Loading…

Mechanik - Naprawa - Serwis Samochodów Toyota Warszawa

Mechanik z doświadczeniem w naprawie samochodów typu Toyota
Mechanik Toyota - Kontakt

NOTLAUF czyli tryb awaryjny Twojego samochodu!



Czym jest tryb awaryjny samochodu i jakie są przyczyny jego występowania?

#notlauf #tryb #awaryjny
————–
Patronite: https://patronite.pl/povagowani

Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus i Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa.

Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.

Mechanik do Auta Toyota Warszawa

Warsztat ASO – Toyota Warszawa. Oferujemy Państwu kompleksową obsługę samochodów Toyota w naszym warsztacie ASO w Warszawie.

Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.

Dobry mechanik od Toyoty

Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego

21 thoughts on “NOTLAUF czyli tryb awaryjny Twojego samochodu!

  1. Wymieniona turbina, geometria zapieczona. Przed wymianą cały czas tryb awaryjny. Po regeneracji turbo auto odpala się w trybie awaryjnym, po rozgrzaniu i włączeniu i wyłączeniu auto odzyskuje pełna sprawność.. walcze dalej.

  2. U mnie po odpaleniu pojawia się check engine i turbo odcięte. Kasuje błąd w czasie jazdy i turbo chodźi jak trzeba. Mogę jechać na max-a i nic się nie dzieje. Gaszę silnik i po ponownym uruchomieniu błąd i znowu brak turba do momentu kasacji błędu

  3. Cześć. Może ktoś mi pomoże albo przynajmniej nakieruje. Posiadam Vectre C 3.0 CDTI 177 km. Na początku dodam że problem nie zawsze występuje. Ale do rzeczy. Rozgrzany czy nie nie ma znaczenia. Po nagłym przyspieszeniu odcina moc. Brak reakcji na pedał gazu. Max 2000 tysiące obrotów. Brak mocy. I co ciekawe, na luzie obroty wzrastają do 1000 obrotów. Po wciśnięciu pedału hamulca, normują się. Po zwolnieniu pedału znów skok do 1000 i dalej brak mocy przy ruszaniu (max 2000). Gdy wyłączę zapłon i odczekam minutę wszystko wraca do normy. Mam podejrzenie że to nastawnik turbiny na gruszce. Ale po przemierzeniu go omomierzem pokazuje prawidłowe wykresy. Już nie wiem co jest nie tak ręce opadają.

  4. Witam. Wymienilem w mercedesie 2 wtryskiwacze bosch i po wymianie auto ciągle jeździ w trybie awaryjnym. Po odpaleniu okolo 5 sekund chodzi normalnie a po tym czasie słychać inną pracę silnika i nie przekracza 3tys obrotow, a jak szybko przekręcę zapłon na off i na on tak że silnik nie zdąży zgsnąć to dalej przez 5 sek chodzi normalnie i po tym czasie znow 3tys obrotów. Bylem u wielu mechaników i nikt nic nie wie a na komputerze wyskakuje choinka błędów

  5. U mnie dalej walka. Z nie wiadomych przyczyn w czasie jazdy pękła turbina wszedł samochód w tryb awaryjny. Turbina wymieniona a dalej się załącza tryb awaryjny. Dzięki za filmik. Teraz niczym detektyw będziemy sprawdzać inne możliwości.

  6. U mnie ostatnio Octavia 2 z silnikiem 1.9 tdi bxe wchodzi w tryb awaryjny. Przy 3000 obr łapie muła i wczoraj dodatkowo wyskoczyła kontrolka silnika. Po odpaleniu silnika jedzie normalnie dopuki znów nie wejdzie się na 3000 obr. Z błędów jakie wyszły to że mam świece żarowe wszystkie do wymiany (ale to nie gra roli) oraz 5 błąd potrzebna regulacja zaworka jakiegoś niestety nie zapamiętałem 🤦🏻‍♂️. Auto nie kopci, nie gwiżdże na niskich obrotach pracuje normalnie. Co to może być? Mechanik obstawia gruszkę turbiny. Inny znowu egr. Nie widać żeby na przewodach było gdzieś pęknięcie chyba że jest w miejscu niewidocznym. Niestety mechanicy mieli zajęte kanały by spojrzeć od spodu.

  7. Mam S203,200CDI,rocznik 2002,asb,przebieg163tys km,użytkuję go od 2005r.Użytkuję w sposób klasycznie emerycki,żonę do lekarza,niedzielne wycieczki i coroczne długie wyjazdy w odwiedziny rodziny.Inne codzienne potrzeby obsługuję drugim samochodem,poczciwą almerą N15,1 4 benz..Zimą MB nie eksploatuję,stoi w garażu,akumulator na podtrzymaniu automatycznego prostownika.Już jesienią 2020r zauważyłem,że na ekranie pojawiają się sygnały ESP,ABS BAS,błyskawice,hamulce i inne cuda,plus tryb awaryjny.Wszystko jak w komentarzach opisujecie.Też wyłączałem,po czym załączałem samochód,raz się poprawiało,po czym znów było żle-istna rozpacz.Przyznaję,miałem przeróżne podejrzenia,ale przełomowym było to,że życzliwy fachowiec od asb w rozmowie tel powiedział,że to przyczyna elektryczna,elektroniczna.Mimo wyższego wykształcenia technicznego w sprawach elektroniki jestem laik,ale nie poddałem się.Wymieniłem filtr powietrza,termostat,wyczyściłem zawór EGR-nic nie pomogło.Zakupiłem porządny multimetr i nim przebadałem wszyskie bezpieczniki i przekażniki.Wykryłem,że jeden przekażnik-a0025428319,ten od klemy/końcówki 15R jest wadliwy,wymieniłem go na nowy i eureka:samochód chodzi jak złotko,żadnych usterek,żadnych kłopotów.Moja satysfakcja pełna,dzieląc się nią wskazuję,że czasem banał może być kłopotów przyczyną.

  8. W moim przypadku 1.9tdi asv turbina po regeneracji, egr wymieniony, n75 wymienione, wężyki wszystkie zmienione. Wpada mi w notlauf po rozgrzaniu silnika przy postoju dłuższym niż 2 minuty. Gaszę odpalam jest normalnie do postoju. Ma ktoś jakiś pomysł?

  9. Z czym może być problem auto kręci max do 3.5 tys obrotów zgaszę silnik odpalę wszystko jest w porządku, czy strach jest jechać tym autem 2.000 km? W jedną stronę?

  10. Szczerze nie obejrzałem do końca xD
    Ale zazwyczaj ludzie gaszą silnik, odpalają jeszcze raz i auto znowu jedzie. U mnie zazwyczaj przy 120 odcina (nieraz wyżej) ale wystarczy że puszczę i wcisnę gaz jeszcze raz i jedzie dalej, oczywiście po chwili znowu odcięcie ale tak dobije nawet 170/180.
    Ktoś miał podobny problem? A4 B5 1Z

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!