym klockiem rozpoznając wyrównanie po zebraniu wokół rysy cienkiej warstwy klaru a następnie polakierować bezbarwnym, zmatowić i wypolerować, to umożliwiłoby odbudowę układu warstw z zachowaniem przybliżonej ich grubości…
Przy lakierach metalicznych w moim przypadku szary już tak fajnie nie jest bo zaprawka wydaje się ciemniejsza może macie jakieś rady z dobraniem koloru. Polerowalem sam krater na masce od kamienia oklejając do okola taśma by nie uszkodzić ceramiki za dużo efekt wyszedł super w słońcu. W cieniu niestety coś tam widać ale tylko z tego powodu ze mam inny odcień zaprawki tak to było by idealnie. Gdy nie ma rady leje się na zasady lakiernicze i idzie na żywioł 😄
A czy można zrobić zaprawkę samego lakieru bezbarwnego? Zdarł mi się klar w jednym miejscu (nie zabezpieczyłem odprysku za wczasu) a chce to zabezpieczyć aby nie poszło bardziej. Tez matowić miejsce przed wypełnieniem klarem?
Co to był za produkt na rdzę. Mam odprysk po kamyku lub jakiś pryszcz i jest korozja może nie dużo bo punkcik o średnicy 3milimetrów ale jest. Gdzie go znaleść w sklepie? Może jakiś link? Z góry dzięki
Miejsce zaprawki po deszczu robi się mleczne. Co może być powodem ?
Polecam oglądać na 1.25 lub 1.5 prędkości
Dzięki za pomoc w usunięciu odpryskow
Gdzie moge w kujawsko-pomorskim w ten sposób tą technologią usunąć tego typu głębokie rysy ? Najlepiej, Bydgoszcz lub Torun albo okolice.
ktoś się orientuję czy można ten sam zabieg robić akrylem ?
Fajny materiał ale ile ty się gościu nagadasz zbędnych rzeczy jezu musiałem słuchać X1,5-1,7
Używacie do polerowania firmy flex, ale to jest szlifierka kątowa tzw. flex czy to jest maszynka specjalnie przeznaczona do polerowania ? Czy jest jakieś rozwiązanie na szlifierkę kątowa ? Wprawdzie mogę dostosować obroty ale chyba polerka jest dużo wolniejsza
Czy miernik lakieru działa na zderzakach? Mam do poprawek lakierniczych zderzak, ale boję się że jak będzie choć trochę pomalowany to będzie problem ze sprzedażą go i zastanawiam się nad nowym zderzakiem 🙄
Jak to jest ze po matowaniu lakieru czyli nijako usunięciu jego wierzchniej warstwy po polerowaniu przywraca się wcześniejszy stan/połysk? Polerowaniu środkiem który jak domniemam ma właściwości ścierne? Hmm ktoś wyjaśni?
Szczerze mowiac liczylem na lepszy efekt koncowy, nadal bardzo widac ryse
Czy można w miarę bezproblemowo zmyć taką zaprawkę jeśli nie będziemy zadowoleni z efektu. Oczywiście rozumiem, że bezpośrednio po nie ma problemu, ale np na drugi dzień? Czy IPA wystarczy, a może coś bardziej agresywnego jak nitro?
Nie za bardzo rozumiem jaki jest sens w 1-kroku matowania przestrzeni wokół rysy skoro i tak trzeba to samo zrobić już z wypełnioną rysą o baze.
Tracimy tylko cenną warstwę klaru. Można to wytłumaczyć?
Pozdrawiam i dziękuje za cenny materiał.
Zauważyłem dzis małe odpryski na kantach drzwi. Niema korozji ale boje się że jeden jest dość głęboki. Kłaść na to zaprawkę, czy smyrnąć jakimś podkładem potem zaprawka a na koniec bezbarwny. Auto stare ale korozji niema i chce je jakoś zabezpieczyć 🙂
Witam a jeśli mam lakier akrylowy biały to też trzeba bezbarwnym zrobić warstwę?
Polerowac twardym padem i pasta tnaca ? Czy wszystko pod finish , po nalozeniu bezbarwnego i ostatnim matowaniu ?
Bez nakładania lakieru bazowego?? Tylko bezbarwny?
aż zajrzałem do słownika "obwolódka" niestety nie znalazłem nic…
Już w kilku materiałach powtarza się ta sama lub zbliżona technologia która może działa jest sprzeczna z logiką ; a według niej najpierw powinno się wypełnić rysę lakierem bazowym, nawet jeśli "wciąga" to dać tyle warstw by w najcieńszym miejscu wypełnienie było nadal nad powierzchnię, potem zeszlifować "do równego" twardym klockiem rozpoznając wyrównanie po zebraniu wokół rysy cienkiej warstwy klaru a następnie polakierować bezbarwnym, zmatowić i wypolerować, to umożliwiłoby odbudowę układu warstw z zachowaniem przybliżonej ich grubości…
Czy zaprawki można nałożyć aerografem?
Przy lakierach metalicznych w moim przypadku szary już tak fajnie nie jest bo zaprawka wydaje się ciemniejsza może macie jakieś rady z dobraniem koloru. Polerowalem sam krater na masce od kamienia oklejając do okola taśma by nie uszkodzić ceramiki za dużo efekt wyszedł super w słońcu. W cieniu niestety coś tam widać ale tylko z tego powodu ze mam inny odcień zaprawki tak to było by idealnie. Gdy nie ma rady leje się na zasady lakiernicze i idzie na żywioł 😄
Zaprawki lakiernicze powinny zostać wykonane przed korekta lakieru czy po? Wielki szacunek za dzielenie się wiedzą i zarażanie pasją 🙂 pozdrawiam
A czy można zrobić zaprawkę samego lakieru bezbarwnego? Zdarł mi się klar w jednym miejscu (nie zabezpieczyłem odprysku za wczasu) a chce to zabezpieczyć aby nie poszło bardziej. Tez matowić miejsce przed wypełnieniem klarem?
łapa w dół za ten głośny początek. kurwa…
A ja mam pytanie. Niechcący podnosząc ramię wycieraczki otarłem o rant maski i zszedł lakier na odcinku 1cm. Pytanie co można najlepiej z tym zrobić?
A inne kolory? bo czarny to bułka z masłem.
Lakier '' siada''
Co to był za produkt na rdzę. Mam odprysk po kamyku lub jakiś pryszcz i jest korozja może nie dużo bo punkcik o średnicy 3milimetrów ale jest. Gdzie go znaleść w sklepie? Może jakiś link? Z góry dzięki
A jak wygląda sprawa przy autach malowanych akrylem? Używa się bezbarwnego czy wypełnić całość samym akrylem?