meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
——————————————
Link do sklepu z nieśmiertelnymi narzędziami z marki Rooks Garage
———————————————– https://na.allegro.pl/simitec
———————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj na i zostań patronem 🙂
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
29 thoughts on “Dlaczego nie możemy odkręcić śruby? Czy smarować gwint? Cała prawda o śrubach w aucie”
Dlaczego nie stosują np w zawieszeniu śrub nierdzewnych??
Fizyka gwintów jest inna niż opowieści tego celebryty. Polecam dowolną książkę dla studentow mechaniki. Niestety tacy domorośli fachowcy są teraz wszędzie – od ekspertów politycznych, wojskowych, medycznych itd. Wszędzie rządzi indolencja i tzw chłopska logika.
A jeśli chodzi o małe śruby w pc lub w nożach składanych co można by polecić pastę czy klej chodzi o łatwa możliwość ponownego rozkręcenia ale też zapobieganie przed luzowaniem
3 lata i nikt nic nie dopisał. Poczytajcie sobie o zgrzewaniu gwintów na zimno. To tzw. zapiekanie się właśnie. Wystarczy kropla oleju i już się nie zapieka.
40 lat smaruję gwinty śrub do kół i wszelkich w podwoziu. I zawsze było dobrze i zawsze wszystko sie odkręcało i nic nie zapiekało. A te wszystkie doktoraty z dokręcania śrubek to o kant du*y , takie pierdo**nie kotka za pomocą młotka. GWINTY SMAROWAĆ !!!!
Fakt jest taki że trzeba szczotka stalowa musi być i używanie środków penetrujących,ale większe średnicę naprawdę bywa że już człowiek dostaje białej gorączki jak się zapiecze to kredki są,i robota przeciąga się w nieskończoność
według mnie przy nowym aucie gdzie wszystko trzeba przykręcać kluczem dynamometrycznym nie powinniśmy smarować, ale w kilkudziesięcio letnich autach gdzie gwinty są wyrobione, stare, zardzewiałe, czyszczone szczotkami drucianymi 200 razy, a śruby przykręcane na oko albo kluczem pneumatycznym (np elementy zawieszenia), gwint można smarować jak najbardziej
Ja przemyślałem kiedyś coś, i nie smaruje niczym gwinty, tylko przy naprawach w moim aucie, wymieniam śruby na nowe, te które powinny być z klejem to są a te które po prostu powinny być dokręcone to są, ale największa robotę robi sylikon, po dokręceniu zaklejam śruby i gwint sylikonem czerwonym silnikowym, żadna zrdza ani piach nie jest straszny, wymiana łączników czy wachaczy jest przyjemna bo się odkręca lekko dlatego że gwint po ściagnięciu sylikonu jest czysty jak nowy, polecam to, a co do dokręcania, to słuchajcie łysego bo dobrze gada, ujebać śrubę jest holernie łatwo, a jak w karterze silnika strzeli to pożal się boże
Jak ktoś jest debilem jego problem, niech się męczy i wkręca na sucho zardzewiałe szpilki w 20 letnim audi a potem jeszcze wali młotem w opone bo felga się zapiekła i nie chce zejść. Pracowałem na wulkanizacji i zawsze smarowaliśmy smarem miedzianym szpilki od kół i piasty. Nikt się nigdy nie skarżył że mu się koło poluzowało, przynajmniej później nie ma problemów z odkręcaniem i przykręcaniem, robota idzie sprawniej i lżej.
Odkręcałem ostatnio sanki fabrycznie przykręcone i wszystkie śruby były zjedzone do połowy grubości. Łysy robi wykłady a ja sobie dalej smaruje i później odkręcamm bez problemu i nie muszę się bać że mi śruba pęknie od rdzy
Witaj nie mogę wykręcić nakrętki z korektora siły chamowania , żeby wymienić przewód chamulcowy podgrzewać nie można , bo w środku są gumowe oringi co mam zrobić choruje auto jest mi potrzebne . Pomóż Proszę .
Dlaczego nie stosują np w zawieszeniu śrub nierdzewnych??
W środku po dokręceniu śruby tworzy się próżnia jakby nie patrzeć
Fizyka gwintów jest inna niż opowieści tego celebryty. Polecam dowolną książkę dla studentow mechaniki. Niestety tacy domorośli fachowcy są teraz wszędzie – od ekspertów politycznych, wojskowych, medycznych itd. Wszędzie rządzi indolencja i tzw chłopska logika.
A jeśli chodzi o małe śruby w pc lub w nożach składanych co można by polecić pastę czy klej chodzi o łatwa możliwość ponownego rozkręcenia ale też zapobieganie przed luzowaniem
3 lata i nikt nic nie dopisał.
Poczytajcie sobie o zgrzewaniu gwintów na zimno. To tzw. zapiekanie się właśnie. Wystarczy kropla oleju i już się nie zapieka.
40 lat smaruję gwinty śrub do kół i wszelkich w podwoziu. I zawsze było dobrze i zawsze wszystko sie odkręcało i nic nie zapiekało. A te wszystkie doktoraty z dokręcania śrubek to o kant du*y , takie pierdo**nie kotka za pomocą młotka. GWINTY SMAROWAĆ !!!!
Koniec
Ja posmarowalem, dziś mi się koło od kręciło
Fakt jest taki że trzeba szczotka stalowa musi być i używanie środków penetrujących,ale większe średnicę naprawdę bywa że już człowiek dostaje białej gorączki jak się zapiecze to kredki są,i robota przeciąga się w nieskończoność
według mnie przy nowym aucie gdzie wszystko trzeba przykręcać kluczem dynamometrycznym nie powinniśmy smarować, ale w kilkudziesięcio letnich autach gdzie gwinty są wyrobione, stare, zardzewiałe, czyszczone szczotkami drucianymi 200 razy, a śruby przykręcane na oko albo kluczem pneumatycznym (np elementy zawieszenia), gwint można smarować jak najbardziej
tak k woli wyjaśnienia: gwint to równia pochyła nawinięta na walec.
Ja przemyślałem kiedyś coś, i nie smaruje niczym gwinty, tylko przy naprawach w moim aucie, wymieniam śruby na nowe, te które powinny być z klejem to są a te które po prostu powinny być dokręcone to są, ale największa robotę robi sylikon, po dokręceniu zaklejam śruby i gwint sylikonem czerwonym silnikowym, żadna zrdza ani piach nie jest straszny, wymiana łączników czy wachaczy jest przyjemna bo się odkręca lekko dlatego że gwint po ściagnięciu sylikonu jest czysty jak nowy, polecam to, a co do dokręcania, to słuchajcie łysego bo dobrze gada, ujebać śrubę jest holernie łatwo, a jak w karterze silnika strzeli to pożal się boże
27.31? Spokojnie byś to zmieścił w 5 minut. Po co używać tyle zbędnych słów?
Jak ktoś jest debilem jego problem, niech się męczy i wkręca na sucho zardzewiałe szpilki w 20 letnim audi a potem jeszcze wali młotem w opone bo felga się zapiekła i nie chce zejść. Pracowałem na wulkanizacji i zawsze smarowaliśmy smarem miedzianym szpilki od kół i piasty. Nikt się nigdy nie skarżył że mu się koło poluzowało, przynajmniej później nie ma problemów z odkręcaniem i przykręcaniem, robota idzie sprawniej i lżej.
Zrobione show a i tak nic konkretnego.
A ja miałem praktyki w ASO VW. Kazali mi smarować troszkę to co wystaje po zakręceniu czyli łebek koniec śruby i nakrętki
Tak jest jak Janusz uważa że wie lepiej od producenta samochodu który wkręca śruby na sucho.
Ja w rowerze gwinty i śruby smaruje po to żeby się nie zapiekały na przykład w aluminium
Rzeczy trzyma docisk śruba Dzięki kleszczEnia gwintów powoduje nacisk łbem na powieszchnie śruba do maszyna prosta tak samo i dźwignia
W moim warsztacie zawiśnie nie wielka plazm i będę puszczał mistrza moim pracowniką.
Pozdrawiam *
Ja psikam Predatorem i wszystko cacy sie odkręca 🙂
Śruba rolki napinacza M10 wkrecona w aluminiową głowicę. Dokrecam 28-30 Nm a po roku odkrecam momentem min 45 Nm.
Odkręcałem ostatnio sanki fabrycznie przykręcone i wszystkie śruby były zjedzone do połowy grubości. Łysy robi wykłady a ja sobie dalej smaruje i później odkręcamm bez problemu i nie muszę się bać że mi śruba pęknie od rdzy
A co Łysy powiesz o dokrecaniu śrub Koła zamachowego?
Ej a co z zasadą nie smarujesz nie jedziesz umieram 😭😭😭
Dobra a ta gładka cześć czym smarować?
Tysięczny komentarz 🙂
Trytka
Witaj nie mogę wykręcić nakrętki z korektora siły chamowania , żeby wymienić przewód chamulcowy podgrzewać nie można , bo w środku są gumowe oringi co mam zrobić choruje auto jest mi potrzebne . Pomóż Proszę .
Wszystko spoko, ale jak to się ma do smarowania np. Wystającej części gwintu w zawieszeniu celem redukcji utleniania się jej?