Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

JAKICH BŁĘDÓW NIE POPEŁNIĆ, PODCZAS WYMIANY SPRZĘGŁA.



Siemano.
Dzisiaj odcinek który może Wam się przyda.Można by ten temat rozwinąć na wiele wątków typu sprzęgła sac lub koła dwumasowe, dajcie znać, o czym chcielibyście żebym po opowiadał, albo żebym nie opowiadał to też 😉

Meble warsztatowe których jak widać używam.
http://www.fastservice.pl

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

35 thoughts on “JAKICH BŁĘDÓW NIE POPEŁNIĆ, PODCZAS WYMIANY SPRZĘGŁA.

  1. Witam, nie wiem, czy mówiłeś o tym w tym odcinku, bo oglądałem go już dawno temu, a teraz nie chce mi się go całego od nowa analizować, ale jest bardzo ważna rzecz dotycząca koła zamachowego. Jeśli wymieniamy uszczelniacz na wale korbowym bądź koło zamachowe, to trzeba sprawdzić, czy koło da radę zamontować w jednej pozycji czy np. w dwóch, bo czujnik położenia wału bierze sygnał z wieńca koła zamachowego (czasami z koła pasowego, jest tak np. w Lanosie 8v) i jeśli założymy koło o 180 stopni względem prawidłowej pozycji, nie odpalimy silnika, bo czujnik położenia wału będzie generował nieprawidłowy sygnał do komputera i komputer będzie podawał iskrę w niewłaściwym momencie np. podczas suwu wydechu. Trzeba zwrócić uwagę na rozstaw śrub na kole zamachowym, czy są symetryczne względem siebie. Czasami też można kupić inne koło zamachowe i problem będzie podobny, bo w niektórych autach są po dwa rodzaje kół zamachowych i czujnik położenia wału może w ogóle nie czytać z niego sygnału, bo wieniec będzie w innym miejscu.

  2. 10:43 pierwsze słyszę żeby smarować wieloklin wałka sprzęgłowego – przecież tam za chwilę nawlepia Ci się pyłu/opiłków z tarczy i docisku i tylko pogorszysz tym ruch po wielowypuście…

  3. Witam czy przy rozwalonym łożysku igiełkowym, może być tak że przy zmianie biegów pedał zostaje w podłodze ale sam po chwili wyskakuje? I ciężej wchodzą biegi, ale nie zawsze?

  4. Hej .
    Jak wcisne na 5tym biegu gaz do końca to ślizga się sprzęgło po kilku sekundach łapie na 3 sekundy i znowu zaczyna się ślizgać . Jak kołyska .
    Ślizga tylko na ciepłym silniku .

  5. Witam, wczoraj odebrałem auto od mechanika, wymieniane było całe sprzęgło na nowe (tarcze, dwumas, docisk.) i są wlibracje na pedale sprzęgła przy redukcji biegu czym większe obroty tym większe wibracje…

  6. Profesorze, astra h 1.9cdti (120km) po wymianie kompletu(lozysko, sprzego-dwumasa, docisk, pompa) i po roku okolo 5 tys km, na luzie ze sprzegla docierają odgłosy udrzania nieregularnego jak solidnym mlotem(az ludzie na przejsciu patrza co sie dzieje) po wcisnieciu sprzegla ucicha to w 90% natomiast nonsrop wibruje pedal sprzegla. Wszyscy mowia dwumasa do wymiany? Serio? Ostania naprawa 4.5 tys..

  7. Jest możliwe że sprzęgło było wymieniane z łożyskiem, (sprzęgło na lince z samo regulatorem)
    I moja dziewczyna jeździła właśnie z noga na sprzęgle 2 lata zrobiła jakieś 10tys km i teraz pedał sprzęgła się zacina nie wciska się płynnie i słychać przy wciśniętym jakiś hałas piszczenie, czyżby łożysko już ? Biegi wchodzą bez zmian jak zawsze.
    Peugeot 206 1.4
    Sprzęgło kompletne valeo zamontowane.

  8. mam pytanie, mam nadzieje że nie głupie 🙂 jak zaleca się odpowietrzanie sprzęgła przy wymianie płynu hamulcowego? na wyłączonym silniku czy uruchomionym? i czy ta sama zasada jak przy hamulcach, podpompować i trzymać po czym luzować odpowietrznik czy jest jakaś inna procedura?

  9. 23.32 Mam pytanko,czy owe kangurki będą pojawiać się zarówno na "zimnym i ciepłym" sprzęgle? Pojawiają się u mnie takie objawy po półlgodzinnym podjeżdżaniu w korku i trwają do "przechłodzenia"

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!