Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

Zobacz z czym wiąże się wymiana uszczelki pod głowicą! #ABC_Motoryzacji



Oglądaj „ABC Motoryzacji” w niedzielę o 14:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/abc-motoryzacji-odcinki,30156/odcinek-8,S01E08,203951
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Nie każdy jest specjalistą od motoryzacji, ale każdy może poprawić stan swojej wiedzy!
W programie „ABC motoryzacji” omówimy dokładnie budowę oraz działanie poszczególnych elementów samochodu. Będziemy je otwierać, rozkładać, rozcinać, a także powiemy o objawach uszkodzeń i ewentualnych kosztach ich napraw. Prowadzący Przemek Szafrański omówi między innymi budowę turbosprężarki, katalizatora, filtra oleju, koła dwumasowego, przekładni kierowniczej i wielu innych nieodłącznych elementów każdego samochodu.

#tvn #turbo #abcmotoryzacji

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

21 thoughts on “Zobacz z czym wiąże się wymiana uszczelki pod głowicą! #ABC_Motoryzacji

  1. Uszczelka to dobry początek zabaw, jak zdołałem się dowiedzieć. Jajca to są, jak ma się silnik z tzw. mokrymi tulejami, które też często trzeba podciąć, splanować blok, a przy takim zabiegu to już prosta droga do zmiany wszystkich uszczelek w bloku, pierścieni, panewek i w ogóle… Słowem: własnym nakładem pracy, nie licząc kilku narzędzi, które musiałem dokupić, kompletny remont silnik e7j od renault (1.4 l, 8v) zamknąłem w niebagatelnych 2500 zł i to tak licząc lekko. 😀 Tyle, że mnie nie gonił czas, musiałem się wszystkiego nauczyć praktycznie od podstaw. No ale opłaciło się, bo silnik chodzi jak złoto i mam nadzieję, że posłuży. W ogóle się nie dziwię się, że sama uszczelka to taki duży koszt, tam jest tyle roboty do zrobienia, że bania mała.

  2. No prawda prawda😊 ja planowałem głowice na szybie😂 papier ścierny o małej degradacji położony na szybie a głowicą jeździłem moja twoja 🤣.. szkoda mi było kasy ładować w auto które miało isc na złom za jakiś czas.. a okazało sie że jeździłem nim 3 lata i wszystko było dobrze😊
    Teraz bym już tak nie zrobił😅

  3. W gruzie wymieniałem uszczelkę pod głowicą ale kompletnie nic więcej nie robiłem. Głowice jaką wyjąłem taką zamontowałem, stare śruby, no i upalanie. Rok katowania i nic kompletnie się nie działo. Potem gruz poszedł dalej, ale po paru miesiącach skończył na drzewie. Do tamtej pory z silnikiem nic się nie działo. Nie wiem jakim cudem to tyle działało.

  4. Za wszystkim sie wiaze caly kompletny remont glowicy wyreguowanie i dotarcie zaworow luzow zaworowych uszczelniaczy planowaniem glowicy wymiana uszczelki pod kolektorem ssacym i wydechowy i rura wydechowa wymiana plynu chlodzacego sprawdzic mozna termostat i uszczelke pod nim i miec Tu z glowy na dluzszy czas

  5. Dodałbym do tego jeszcze nowy płyn chłodniczy, nowy rozrząd, jak już jest tak wszystko rozbebeszone to może i świece żarowe w dieslu więc kapusta cały czas rośnie przy wymianie takiej uszczelki, może jeszcze się okazać do wymiany wałek lub jego łańcuch, napinacz, ślizgi. Na koniec może się zrobić 3 lub 4 tys.

  6. Nie powiedziałeś o tulejach cylindryczny które mają miedziane podkladki, w tym przypadku masz silnik ohv z wymiennymi tulejami, problem jest taki ze podkladki dociskają tuleje do głowicy jezeli nie wymienimy tych podkladek nic nie da same planowanie i wymiana uszczelki głowicy bo płyn chłodzący bedzie sie przedostawal i tak do komory spalania. Takie silniki mają wady i zalety bo mozna wymienic tuleje cylindryczną ale z wymierzeniem grubosci podkladki jest problem – przynajmniej ja zawsze miałem z tym problem, możliwe że jeszcze nie jestem aż tak dobrym mechanikiem, ogolnie to nawet tego zawodu nie skończyłem ale silnik rozbiore w części i złoże 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!