Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Mechanik do Auta Toyota Warszawa
Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
22 thoughts on “Zobacz jak samodzielnie sprawdzić zbieżność kół! #101_Gadżetów”
Szkoda że nie spróbowaliście ustawić zbieżności na tym urządzeniu i dopiero na stację. Jeśli ktoś to kupuje to nie po to żeby sobie ,,sprawdzić" tylko ustawić a skala czy to w stopniach czy w mm jest bez znaczenia jeśli finalnie ustawienie wyjdzie na 0 i pokryje się na obu urządzeniach. Pozdro
Moim zdaniem test niewłaściwe wykonany. Trzeba było ustawić zbieżność na 0 wg tego gadżetu i wtedy sprawdzić czy się zgadza z urządzeniem na stacji. Co mnie obchodzi czy jest 11 czy 9 mm/m ? Ma być zero. jeżeli gadżet się odchyla to korekta do 0.
A ja wam powiem taką historię, robiłem zbierznosc fachowiec zrobił tak że miałem na kompie zbierznosc ok ale kierownica mega krzywo, po poprawce dalej to sam tylko kiera była w inną stronę, pojechałem do innego ustawił mi tak nawet wydruk mi dał że wszystko w normie na zielono ale kiera znowu ale tym razem lekko w prawo skręcona i co ja mam zrobić bo mi ręce opadają? Zbierznosc jest ok tylko kiera lekko skręcona.
Jedyna w miarę wiarygodna metoda z jaką się spotkałem to ustawianie obu osi na tzw. "Żyłkę". Wówczas również przeliczamy milimetry na stopnie z dość dużą dokładnością (+/-0.5mm), jednakże warunki, aby tak ustawić zbieżność muszą być co najmniej laboratoryjne – idealnie równe podłoże, zużycie opon każdego koła, urządzenia pomiarowe o odpowiedniej dokładności np. suwmiarka czy dobrej jakości linijka, jednakże i ta metoda jest obarczona błędem dokładności, również tym subiektywnym, jednakże jest i tak dokładniejsza niż takie podstawki pod koła. Pozdrawiam serdecznie!
Śmiech na sali u mnie sprawdzenie geometrii kosztuje 30zł ustawienie 100zl jedna oś 150 dwie wydając 400zl na ten szajs mamy 13 sprawdeń lub 4 ustawienia osi przedniej lub prawie 3 ustawienia obydwu osi gdzie przypuszczam że urządzenie jest do sprawdzania osi przedniej. Po za tym producent każdego auta zaleca wedle modelu odpowiednią zbieżność i kąty pochylenia i wyprzedzenia!!!!
Szkoda że nie spróbowaliście ustawić zbieżności na tym urządzeniu i dopiero na stację. Jeśli ktoś to kupuje to nie po to żeby sobie ,,sprawdzić" tylko ustawić a skala czy to w stopniach czy w mm jest bez znaczenia jeśli finalnie ustawienie wyjdzie na 0 i pokryje się na obu urządzeniach. Pozdro
gadzet za 429 zł?
sprawdzenie zbieżnosci i plus wyregulowanie nie całe 200 zł
Ustawiasz zbieżność 3-4 dziury i zbieżność nie ma…. 😉
To urządzenie w ścieżce diagnostycznej to pomiar uślizgu bocznego
Moim zdaniem test niewłaściwe wykonany. Trzeba było ustawić zbieżność na 0 wg tego gadżetu i wtedy sprawdzić czy się zgadza z urządzeniem na stacji. Co mnie obchodzi czy jest 11 czy 9 mm/m ? Ma być zero. jeżeli gadżet się odchyla to korekta do 0.
Ja ostatnio ustawiałem zbieżność rozkręcanym kijem od szczotki za 15zł. Po wizycie na stacji wyszło niemalże idealnie.
1:25 prawe ma, a lewe nie.
co? no nieee.
to znaczy, że lewe nie ma styku z nawierzchnią? … bo nie ma przyczepności?
świetnie zablurowana firma 🙁 mogę pracować u Was? zrobię to lepiej. z każdym blurowaniem.
G4008 Trakrite Wheel Alignment Gauge – Gunson
Ryglice <3
400 ziko za to urządzenie?! Za 40ziko ustawia mi na stacji diagnostycznej, gdzie tu sens?😁
Każdej osobówki? Moja Auris waży 1290 kg xD
badziew
A ja wam powiem taką historię, robiłem zbierznosc fachowiec zrobił tak że miałem na kompie zbierznosc ok ale kierownica mega krzywo, po poprawce dalej to sam tylko kiera była w inną stronę, pojechałem do innego ustawił mi tak nawet wydruk mi dał że wszystko w normie na zielono ale kiera znowu ale tym razem lekko w prawo skręcona i co ja mam zrobić bo mi ręce opadają? Zbierznosc jest ok tylko kiera lekko skręcona.
W Gdyni 70 złotych od razu za ustawienie zbieżności przy użyciu profesjonalnego sprzętu/systemu:)
Samodzielnie januszek sprawdzi zbieżność śfagrowi, a potem płacz że 4 ślady zostawia jak popyla na wprost
Jedyna w miarę wiarygodna metoda z jaką się spotkałem to ustawianie obu osi na tzw. "Żyłkę". Wówczas również przeliczamy milimetry na stopnie z dość dużą dokładnością (+/-0.5mm), jednakże warunki, aby tak ustawić zbieżność muszą być co najmniej laboratoryjne – idealnie równe podłoże, zużycie opon każdego koła, urządzenia pomiarowe o odpowiedniej dokładności np. suwmiarka czy dobrej jakości linijka, jednakże i ta metoda jest obarczona błędem dokładności, również tym subiektywnym, jednakże jest i tak dokładniejsza niż takie podstawki pod koła. Pozdrawiam serdecznie!
Duda box. Pozdrawiam serdecznie
Zawsze można zrobić jak u koziołow od których jeepa kupiłeś. Metrowka i ogień 🔥
Śmiech na sali u mnie sprawdzenie geometrii kosztuje 30zł ustawienie 100zl jedna oś 150 dwie wydając 400zl na ten szajs mamy 13 sprawdeń lub 4 ustawienia osi przedniej lub prawie 3 ustawienia obydwu osi gdzie przypuszczam że urządzenie jest do sprawdzania osi przedniej. Po za tym producent każdego auta zaleca wedle modelu odpowiednią zbieżność i kąty pochylenia i wyprzedzenia!!!!
Za 4 stówy to ja sprawdze i ustawie sobie zbieżność 8 razy w warsztacie samochodowym , także bez sensu chyba ,że ktoś jest gadzeciarzem.
Alfons Rumuno😎
A już myślałem że to będą kolejne 2 blaszki i miarka do sprawdzania zbierzności za 400 zł😂