===✅ Link aktualny w 2022✅===
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
Otrzymasz 150 zł cashback + do 2000 zł premii za polecenie
Jak się jeździ Miraiem „dwójką” po Warszawie? A „jedynką” po Londynie? Ten film łączy opowieść dwóch kierowców.
(przepraszamy za przester na mikrofonie Mariusza – nagranie na telefon nie poszło po naszej myśli)
0:00 Wstęp
0:51 Powitania
1:43 Prezentacja Mirai II
2:44 Wygląd
3:48 Wnętrze
6:29 Tylna kanapa
8:49 Bagażnik
9:57 Mariusz – praktyczne wrażenia (zasięg)
10:47 Zasada działania
11:15 Woda pod autem
11:52 Mariusz – praktyczne wrażenia (woda)
12:08 Wrażenia z jazdy – Kamil
17:17 Mariusz – praktyczne wrażenia (serwis, awarie, tankowania)
19:12 Ciekawostki
20:12 Cena
20:53 Mariusz – prywatny zakup
21:35 Podsumowanie
Youtube Serwis Toyoty i Lexusa to gwarancja doskonałej kondycji samochodu oraz Twojego bezpieczeństwa. Dla wyspecjalizowanego warsztatu naprawa samochodu marki Toyota to nie problem w Warszawie. Dzwoń do naszych specjalistów w Warszawie. Nasza firma naprawia samochody serwisujemy auta spalinowe, serwis samochodów hybrydowych, naprawa aut diesel, mechanika samochodowa dla aut Toyota w Warszawie.
Serwis Twojego samochodu Toyota lub Lexus gwarantuje, że pozostanie on w nienaruszonym stanie i zapewni Ci bezpieczeństwo. W Warszawie znalezienie profesjonalnego warsztatu, który może obsłużyć pojazdy Toyoty, nie powinno być trudne. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami zlokalizowanymi w Warszawie. Nasza firma zajmuje się naprawą samochodów; w szczególności serwisujemy samochody spalinowe, samochody hybrydowe, samochody z silnikiem Diesla oraz naprawiamy samochody z silnikiem Diesla; ponadto jesteśmy mechanikami samochodowymi Toyoty w Warszawie.
Serwis samochodów osobowych specjalizujących się w marce Lexus oraz Toyota. Kompleksowa obsługa serwisu – klimatyzacja, diagnostyka komputerowa. Serwis Toyota Warszawa – naprawa wszystkich modeli marki Toyota w Warszawie. Najlepszy serwis Toyoty w Warszawie zaprasza na naprawę, diagnostykę z naszym mobilnym mechanikiem samochodowym.
Dobry mechanik od Toyoty
Serwis Toyota » zapraszamy do serwisu samochodowego
Related
22 thoughts on “Toyota Mirai – ćwiczenia praktyczne w Warszawie i Londynie”
Jak się jeździ Miraiem po Warszawie? A po Londynie? Ten film łączy opowieść dwóch kierowców.
(przepraszamy za przester na mikrofonie Mariusza – nagranie na telefon nie poszło po naszej myśli) 0:00 Wstęp 0:51 Powitania 1:43 Prezentacja Mirai II 2:44 Wygląd 3:48 Wnętrze
6:29 Tylna kanapa 8:49 Bagażnik 9:57 Mariusz – praktyczne wrażenia (zasięg) 10:47 Zasada działania 11:15 Woda pod autem 11:52 Mariusz – praktyczne wrażenia (woda) 12:08 Wrażenia z jazdy – Kamil 17:17 Mariusz – praktyczne wrażenia (serwis, awarie, tankowania) 19:12 Ciekawostki 20:12 Cena 20:53 Mariusz – prywatny zakup 21:35 Podsumowanie
Czy ktoś zadał sobie jedno proste pytanie? Kto te auta będzie naprawiał? ASO z tego co wiem to wymieniacze nie naprawiacze, jakie koszty będą z naprawami takiego auta.
Zdecydowanie lepsza opcja, niż te wszystkie elektryki z zasięgiem 100km ładowane przez 8 godzin. Gdybym miał jakąś stację wytwarzania wodoru pod domem to byłby mój kolejny samochód.
Super napęd ma ta Mirai ale wolę swojego citroena C6 benzyna bo Mirai nie posiada tak zaawansowanego technicznie zawieszenia hydropneumatycznego …to taczka na sprężynach i amortyzatorach czyli technika z dawnych lat jeśli chodzi o komfort jazdy po gorszych trasach .Szkoda że nie ma takiego auta o takim wyglądzie i komforcie jak C6 hydropneumatyk z silnikiem na wodór.
Co to za samochód? Wielki na zewnątrz (5 m) a na tylnich siedzeniach miejsce jak w Renault Clio, a bagażnik nawet mniejszy. 🤣🤣🤣 A za tą samą cenę można dostać Kia EV6 GT.
Samochody osobowe z napędem wodorowym poza szybkością tankowania na dzień dzisiejszy nie przekonują i się nie przyjmą. Jest na to bardzo dużo argumentów. W przyszłości powstaną baterie hybrydowe z czasem ładowania 15 sekund a stację wodorowe zaczną działać jako elektrownie do ładowania elektryków.
Za wszystko trzeba slono placic obojetnie na co to bedzie jezdzic.Kilka dekad temu w Japonii zyl sobie czlowiek ktory wynalazl silnik i skonstruowal auto na wode,ale zmarlo mu sie w nieznanych okolicznosciach.
Na początku powiedział Pan sztuczna skóra. Bzdura… Na boczkach na pewno tak ale skóra na fotelach jest półanilinowa, czyli taka sama jak w Lexusie w wersjach Omotenashi. Powinien się Pan trochę bardziej przygotować:-)
Kilogram wodoru to koszt ok. 10 euro. W Polsce będzie jeszcze droższy. Niestety, wodór do tanich nie należy. Mirai zużywa od 0,9 do 1,2 kg na 100 km, czyli średnio wychodzi ponad 40 zł za 100 km. Gdzie tutaj jest oszczędność?
Jak się jeździ Miraiem po Warszawie? A po Londynie? Ten film łączy opowieść dwóch kierowców.
Kalkulator ubezpieczeń (150 zł cashback):
https://mubi.pl/zachar
(przepraszamy za przester na mikrofonie Mariusza – nagranie na telefon nie poszło po naszej myśli)
0:00 Wstęp
0:51 Powitania
1:43 Prezentacja Mirai II
2:44 Wygląd
3:48 Wnętrze
6:29 Tylna kanapa
8:49 Bagażnik
9:57 Mariusz – praktyczne wrażenia (zasięg)
10:47 Zasada działania
11:15 Woda pod autem
11:52 Mariusz – praktyczne wrażenia (woda)
12:08 Wrażenia z jazdy – Kamil
17:17 Mariusz – praktyczne wrażenia (serwis, awarie, tankowania)
19:12 Ciekawostki
20:12 Cena
20:53 Mariusz – prywatny zakup
21:35 Podsumowanie
Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1
Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off
Czy ktoś zadał sobie jedno proste pytanie? Kto te auta będzie naprawiał? ASO z tego co wiem to wymieniacze nie naprawiacze, jakie koszty będą z naprawami takiego auta.
Lampy tył to żadnen Nissan a nowa supra.
Niesamowita odważna technologia
Auto moich marzeń 🙂
Zdecydowanie lepsza opcja, niż te wszystkie elektryki z zasięgiem 100km ładowane przez 8 godzin. Gdybym miał jakąś stację wytwarzania wodoru pod domem to byłby mój kolejny samochód.
Super napęd ma ta Mirai ale wolę swojego citroena C6 benzyna bo Mirai nie posiada tak zaawansowanego technicznie zawieszenia hydropneumatycznego …to taczka na sprężynach i amortyzatorach czyli technika z dawnych lat jeśli chodzi o komfort jazdy po gorszych trasach .Szkoda że nie ma takiego auta o takim wyglądzie i komforcie jak C6 hydropneumatyk z silnikiem na wodór.
Jak ten gość z Londynu mlaszcze to nie mam pytań 🤦
Co to za samochód? Wielki na zewnątrz (5 m) a na tylnich siedzeniach miejsce jak w Renault Clio, a bagażnik nawet mniejszy. 🤣🤣🤣
A za tą samą cenę można dostać Kia EV6 GT.
Ten samochód przypomina rybkę 😀
Drażni mnie taka gestykulacja, machanie rękami, puszczanie kierownicy podczas prowadzenia samochodu.
Samochody osobowe z napędem wodorowym poza szybkością tankowania na dzień dzisiejszy nie przekonują i się nie przyjmą. Jest na to bardzo dużo argumentów. W przyszłości powstaną baterie hybrydowe z czasem ładowania 15 sekund a stację wodorowe zaczną działać jako elektrownie do ładowania elektryków.
Za wszystko trzeba slono placic obojetnie na co to bedzie jezdzic.Kilka dekad temu w Japonii zyl sobie czlowiek ktory wynalazl silnik i skonstruowal auto na wode,ale zmarlo mu sie w nieznanych okolicznosciach.
Taki mały szczegół. W deszczu jeździmy na światłach mijania!! poza tym 300 tysięcy – taka ekologia nie ma najmniejszego sensu
Na początku powiedział Pan sztuczna skóra. Bzdura… Na boczkach na pewno tak ale skóra na fotelach jest półanilinowa, czyli taka sama jak w Lexusie w wersjach Omotenashi. Powinien się Pan trochę bardziej przygotować:-)
Ale brzydka gała trybów jazdy xD
👍👍👍👍👍👍👍👍
Kilogram wodoru to koszt ok. 10 euro. W Polsce będzie jeszcze droższy. Niestety, wodór do tanich nie należy. Mirai zużywa od 0,9 do 1,2 kg na 100 km, czyli średnio wychodzi ponad 40 zł za 100 km. Gdzie tutaj jest oszczędność?
Toyota Mirai z wyglądu to Kia Stinger w brzydszym wydaniu.
Najmniej praktyczne 5m jakie widziałem
kilkanaście stacji w polsce…. wow. nie widzę głupszego pomysłu jak zakupienie takiego auta
Elektryk jakiego nam trzeba! Jak tylko powstaną stacje wodorowe u nas, to takie mirai będzie miało sens. Ogólnie sama technologia mi się podoba.